Forumindex › Forums › Modellen › Manta › GT/E-tje, er mooi uit laten zien >kleine update<
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 juni 2011 om 22:32 #17530430
jaja.. en nog veel rustiger ook ed.
heb de stoters ff in de bank gehad, en ze doen weer leuk mee nu.
ff afstellen ivm getikker, maar zo het nu lijkt, loopt het blokkie mooi.morgen eerst de koeling maar in orde maken, hij heeft nu nog maar 20 sec gelopen ofzo,
koeling schijnt ook belangrijk te zijn he :Diemand verder nog enig idee waarom ik geen stroom houd voor de ontsteking?
geschakelde + dacht ik toch echt te hebben via de kabelboom en startmotor draadje.. maar helaas.
breek me hoofd haast over het denken..29 juni 2011 om 10:52 #17530431als je het weet van de stroom ben ik ook wel benieuwd
heb hier nog soort gelijke staan met zelfde probleem bij starten loopt hij bij los laten gaat ie uit
29 juni 2011 om 18:04 #17530432mijn hart klopt niet meer, uh.. tikt niet meer maar klopt wel :D
met andere woorden… MIJN MOTORTJE DRAAID ! :wors :worszojuist heeft mijn baasje mij voorzien van het nodige voor de koeling van mijn hartje,
en de klepjes eens gesteld. :thumbupal moet ik wel toegeven dat er nog steeds een draad tussen bobine en +pool van accu hangt…
hopelijk is dat euvel zo ook eens verholpen.
maargoed, het belangrijkste is er, het is nog niet helemaal super, maar we zijn weer vol goede moed!gr GT/E-tje king:
plaatjes zullen spoedig volgen. ;)
het zoeken naar wat het probleem nu is dat hij niet wil starten op de normale bedrading, ben ik flauw :D
een losse draad netjes naar binnen gewerkt, en op zekeringkast aangesloten (+15 contact) dus geschakeld,
en jha hoor, starten lopen.
@eddy; probeer anders bij jou bolide ook eens een draad vanaf + accu, rechtstreeks op 15 van bobine. :thumbupenkel nu tikken de klepstoters weer verschrikkelijk….
tijd voor nieuw setje denk ikHans
29 juni 2011 om 20:39 #17530433Netjes hoor ghanzie :thumb gelukkig was het niet zo erg als eerst gedacht!
29 juni 2011 om 20:48 #17530434nee dat zeker niet mike… maar zo klonk het wel haha, hij ging zo mal rond enzo.
maargoed, t loopt. dus mooi mooi weer.enkel nu nog olie lekkage.. :swear
30 juni 2011 om 08:15 #17530435Die fiks je ook wel weer
11 juli 2011 om 12:33 #17530436goh geen eens :kewlpics ????
ik zal nog ff geduld hebben dan (A)nog met pezen trekken bezig geweest king:
11 juli 2011 om 13:48 #17530437ja plaatjes zijn zojuist geschoten..
enkel nu nog uploaden / zin hebben :P11 juli 2011 om 20:16 #17530438Al zin?
12 juli 2011 om 21:49 #17530439nee, nu niet meer.
vanavond weer mooi bezig geweest.. dus tis leuk nu :D
13 juli 2011 om 21:31 #17530440zo… t heeft dan een poosje geduurd, maar na wat tegenslagen is de baas weer in prima stemming.
en zowaar… hij heeft de laatste tijd aardig wat vrije tijd in mij gestoken…
sommige dingen moesten nog schoongemaakt worden, andere dingen moesten verbeterd worden..
en zo prutst hij en de grote F ( ascona deel) maar door.ook thijsje heeft wat tijd gevonden om samen met de grote F mijn baasje wat te helpen,
en nee, niet enkel met een pilsje drinken, maar ook ECHT wat doen ! :Dhet resultaat…
2 enorme glasplaten in mijn body.. man man, ik voel me al hoe meer MANTA :wub
verder heeft mijn baas nog wat andere plaatjes die hij toch met jullie wil delen,
dus bij deze, hier komen ze, de :kewlpics :thumbupmooi he, zo`n bruin getint achterruitje in mijn casco :D
zoiets is er ook voor voor leverbaar :Dmaar dan is er nog meer glas..
maar wat daar mee gebeurt is…. :shock:toch geen verf hoop ik :???:
verder met het hoedenplankje…..
tja.. dat is alles wat er van over is, maar wat wel precies past,
maar gelukkig weet de baas raad :wuben als dat in mij gemonteerd zit, oogt het nog netjes ook ;)
de combinatie van de hoeveelheid kabels en de radio is mij nog niet helemaal duidelijk king:
met het oog op orginaliteit, en veiligheid, toch maar gekozen voor orginele manta b 3 punts gordels.
