Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › GTS Power’s topic#update:*Nieuwe Dynamo maar toch acculampje
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 december 2011 om 19:47 #17484988
@CAlberts wrote:
Ik heb ook in Rijssen gewoond, maar toen had ik de Vec nog niet.
Nu woon in in Wieren, maar mijn zoontje woont nog in Rijssen, dus kom er regelmatig.Oke,
Mischien spot ik je nog wel eens dan :thumbup
20 december 2011 om 19:59 #17484989Jaja vec ziet er goed uit :thumb
Gr. Gts32v6
20 december 2011 om 20:14 #17484990@goeroe wrote:
heeej caliberty waar woon je ergens in horst want mijn vriendin woont in horst. ik ben ook voornamelijk veel in horst te vinden.
wat is jou naam wellicht kennen we elkaar zonder dat we zelf weten hahahahahah.
greets richard
Ik woon in de Risseld .
En ik heet Wil Derks .Greetssssssssssssssssssssssss Wil
20 december 2011 om 20:24 #17484969@Gts32v6 wrote:
Jaja vec ziet er goed uit :thumb
Gr. Gts32v6
Thanks!
Al doet die van Jou zeker niet onder!21 december 2011 om 19:37 #17484962Knappe Vectra Tom!
echt een heerlijke bak! :thumb king: :wub22 december 2011 om 19:10 #17484991@caliberty wrote:
@goeroe wrote:
heeej caliberty waar woon je ergens in horst want mijn vriendin woont in horst. ik ben ook voornamelijk veel in horst te vinden.
wat is jou naam wellicht kennen we elkaar zonder dat we zelf weten hahahahahah.
greets richard
Ik woon in de Risseld .
En ik heet Wil Derks .Greetssssssssssssssssssssssss Wil
heej wil tot zover ken ik je toch nog niet.misschien van gezicht.
maar dennis en chrit rosengarten ken je wel denk ik toch. dennis is een goede kamaraad van mij kom geregeld bij hun thuis sleutelen.
wellicht spreek ik je nog eens ergens. groetjes richard22 december 2011 om 22:20 #17484992heej wil tot zover ken ik je toch nog niet.misschien van gezicht.
maar dennis en chrit rosengarten ken je wel denk ik toch. dennis is een goede kamaraad van mij kom geregeld bij hun thuis sleutelen.
wellicht spreek ik je nog eens ergens. groetjes richard[/quote]Dennis en Chrit ken ik wel ja , Chrit doet altijd het spuitwerk voor mij .
Maar we zullen elkaar vast wel ergens een keer zien . ( ken je mijn Vec wel ?)Greetsssssssssssssssssssssss Wil
23 december 2011 om 18:30 #17484971heej ja je vec ken wel ja. zullen we verder elkaar een pm sturen want vind het voor gts power ook niet leuk dat we zijn topic vervuilen.
ik stel me nog wel even voor op het forum dan kun je daar verder reageren. goed!!!!!groetjes richard
23 december 2011 om 19:05 #17484970Iemand met een helder idee :thumb
23 december 2011 om 22:34 #17484993@goeroe wrote:
heej ja je vec ken wel ja. zullen we verder elkaar een pm sturen want vind het voor gts power ook niet leuk dat we zijn topic vervuilen.
ik stel me nog wel even voor op het forum dan kun je daar verder reageren. goed!!!!!groetjes richard
Ja is ook zo .
@GTS Power wrote:
Iemand met een helder idee :thumb
Sorry voor deze inbreuk op je topic .
Greetssssssssssssssssssssss Wil
28 december 2011 om 13:00 #17484994Vandaag men accu vervangen die ik vorige week gekocht had.
deze accu heeft eerst 24 uur aan de lader gestaan.omdat ik met koud weer nog wel eens met een lege accu stond had ik mij een maand terug al een booster aangeschaft van power start:
en vorige week men auto laten doormeten en weer was men accu naar de kloten :swear
dus ben ik opzoek gegaan naar de zwaarste(AH) accu die in men vec pastte.
ik wou perse geen GM accu weer omdat ik er geen vertrouwen meer in heb.
dit is een 72AH accu geworden die nog net is de orginele beugels past.(voorheen 55AH)de vorige accu was ook alweer aangestast met een groenblauwe accuzuur corrosie dus nu heb ik de pool schoongemaakt met heet water en na het plaatsen de pool met siliconenspray ingespoten.
de corrosie is kon ik niet helemaal wegkrijgen omdat het een gigantische plakzooi is!plaatje bij het praatje:
oude en nieuwe
Gr Tom
28 december 2011 om 13:28 #17484995Ik gooi er altijd een zwaardere accu in dan standaard.
Vooral nu met de winter (nou ja winter :jerry ) is een 70Ah zwaar zat en heb je geen last mer dat je auto moeilijk gaat doen als het -10 wordt.maar een 55Ah accu leek mij ook wel erg licht voor jou auto of zie ik dat verkeerd :hmmz
gr.Paul
28 december 2011 om 13:32 #17484996@vectra208v wrote:
Ik gooi er altijd een zwaardere accu in dan standaard.
