Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › GTS Power’s topic#update:*Nieuwe Dynamo maar toch acculampje
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 september 2009 om 20:04 #17484756
origineel gepost door sw_reijnders
20 pond ebay UK :Dik vind het nadeel dat je alles uit de UK met paypal moet betalen(en dat heb ik niet:agent)
waren het 1 of 2 platen?
en wat waren de verzendkosten dan:hmmz15 september 2009 om 20:24 #174847572 platen voor 20 pond totaal :)
en paypall ja dat moet je gewoon aanvragen.
Neem even de tijd om je erin te verdiepen . . . ik zie het probleem niet.15 september 2009 om 20:50 #17484758AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door Powercorsa
Ziet er erg leuk uit die optie op de mistlampen :jerry, veel prezier ermee.ziet er idd top uit
zal ik ook wel op me vec willen hebben
dus mocht iemand in de buurt het kunnen dan hoor ik het graag :):kewlpics:kewlpics
15 september 2009 om 21:19 #17484759origineel gepost door gts power
heb nog een setje irmscher kentekenplaten besteld:angel:wubnu wachten tot ze binnen zijn.
ik vraag me af of het aan de voorkant wel mooi staat:hmmz
zoniet is deze plaat voor eric (komt ie…..) met een C!Mensen,in godsnaam…zeg dat het geen gezicht is aan de voorkant tegen die man…
Greetz,
c een Eric met.
15 september 2009 om 21:40 #17484760origineel gepost door Edvries
origineel gepost door gts power
heb nog een setje irmscher kentekenplaten besteld:angel:wubnu wachten tot ze binnen zijn.
ik vraag me af of het aan de voorkant wel mooi staat:hmmz
zoniet is deze plaat voor eric (komt ie…..) met een C!Mensen,in godsnaam…zeg dat het geen gezicht is aan de voorkant tegen die man…
Greetz,
c een Eric met.
So ,dat zal ZEKER ook mooi staan op de voorkant :jerry:jerry
Nee geintje ,op de voorkant zou ik hem iet doen
15 september 2009 om 23:37 #17484761Sterker nog, volgens mij past het niet eens op een C1 aan de voorkant. Heb zelf alu-kentekenplaathouders die zo te zien kleiner zijn dan de irmschers, maar die paste ook niet mooi in de uitsparing aan de voorkant.
Achter gaat probleemloos. De ander heb ik uiteindelijk ook maar weggegeven…
Groet, Eric met een c die niet nog een houder hoeft :P
16 september 2009 om 05:02 #17484762origineel gepost door VectraB16V
origineel gepost door Powercorsa
Ziet er erg leuk uit die optie op de mistlampen :jerry, veel prezier ermee.ziet er idd top uit
zal ik ook wel op me vec willen hebben
dus mocht iemand in de buurt het kunnen dan hoor ik het graag :):kewlpics:kewlpics
ik heb nog zo’n kastje liggen duzzzzzzzzzz…… ;)
16 september 2009 om 05:13 #17484763origineel gepost door rickytt3
Sterker nog, volgens mij past het niet eens op een C1 aan de voorkant. Heb zelf alu-kentekenplaathouders die zo te zien kleiner zijn dan de irmschers, maar die paste ook niet mooi in de uitsparing aan de voorkant.Achter gaat probleemloos. De ander heb ik uiteindelijk ook maar weggegeven…
Dat zou wel vreemd zijn.
maarja ik zal em passen en past het niet dan is ie voor eric met een zee:P:P:P:jerry:jerry
16 september 2009 om 08:19 #17484764Wilde ik een kentekenplaathouder…..?
16 september 2009 om 10:55 #17484765origineel gepost door Edvries
Wilde ik een kentekenplaathouder…..?als het niet staat of past gaat ie weer weg naar iemand die er belang bij heeft:vertag;)
16 september 2009 om 10:58 #17484766origineel gepost door gts power
origineel gepost door rickytt3
Sterker nog, volgens mij past het niet eens op een C1 aan de voorkant. Heb zelf alu-kentekenplaathouders die zo te zien kleiner zijn dan de irmschers, maar die paste ook niet mooi in de uitsparing aan de voorkant.Achter gaat probleemloos. De ander heb ik uiteindelijk ook maar weggegeven…
Dat zou wel vreemd zijn.
maarja ik zal em passen en past het niet dan is ie voor eric met een zee:P:P:P:jerry:jerry
Misschien is er op de voorbumper van de GTS meer ruimte dan op mijn sedan? De uitsparing in mijn bumper is in ieder geval precies groot genoeg voor een kentekenplaat en verder niets.
