GTS uitlaat onder niet GTS model

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum GTS uitlaat onder niet GTS model

• Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 76 tot 87 (van in totaal 87)
  • Auteur
    Anoniem

klopt, ik krijg dat niet netter..

evertfisherman
      Deelnemer

Hans Vledder vertelde mij ook dat het bij hem ook niet helemaal perfect aansloot en dat het enkele mm scheelde toen hij een GTS bumper op zijn Sedan monteerde.

opeloss
        Deelnemer

ik vind het raar de mijne sluit mooi aan
          en de mijne komt ook van een gts en die heb ik op mijn sedan gezet
          zit hij wel bij jou goed in je bumper steunen aan de zij kant

Anoniem

Ja hij zit er goed ingeklikt..

jraaf
            Deelnemer

Volgensmij kun je de bumpersteunen iets stellen. Hij zit er namlijk wel erg strak op. Geloof dat Opel max 4 mm aan houdt voor ruimte tussen exterieur delen.
              Groet jraaf.

Anoniem

Het gaat dan om die ronde palletjes waar je de bumper op klikt onder de achterlichten?? En hoe kun je dat stellen?

Want dat is waar hij net scheef zit.. de rest is gewoon schroeven natuurlijk..

evertfisherman
                Deelnemer

Die pinnetjes kan je niet stellen, deze zitten vast. Volgens mij kan je verder niets stellen aan die steuntjes.
                  Je kunt wel voor de zekerheid kijken of je bumpersteunen/ ronde pinnetjes niet gescheurd/gebroken zijn.
                  Steuntjes (links en rechts) kan je voor 15 euro, (7 euro per stuk) halen inclusief btw bij de vod. Indien nodig.
                  Je moet dan wel je oude steun uitboren want die zit vast met een pompnagel. Je nieuwe steun kan je gewoon met een M5 bout/moer/ring vastzetten.

En verder loopt er nog een plastic gleuf op de auto naast deze bumpersteuntjes, die kan je ook controleren.
                  Je bumper klik je op meerdere punten vast, misschien zijn deze punten/kliksysteem van de bumper een beetje versleten waardoor het niet meer goed vast kan klikken.

Anoniem

Alles is goed vastgeklikt, en er is niets gescheurd, dus dat kan het echt niet zijn.

overigens vandeweek de uitlaat van uitlaatsetje gemonteerd, maar het past voor geen meter, pijp is net iets te kort, waardoor het sierstuk te ver naar binnen staat. De demper past wel goed, maar het sierstuk vind ik niet mooi, dus ga ik toch maar een originele einddemper scoren.

evertfisherman
                    Deelnemer

Ik zou deze gasten eens bellen, volgens artikelnummer is het dus met zichtbare eindpijp. En het is origineel en geen imitatie:
                      http://www.onderdelenlijn.nl/voorraad/onderdeel.aspx?merk=opel&model=vectra&onderdeel=uitlaat+einddemper&onderdeelid=8815x05a47a10002947a11″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Dan kan je eventueel ook meteen een originele middendemper halen, dat weet je zeker dat het netjes wordt:
                      http://www.onderdelenlijn.nl/voorraad/onderdeel.aspx?merk=opel&model=vectra&onderdeel=uitlaat+middendemper&onderdeelid=8810x05a47a10002947a16″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Anoniem

Nice, bedankt! Gelijk ff contact opnemen.

Anoniem

De uitlaat moet nog even wachten, want om het totaal plaatje af te maken heb ik vandaag de sideskirts in de kleur kunnen kopen bij Opel Demontage Vrijhoeven, toppie dus! Van het weekend eens kijken of ik tijd heb om ze te monteren..

evertfisherman
                          Deelnemer
                          12 berichten aan het bekijken - 76 tot 87 (van in totaal 87)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.