Forumindex › Forums › Modellen › Manta › GT/E-tje, er mooi uit laten zien >kleine update<
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 september 2010 om 12:18 #17530151
mijn baas is het dopje van de 5 bak kwijt.. voor de ontluchting.
iemand nog een exemplaar liggen..of een ander idee daarvoor?
5 september 2010 om 12:48 #17530152de baas goed laten zoeken.
en hij zal het vinden op de laatste plaats waar hij zoekt.5 september 2010 om 17:24 #17530153moet hij ff concentreren met 1 oog maar zeg geen piet piraat tegen hem want dan……..
5 september 2010 om 20:49 #17530154hm… hij is echt dat doppie kwijt hoor.
zoeken hier is al 40 keer gedaan.dat met zijn oog he… het schijnt al wat beter te gaan.
hij is vandaag weer met de sennie op pad geweest.
goed teken dus. GJ.. nog bedankt voor mijn onderdeeltje he
en ook bedankt namens mijn neef… de ascona :Dmaar nu ik.. NU IK WEER JA! mijn baasje heeft weinig vrije tijd de laaste tijd. druk druk druk. maar toch is er weer wat vrije tijd gevonden om voor mij aan het werk te gaan.
de versnellingsbak, die kennen jullie nu wel, dat mooie glimmende ding. daar is hij nu mee bezig, maar ook met het blok.. en ook met de aanbouwdelen.. ach wat.. kijk zelf maar.
lekker kort :thumbupen dan nog een van het motortje…
ff ter herrinnering…voor:
en dan na een behandeling:
het dekseltje gaf even wat problemen. dus daar moest extra tijd voor uitgetrokken worden.
ivm met slecht zicht voor mijn baasje. afgelopen zaterdag, en deel van zondag. is het er niet van gekomen om ook deze weer netjes te krijgen. al leek hij nog wel zo mooi..oja hier nog een plaatje welke ik jullie niet onthouden wil,
mijn baasje zijn werkplaats hulp :D
gr GT/E-tje king:
6 september 2010 om 07:21 #17530155hahaha werkplaats hulp????
lijkt me eerder chef werkplaats die jou in de smiezen houd of je je werk wel goed doet :jerry
sleutel ter afstraffing al in de aanslag6 september 2010 om 07:43 #17530156Zooo, dat ziet er goed uit Hans!
Die bak lijkt nieuw! en dat blok ook zeer strak.
Als ik vragen mag (voor mijn eigen plannen ) hoeveel uur kost dat nou, zo’n blok schoonmaken en opnieuw kleuren? Laat je hem geheel in elkaar zitten? Of wordt er nog het een en ander gedemonteerd voor het spuiten/verfen?
6 september 2010 om 09:11 #17530157origineel gepost door mantadevil
hahaha werkplaats hulp????
lijkt me eerder chef werkplaats die jou in de smiezen houd of je je werk wel goed doet :jerry
sleutel ter afstraffing al in de aanslagnee die chef.. das haar ma ;)
origineel gepost door McLambo
Zooo, dat ziet er goed uit Hans!Die bak lijkt nieuw! en dat blok ook zeer strak.
Als ik vragen mag (voor mijn eigen plannen ) hoeveel uur kost dat nou, zo’n blok schoonmaken en opnieuw kleuren? Laat je hem geheel in elkaar zitten? Of wordt er nog het een en ander gedemonteerd voor het spuiten/verfen?
aanbouwdelen uiteraard appart. en voor de rest… gewoon zo hup. in de lak ermee.
6 september 2010 om 12:11 #17530158tja hier ik dan nog maar een keer :o
jaja.. mijn baasje zit bij de keet. in een of andere wet.. iets met ziekte.. hij kan namelijk slecht zien nu :jerry
maar mij ziet hij nog wel, en vooral mijn kleine onderdeeltjes.uit verveling maar mee aan de slag gegaan.. t duurt allemaal wat lang.. t gaat allemaal niet zo lekker.. maar toch bezig.
tijd voor :kewlpics:kewlpics
:hmmzhelaas kan mijn baas geen nummers vinden op onderstaande start motoren:
de blauwe komt van een 2.4
de zwarte van een 2.0, terwijl deze zwaarder is :hmmz
iemand enig idee hoe of wat ??ivm slecht zicht van de baas is de aanpassing van de 240 bak tijdelijk even in de wacht gezet :jerry
gr
GT/E-tje king:en wie weet… tot vanmiddag :P
6 september 2010 om 12:14 #17530159Toevallig gisteren in een ander topic gelezen dat een 2.4 start motor meer toerendraait, maar een reductie (planetair tandwielstelsel) heeft, waardoor de motor kleiner is.