Vooral nu met de winter (nou ja winter :jerry ) is een 70Ah zwaar zat en heb je geen last mer dat je auto moeilijk gaat doen als het -10 wordt.maar een 55Ah accu leek mij ook wel erg licht voor jou auto of zie ik dat verkeerd :hmmz
gr.Paul
55AH is standaard voor men vec :hmmz
heb de vorige bij de dealer laten plaatsen na problemen,en die verzekerde mij dat 55AH meer dan voldoende is?!deze accu is meer voor een diesel bedoeld denk ik.
het probleem is gewoon dat ik door veel kleine stukjes zelf men accu naar de kloten help denk ik :hmmz
28 december 2011 om 19:26 #17484997zou best kunnen dat het door de kleine stukjes komt (meer starten dan bijladen).
70Ah is idd voor een diesel bedoeld maar ik wil niet lichter.
Mijn mat heeft een astra G 1.6 16v Sport edition 2 maar heeft er ook een 70Ah ingegooit om dezelfde reden als ik. start gewoon beter en sneller en als je de radio een halve dag aan hebt is de kans kleiner dat je moet duwen king:PS: mooie vec by the way :thumb
28 december 2011 om 22:21 #17484998Dat is een beste accu inderdaad.
Die zal jou vast wel verzekeren van een goede start met koud weer.29 december 2011 om 06:20 #17484999Ik zie ook een los draadje dat tussen je pluspool en accuklem zit,is ook niet bevoorderlijk.
En een open zekering en scotch lock :jerry
Je polen goed inspuiten met vaselinespray na montage !
29 december 2011 om 07:07 #17485000@evertfisherman wrote:
Dat is een beste accu inderdaad.
Die zal jou vast wel verzekeren van een goede start met koud weer.dat hoop ik ook idd.
de tijd zal het leren…..
29 december 2011 om 07:09 #17485001@RonaldH wrote:
Ik zie ook een los draadje dat tussen je pluspool en accuklem zit,is ook niet bevoorderlijk.
En een open zekering en scotch lock :jerry
Je polen goed inspuiten met vaselinespray na montage !
dat draadje is inmiddels een oplossing voor :thumb
die scotch lock staat extrern geschakeld dus dat maakt nix uit ;)
en die open zekering zie ik niet zitten :hmmz29 december 2011 om 22:19 #17485002Heb de 72a ook in de vec van Gm,inmiddels de derde al waarvan 2x onder garantie van de accu.
Gr. Gts32v6
30 december 2011 om 07:28 #17485003@Gts32v6 wrote:
Heb de 72a ook in de vec van Gm,inmiddels de derde al waarvan 2x onder garantie van de accu.
Gr. Gts32v6
dus de kwatileit van de GM accu’s is ook niet altijd even goed :hmmz (had al zo’n vermoeden ;) )
jij rijdt toch ook veel kleine stukjes of niet?
4 januari 2012 om 13:15 #17485004tijd voor weer wat nieuws(teminste dat moet het worden)
na de boeking van de vakantie van dit jaar(Italie) ben ik maar eens bezig gegaan voor de entertainment van de kids.
ik wou eerst hoofdsteunen met dvd schermpjes hebben maar ik bedacht me later dat ik ook nog een Ipad ergens in de kast heb liggen ;)
na wat kloten heb ik hier wat (kinder)films opgezet en toen besloten om een Ipad steun te kopen en die aan te passen zodat ie t.h.v de armsteun achter de stoelen komt.dit is een houder voor aan de hoofdsteun maar ik wil em dus in het midden hebben :hmmz
als iemand tips heeft hoor ik het graag natuurlijk.
ik ga eerst maar eens wat passen en meten en aan de hand daarvan langs de bouwmakt denk ik :D
4 januari 2012 om 14:42 #17485005hey tom is dit mischien wat gr baboe
4 januari 2012 om 15:16 #17485006dit heb ik ook overwogen maar ik vind het jammer om men hemel daarvoor te verkrachten met het vooruitzicht dat men kids(jongen en meisje) uiteindelijk hun eigen filmpje willen zien(luxe probleem :sleeping )dus dat heeft ook maar tijdelijk nut.(mijn idee ook hoor! :thumb )
Ik had toch nog die Ipad liggen dus dacht ik,waarom niet!
26 mei 2012 om 17:03 #17485010nieuw update!
vandaag heb ik een uitlaatlijn met dubbele dempers gekocht van een 2.2 vectra C
na snel nameten lijken de ophangpunten perfect te kloppen en past alles behalve de voorste pijp niet(met het flexibele stuk)
dit is niet erg want deze was toch extra :Ddus vanaf de voorste pijp wil ik alles overhangen.
alles lijkt te kloppen behalve de pijpdiameter niet.
ik heb 45mm en deze is 55mm.dus daar moet ik nog een oplossing voor vinden :hmmzverder ben ik nog een andere diffuser met 2 uitlaatsparingen nodig,rubbers voor de extra demper en 1 of 2 hitteschilden?
Gts powers projectjes rollen weer :thumb
pic:
26 mei 2012 om 19:01 #17485011:thumb Ziet er goed uit.
Groet jraaf
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.