16 september 2009 om 13:30 #17484767origineel gepost door gts power
origineel gepost door Edvries
Wilde ik een kentekenplaathouder…..?als het niet staat of past gaat ie weer weg naar iemand die er belang bij heeft:vertag;)
Ik neem m zowiezo wel, (als jij t niks vind voor) vind hem veel mooier dan degene die nu op mijn achterkant zit hoor! En als ie voor passend is is dat mooi meegenomen toch?
Mzlls.
Eric C een met.
16 september 2009 om 14:21 #17484768Nou, ik vind um nie errug mooi. Sorrie:o
Greetz Coel met een R
16 september 2009 om 15:02 #17484769origineel gepost door Edvries
origineel gepost door gts power
origineel gepost door Edvries
Ik neem m zowiezo wel, (als jij t niks vind voor) vind hem veel mooier dan degene die nu op mijn achterkant zit hoor! En als ie voor passend is is dat mooi meegenomen toch?
Mzlls.
Eric C een met.
heb net even gekeken en heb zo’n 6a7 mm speling aan beide kanten:hmmz
maarja gewoon effe afwachten:hmmz16 september 2009 om 15:04 #17484770Ik kan niet kijken, me meissie is ermee weg….heb weer een andere bumpert dan jou..
16 september 2009 om 15:04 #17484771origineel gepost door opel-limbo
Nou, ik vind um nie errug mooi. Sorrie:oGreetz Coel met een R
dat geeft nie:thumbup
ik moet het ook nog eerst zien voordat ik zeker weet dat het echt mooi is:thumbup:)
16 september 2009 om 16:53 #17484772origineel gepost door gts power
origineel gepost door opel-limbo
Nou, ik vind um nie errug mooi. Sorrie:oGreetz Coel met een R
dat geeft nie:thumbup
ik moet het ook nog eerst zien voordat ik zeker weet dat het echt mooi is:thumbup:)
:kewlpics met en :kewlpics zonder aub.
16 september 2009 om 19:33 #17484773Misschien is er op de voorbumper van de GTS meer ruimte dan op mijn sedan? De uitsparing in mijn bumper is in ieder geval precies groot genoeg voor een kentekenplaat en verder niets.
[/quote]Hallo,
De uitsparing zit toch alleen maar achter :hmmz, voor heb je toch geen uitsparing :hmmz
Ik ben het nu al vergeten ;)
Groetjes, Joche
16 september 2009 om 19:41 #17484774origineel gepost door Opel4all
Misschien is er op de voorbumper van de GTS meer ruimte dan op mijn sedan? De uitsparing in mijn bumper is in ieder geval precies groot genoeg voor een kentekenplaat en verder niets.
Hallo,
De uitsparing zit toch alleen maar achter :hmmz, voor heb je toch geen uitsparing :hmmz
Groetjes, Joche
[/quote]Wellus
16 september 2009 om 19:42 #17484775:P
.
.
.
.
.
.
16 september 2009 om 20:12 #17484776origineel gepost door Edvries
origineel gepost door Opel4all
Hallo,
Groetjes, Joche
Wellus [/quote]
Oké dan, maar er is in ieder geval wel ruimte voor een kentekenplaathouder van de garage ;), zowel bij de Sedanbumper als bij de GTS.
Want deze, had ik er toen wel op zitten ;) :)
Groetjes, Joche
16 september 2009 om 20:36 #17484777Op mijn sedan bumper zit niet echt een uitsparing maar is het middelste gedeelte wel wat vlakker, hier zat bij aankoop van de auto ook een plaat v/d garage op, zie foto:
16 september 2009 om 21:25 #17484778Wat zou het probleem al zijn als ie over de uitsparing heen zou zitten dan..? Geeft toch niet? Als je het netjes doet hoef je geen eens te zien dat er een uitsparing zit toch?
greetz,
Ericcccccccc
21 september 2009 om 19:17 #17484779:kewlpics????
21 september 2009 om 21:17 #17484780origineel gepost door Edvries
:kewlpics????nog nix binnen helaas:cry
:P:P:P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.