Forumindex › Forums › Modellen › Manta › GT/E-tje, er mooi uit laten zien >kleine update<
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 juli 2011 om 08:47 #17530271
Tja GT/E-tje straks kom je altijd buiten te staan in de vergetenheid in weer en wind(regen regen regen).
Wanneer baasje met je rotte broertje bezig is :jerry :jerryVoor de rest er zit vooruit ging in je en je wordt een mooie wagentje :wors :wub
19 juli 2011 om 15:15 #17530234rotte broertje…????
hoe durf je logan. :argue
hij is hoogstens wat lichter van gewicht, als wat een normale manta behoort te wezen,
maar voor de rest mankeert er niets aan.
ligt als een blok op de weg :wubnee, de gewichtsbesparing is te danken aan de ziekte van corosie.
een ernstige aandoening, die zich meestal begint te ontplooien ter hoogte van de kriksteunen,
en wielranden.het enige middel wat beterschap bied, is een co2 combinatie met fris plaatstaal.
het middel is inmiddels al aanwezig, nu moet de baas enkel het recept nog aan mijn witte..(wit/bruine) broertje
aanbieden.komt tijd, komt grolsch… onee.. komt raad :D
heb maar geduld logan ;)
GT/E-tje :jerry :jerry
19 juli 2011 om 15:20 #17530227wieze proatpoal :jerry
ziet der al goed uit hans. kom binnenkort wel even een keer kijken. moet nog een adres hebben om de kadett 400r strak te laten maken en spuiten.
en het spuitwerk ziet er netjes uit, ook bij de ascona.misschien dat hij de a manta van rene ook wel wil doen.
19 juli 2011 om 19:59 #17530454wieze proatpoal…??
haha mooi he :P
ie kiekt moar een moal chris.
en d`n spuitert van mien wil vast wel wat, misschien wel strakmaak`n bie oe, en spuit`n bie gert…
20 juli 2011 om 09:20 #17530455as marco netties kan spuiten mag ie mien kadett ook we spuiten. ma daarom wok eem bij oe kiek’n noart spuitwerk. :thumbup
alles door 1 persoon is mooier dag ik.
20 juli 2011 om 15:44 #17530456alles door een, deed je door de regel ook al nie ja haha,
maargoed. kiek moar n moalhier nog wat :kewlpics :wub
tis toch wel een lekker maar kaal kontje zo.
zal het tuinhek er nu wel of niet op komen..??????
eindelijk is het stoeltje ook terug van de bekleder, en kon zo linearecta (ofzo) op plek gemonteerd worden :wors
de speciale zijruiten, die al jaren bewaard lagen, en eingelijk in mijn voorganger gemonteerd hadden moeten worden.
ik vind het wel wat hebben, verduisterd zouden de ruiten zowieso worden, en dan zo.. ach t heeft wel wat :D
het vossestaartje als “erfstuk” van de sennie, mag nu aan mijn spiegel pronken
mooie deurkaartjes ook he :angel daar is de baas wel content mee ( wel wies met, zecht ie zelf altijd haha )
:shock: en er is ook al een potje bier gedronken op de achterbank. :swear als hij maar niet smeert met dat spul
op de achtergrond het broertje van me, t arme ding stond vandaag bijna in vuur en vlam :D
@thijsje… nog bedankt he :P maar de schade valt me mee.20 juli 2011 om 21:01 #17530457:kewlpics :kewlpics :kewlpics
Kiek an, jij bent weer volledig auto geworden!!!!!!
Heeft jouw bazie goed zijn best op gedaan, inclusief zijn handlangers.@Ghanz wrote:
tis toch wel een lekker maar kaal kontje zo.
zal het tuinhek er nu wel of niet op komen..??????Tuurlijk Manta inclusief tuinhek.
:thumb
@Ghanz wrote::shock: en er is ook al een potje bier gedronken op de achterbank. :swear als hij maar niet smeert met dat spul
Beter met die groene meuk smeren als met wat anders. Vlekt nie he? :jerry
@Ghanz wrote:
op de achtergrond het broertje van me, t arme ding stond vandaag bijna in vuur en vlam :D
Wat had dat barrel nou weer? :hmmz
20 juli 2011 om 21:07 #17530458Dat begint er mooi op te lijken :wors
ik had nog eem wil’n kiek’n maar ga eerst op vakantie :D
en GTE’tje dat smeern met bier vind de boas veul te zunde,
wees doar moar niet te bange veur :jerry20 juli 2011 om 21:24 #17530459Inderdoad, hij zup het liever op!
