Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › GTS Power’s topic#update:*Nieuwe Dynamo maar toch acculampje
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 november 2009 om 19:44 #17484806
origineel gepost door Silverspeed
beter laat dan nooit: maar van harte nog :D wou dat ik zulke cadeaus kreeg :Dkostte me ook bijna een jaar zeuren:P
30 november 2009 om 19:44 #17484807iedereen nog bedankt voor de reacties:thumbup:thumbup:thumbup
30 november 2009 om 19:55 #17484808vraagje aan gts power,
heb jij een parrot in je asbak gefriemeld gkregen?
greetz
30 november 2009 om 19:56 #17484809geveuliciteeeert hee!! Lees het nu pas…:angel
30 november 2009 om 20:08 #17484810origineel gepost door c-dett16v
vraagje aan gts power,heb jij een parrot in je asbak gefriemeld gkregen?
greetz
ik had een ck3100 erin gebouwd maar die heb ik er vanavond weer uitgesloopt en nu ligt de nieuwe asbak setup voor de 9200 te drogen king:
dus ja:D30 november 2009 om 20:10 #17484811origineel gepost door Edvries
geveuliciteeeert hee!! Lees het nu pas…:angelzeker druk met je chroom aan het poetsen:P
maarre bedankt:thumbup
30 november 2009 om 22:16 #17484812origineel gepost door gts power
origineel gepost door Edvries
geveuliciteeeert hee!! Lees het nu pas…:angelzeker druk met je chroom aan het poetsen:P
zulluh we wedduh dah joe meehr CHROOM op je GTS heb as ik op de mijne?
1 december 2009 om 08:19 #17484813origineel gepost door gts power
origineel gepost door c-dett16v
greetz
ik had een ck3100 erin gebouwd maar die heb ik er vanavond weer uitgesloopt en nu ligt de nieuwe asbak setup voor de 9200 te drogen king:
dus ja:Dheb je toevallig een foto van die parrot, want ik vind het toch knap als je hem in zo’n klein vakkie gefriemeld krijg!!
1 december 2009 om 15:59 #17484814origineel gepost door c-dett16v
origineel gepost door gts power
greetz
dus ja:Dheb je toevallig een foto van die parrot, want ik vind het toch knap als je hem in zo’n klein vakkie gefriemeld krijg!!
de parrot zit in de houder v/d asbak:vertag
dus niet het bakje zelf;)1 december 2009 om 19:52 #17484815en werkte dat een beetje handig.
kon je hem goed bedienen.
en goed zien?1 december 2009 om 20:15 #17484816origineel gepost door c-dett16v
en werkte dat een beetje handig.
en goed zien?hij zat er iets gekanteld in dus was goed afleesbaar.
de bediening had ik nooit problemen mee.het voordeel hiervan is dat je je dashboard niet vern*ukt door zo’n parrot want een mooie plek op je dash is er niet voor.
1 december 2009 om 20:24 #17484817origineel gepost door gts power
de bediening had ik nooit problemen mee.het voordeel hiervan is dat je je dashboard niet vern*ukt door zo’n parrot want een mooie plek op je dach is er niet voor.
EN mocht je nog eens in een gezellige criminele buurt komen, kleppie dicht en weg parrot ;)
2 december 2009 om 16:22 #17484818origineel gepost door Edvries
zulluh we wedduh dah joe meehr CHROOM op je GTS heb as ik op de mijne?
:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz
+ die lelijke kentekenplaathouder:vertag
oja vergelijkingsmateriaal:
2 december 2009 om 17:08 #17484819oooow…alleen de onderste raamstijl is chrome!!! De rest is zo nep als wat!! dus jij wint het op je mistlampkapjes alleen al!
heheheh.:P2 december 2009 om 17:37 #17484820origineel gepost door Edvries
oooow…alleen de onderste raamstijl is chrome!!! De rest is zo nep als wat!! dus jij wint het op je mistlampkapjes alleen al!
heheheh.:Pnepchrome is ook chrome:angel:P:P:P
2 december 2009 om 22:10 #17484821origineel gepost door gts power
oooow…alleen de onderste raamstijl is chrome!!! De rest is zo nep als wat!! dus jij wint het op je mistlampkapjes alleen al!
ja, als je het zo bekijkt win ik ut…
4 december 2009 om 17:03 #17484822origineel gepost door Edvries
ja, als je het zo bekijkt win ik ut…
ben je niet blij dat je hebt gewonnen:D:P
4 december 2009 om 18:43 #17484823origineel gepost door c-dett16v
heb je toevallig een foto van die parrot, want ik vind het toch knap als je hem in zo’n klein vakkie gefriemeld krijg!!
Ik vind zelf de asbak niet zo handig. Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar de mijne zit met dubbelzijdige tape op de sierstrip geplakt.
P.s: Het afdek kapje ontbreekt hier nog op de foto. Moest toen nog een stukje worden uitgehaald voor de kabel.4 december 2009 om 18:47 #17484824origineel gepost door paazhaaz
heb je toevallig een foto van die parrot, want ik vind het toch knap als je hem in zo’n klein vakkie gefriemeld krijg!!
Ik vind zelf de asbak niet zo handig. Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar de mijne zit met dubbelzijdige tape op de sierstrip geplakt.
P.s: Het afdek kapje ontbreekt hier nog op de foto. Moest toen nog een stukje worden uitgehaald voor de kabel.das opzich ook wel netjes:thumbup
alleen vind ik het dan jammer dat het dashboard wordt”onderbroken” door de parrot.
gr tom
4 december 2009 om 23:05 #17484825De mijne zat er zo in toen ik m kocht..
5 december 2009 om 08:35 #17484826origineel gepost door gts power
de bediening had ik nooit problemen mee.het voordeel hiervan is dat je je dashboard niet vern*ukt door zo’n parrot want een mooie plek op je dash is er niet voor.
dat ben ik met je eens, er is eigenlijk geen uitgelezen plaats op je dashbord voor de parrot……….:thumbdown
5 december 2009 om 08:37 #17484827origineel gepost door paazhaaz
P.s: Het afdek kapje ontbreekt hier nog op de foto. Moest toen nog een stukje worden uitgehaald voor de kabel.ik heb nogal een hekel aan toeters en bellen aan mun dash dus dit vind ik eigenlijk al teveel.
doe het nu met een slim kit, maar heb toch liever een ck3100 omdat dat gewoon de beste is…..
5 december 2009 om 15:11 #17484828na een uurtje prutsen zit ie erin.
alle bekabeling heb ik deze keer zoveel mogelijk achter het handschoenenvak gelegd(scheelde me tijd en stress!)
moet zeggen dat de geluidskwaliteit beter is dan gedacht:thumbup
nog een voordeel van deze parrot is dat ie geen extra stroomtoevoer nodig heeft om ook de radio goed te laten werken
een bijkomend voordeel hiervan is dat ik dus een geschakelde plus over had en dus eindelijk men led in de alarmschakelaar kon aansluitenking:king:king:een plaatje bij het praatje:
5 december 2009 om 15:22 #17484829Is ie er dan wel makkelijk uit te wippen, daar zit ook de uitleesstekker toch?
Overigens netjes gedaan hoor!
5 december 2009 om 15:36 #17484830origineel gepost door Edvries
Is ie er dan wel makkelijk uit te wippen, daar zit ook de uitleesstekker toch?Overigens netjes gedaan hoor!
de hele houder v/d asbak kun je er zo uitklikken dus dat is geen probleem
ook het schermpje kun je er makkelijk uithalen om de sd kaart wijzigen(zit achter in het scherm)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.