uiteraard horen ze binnenin gemonteerd te worden, maar dat komt wel als het zijruitje gemonteerd is :Dzo, dat waren vooreerst de plaatjes,
nu kan het baasje weer een poosje verder knutzelen ;)gr GT/E-tje king:
13 juli 2011 om 21:50 #17530441:kewlpics
Kiek an :thumb . Begint al weer op een echte auto te lijken. Kan de witte ook haast gestript worden :D
Denk dat, nadat GROTE F en Thijsie geweest zijn, er ook wel een heeeel aantal groene flesjes onthoofd zijn :hmmz13 juli 2011 om 21:54 #17530442Wordt steeds weer mooier en mooier
13 juli 2011 om 22:12 #17530443@Ali V wrote:
:kewlpics
Kiek an :thumb . Begint al weer op een echte auto te lijken. Kan de witte ook haast gestript worden :D
Denk dat, nadat GROTE F en Thijsie geweest zijn, er ook wel een heeeel aantal groene flesjes onthoofd zijn :hmmzook voor jou staan ze klaar hoor :P
@frank de jonge wrote:
Wordt steeds weer mooier en mooier
dank u :wors
14 juli 2011 om 09:52 #17530444Ziet er goed uit Ghanz!
Meer :kewlpics graag :) Lijkt me gaaf om deze eens in levende lijve te aanschouwen :thumb
14 juli 2011 om 21:01 #17530445@Ghanz wrote:
ook voor jou staan ze klaar hoor :P
‘k weet wel. ;)
Maar ben momenteel druk bezig hokje te maken voor de Rekord :wub
Als klaar is kom ik er wel een halen :!:
Of van’t weekend.16 juli 2011 om 08:56 #17530446denk dat ik eerder een daar haal, als jij hier hahah, maargoed, we gaan zien :D
16 juli 2011 om 10:10 #17530447Begint ergens op te lijken :jerry
Voor wat betreft de stroom storing, kan zijn dat je een verkeerd kabelboompje vanuit je contactslot naar je zekeringkast hebt. De GSI modellen hadden bij mijn weten een extra kabel erin zitten.
Is makkelijk te controleren door even de stekker in de zekeringkast te vergelijken met het voetje in de zekeringkast (best kans dat er in de zekeringkast een positie bezet is, die vrij is in de stekker)
En anders in de kast zelf ff kabeltje door verbinden.16 juli 2011 om 13:14 #17530448hey chris, bedankt kerel, maar tis al opgelost.
ben nu haastig op zoek naar een 2 tal gordelklemmen, die dingen waar het metalen gedeelte ingaat….
maaar, dan ook nog voor de achterbank… wie o wie? :D
verder met het verlanglijstje…* 2 nieuwe of zeer goede achterlichten met rode rand
* 2 engelmann spiegels in nette staat
* achtergordel klem dingen (als hier boven beschreven)
* raamjalouzi
* deurpinnen manta… uh nee, ascona B :D
hans
16 juli 2011 om 18:06 #17530449Ok, was ook maar een tip (alles beter dan knoopwerk, zeker na al het werk dat er al inzit)
En misschien dat Eddie er nog wat mee kan ;)Rest, heel misschien de achterlichten, maar daar moet ik echt een keer voor zoeken (voor nette dan)
@Ghanz wrote:
verder met het verlanglijstje…
* hans
Ow en de “hans” op je verlanglijstje, daar kan ik je denk ik ook mee helpen…
Geloof dat er nog minimaal 1 ergens in de Krim vrij rondloopt, misschien als je snel genoeg bent, dat je hem nog kunt vangen.
Loopt geloof ik ook nog op klompen, kan haast niet missen.
:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry17 juli 2011 om 09:24 #17530450Prachtige manta man! Is mijn favoriete manta deze :) Heel veel plezier ermee :thumb
17 juli 2011 om 09:42 #17530451Toch jammer dat je baasje die piele op dat dak heeft laten zitten..Verder zie je er goed uit GTEtje..
17 juli 2011 om 09:46 #17530452dr lopen er hier meer op klompen chris :D
en dat sprietje…tja je moet wat voor het ontvangst van een geheime zender he,
en het gat zat er al dus ja..mooi laten gaan zo.17 juli 2011 om 12:04 #17530453hier nog wel 2 engelmann(S) liggen met bevestigging alles dr op en aan …
doe ma ff u2u kost hele wereld niet .
18 juli 2011 om 21:56 #17530195vanavond heeft mijn baasje wat leuks gedaan, hij doet wel wat vaker wat leuks,
maar dit is toch een vermelding op dit forum waard.hij heeft mij namelijk op eigen kracht 5m vooruit laten rijden, en een tijdje later zelfs weer achteruit :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors
naar mijn idee zijn de baas en ik allebei even blij.
heb dus weer eens onder de heldere hemel gestaan,
man wat voelt het goed om buiten te zijn, bijna helemaal klaar :wub
nog een klein aantal puntjes op de I maar dan zijn we er weer helemaal bij.:kewlpics zullen wel volgen.
(tja.. dat beloofd hij vaker :sleeping )
gr
GT/E-tje :wub
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.