21 juli 2011 om 17:46 #17530460@frank de jonge wrote:
Inderdoad, hij zup het liever op!
alsof jij daar geen raad mee weet,
geld trouwens ook voor mantallica :D
@mantallica wrote:
Dat begint er mooi op te lijken :wors
wees doar moar niet te bange veur :jerryga maar lekker op vakantie kerel, had je tijdje terug nog het een en ander terug willen brengen,
maar helaas.. druk druk druk, en meneer Johan niet aanwezig.
heb het nu nog een keer nodig voor project “ascona” ook dat hemeltje hangt los :P
@ali V.isscher :D handigheidje van @thijsje leide tot wat heftige verwarming van een aantal delen
welke liever niet zulke tempraturen mee maken :jerry21 juli 2011 om 22:08 #17530461@Ghanz wrote:
@frank de jonge wrote:
Inderdoad, hij zup het liever op!
alsof jij daar geen raad mee weet,
geld trouwens ook voor mantallica :D
@mantallica wrote:
Dat begint er mooi op te lijken :wors
wees doar moar niet te bange veur :jerryga maar lekker op vakantie kerel, had je tijdje terug nog het een en ander terug willen brengen,
maar helaas.. druk druk druk, en meneer Johan niet aanwezig.
heb het nu nog een keer nodig voor project “ascona” ook dat hemeltje hangt los :P
@ali V.isscher :D handigheidje van @thijsje leide tot wat heftige verwarming van een aantal delen
welke liever niet zulke tempraturen mee maken :jerryIk drink geen bier of andere dranksoorten haha.
22 juli 2011 om 05:22 #17530462ach was een kleine moeite :angel
weer leuke plaatjes en praatjes b.head :jerry
:thumbup8 augustus 2011 om 19:39 #17530463@Ghanz wrote:
TOT DIE TIJD MOET IK MIJ VERMAKEN ???????
ik kreeg me vanavond toch ergens lucht van… man man :(
stonden hier een stel malloten in de tuin een onmeunig grote ooievaar op te blazen.
vervolgen moet er een plaat hout van de baas onder de zaag doorgehaald worden,
werdt er vervolgens met een ouwe kwast ofzo LIANNE opgekalt,
daar dan een dikke balk aan, welke in de voortuin in de grond gemept werdt.kom ik dan nu echt op de 2e plaats ????????????????
het gaat toch niet zo ver komen dat ik vertrekken moet ???en wat is een LIANNE ???????
hey luitjes, hier ben ik weer.
en ja even met een berichtje tussendoor.
bovenstaande ‘quote’ is niet zomaar uitgekozen…mijn baasje heeft mij, samen met zijn vrouwtje weer wat geflikt… en nu snap ik
heel langzaam het een en ander wat beter.net als destijds speelde zich vanmiddag hier weer het een en ander af..
weer een stel malloten in de tuin, dit keer zelfs zo erg dat dat witte broertje van me
er voor aan de kant moest :argue
gelukkig werdt de tuin verder niet aangepakt met een of andere paal in de grond,
met en groot bord er aan, nee deze kwam later rustig tegen de muur aan te staan,
maar nu…
een mega vogel ( ofzo) op de brommer in de tuin…
en dat bord….mensen vertel me het eens…. :wtf is een LARS nu dan toch? ;)
oja… ik sta lekker op die maffe platen, achter slot en grendel, dus ben er dit keer niet bang voor
dat ik vertrekken moet, ben immers net weer zo goed als kompleet samengesteld met al mijn
ledematen :angelgr
GT/E-tje king:9 augustus 2011 om 04:53 #17530464Ey weer een kleine erbij :wors :thumb
Gefeliciteerd weer een melk monster die over je achterbank kan nekken GT/E-tje :jerry9 augustus 2011 om 11:23 #17530465:thumb :thumb :thumb :thumb :thumb Kwis wel dai et konnen
9 augustus 2011 om 11:32 #175304669 augustus 2011 om 13:05 #17530467hoi Gt /e tje
wat een lars is ???kom je snel genoeg achter dat zijn van die kleine hummels die je de achter bank versmeren
verder
Hans ,Riet,LianneVAN HARTE GEFELICITEERD VAN UUT ALMELO
Gr eddie rachel en de kids
9 augustus 2011 om 19:06 #17530468ook van deze kant gefeliciteerd met de kleine
weer een manta fanaat derbij :thumb9 augustus 2011 om 19:15 #17530469Van Harte Ghanzie :thumbup :thumbup
en ook mooi werk an de opels :wors
9 augustus 2011 om 20:56 #17530470dank u heren.
@mike… gelukkig heb ik daar nog wel tijd voor haha.de gt/e staat al op me te wachten geloof ik :D
9 augustus 2011 om 22:20 #17530471Hans ,Riet en Lianne gefeliciteerd met de kleine Lars :thumb
Groeten Fam. Ringeling uut Drogtercity
10 augustus 2011 om 07:36 #17530472Nu nog ff wachten totdat Ghanz Junior met viltstiften de binnekant van GTE’tje gaat beklieden :jerry
Mooi wark man :thumb10 augustus 2011 om 11:14 #17530473zeguh arjan… viltstiften en meuk horen in huis, en zeker niet in de schuur of in de MANT :swear :swear
10 augustus 2011 om 11:48 #17530474Smokkelen jongen smokkelen je wilt niet weten hoe kinderen spul meekrijgen :P
Dat merkt mij zus nu wel met de 3 kleine :vertag
Daarom maakt mijn zwager (Mantaei) geen achterbank in zijn Manta :jerry
Ding is net gespoten zie zijn restauratie topic :thumb10 augustus 2011 om 12:25 #17530475hans van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon !!!!!
groetjes uut zwolle
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.