Heb je iets in je oog gehad?
6 september 2010 om 12:16 #17530160ja klopt lambo.. in het CIH gedeelte.. daar staat foto nu ook :D
en ja, metaalsplinters zijn alderbastends gevaarlijk voor mens en dier :D
ik wist het al wel. maar nu is het zeker :P6 september 2010 om 12:19 #17530161origineel gepost door Ghanz
tja hier ik dan nog maar een keer :o
jaja.. mijn baasje zit bij de keet. in een of andere wet.. iets met ziekte.. hij kan namelijk slecht zien nu :jerry
maar mij ziet hij nog wel, en vooral mijn kleine onderdeeltjes.joh, en ik vanochtend maar denken dat ik achter je reed in Dedemsvaart…Beterschap!
trouwens: :kewlpics
6 september 2010 om 12:58 #17530162bedankt arnoud :D
mooi om te weten dat mijn collega wel werkt :P :P
zo… en nu ik weer :D
mijn baasje was zo lekker bezig. en heeft de verkeerde fan in kleur gezet…
die van een 2.4 is te groot vermoedelijk, dus de jonge waterpomp van de 2.0 wordt overgezet. zodat de fan ook past :D
(had beter direct gekund. maar soms vergeet je wel eens wat:D)
gr GT/E-tje
tot zo :P
6 september 2010 om 13:18 #17530163zet dan ook een slijpkap op je hoofd:P heb je vroeger op school bij handvaardigheid al geleerd waarschijnlijk.:P
ik doe het meestal wel, soms even niet en dan is het vaak ook direct weer mis, loop je weer een dag lang te wrijven int oog:vertag
daarna weer braaf de kap voor maar dan ist al te laat haha.beterschap, voor zover je het erg vind om bij huis te zijn:jerry
ent blokkie enzo ziet er weer netjes uit:thumbup
6 september 2010 om 14:29 #17530164origineel gepost door Christian-tsx
zet dan ook een slijpkap op je hoofd:P heb je vroeger op school bij handvaardigheid al geleerd waarschijnlijk.:Pik doe het meestal wel, soms even niet en dan is het vaak ook direct weer mis, loop je weer een dag lang te wrijven int oog:vertag
daarna weer braaf de kap voor maar dan ist al te laat haha.beterschap, voor zover je het erg vind om bij huis te zijn:jerry
ent blokkie enzo ziet er weer netjes uit:thumbup
tja erg… erg is een groot woord.
maar vervelend is het wel.had wel zo`n mooi luxe veiligheidsbril op, maar denk
dat ik het ouwerwetse ding maar van de haak grijp voortaan.
(zal m ook wel niet worden denk ik :angel )zonet maar weer busje primer gehaald en dan proberen zo dadelijk het kleppendekseltje in orde te krijgen :D
6 september 2010 om 14:50 #17530165sinds een tijd heb ik zon gelaadsscherm. en dat vind ik een hele uitkomst. die rommel tegen de kop aan vind ik ook niks, en zon scherm houdt alles tegen.
7 september 2010 om 08:09 #17530166en ja, metaalsplinters zijn alderbastends gevaarlijk voor mens en dier :D
ik wist het al wel. maar nu is het zeker :P[/quote]
had ik je ook wel kunnen vertellen dat dat niet wat is :agent
heb dat ook een keer gedaan en dat is nie wat…
beterschap hans
9 september 2010 om 19:37 #17530167nee is zeker niet wat johan.. vooral als je er na een week nog niet afbent :swear:swear:swear
ben er helemaal flauw van. je kunt gewoon geen kloten beginnen zo. bah..ff poosje buiten rondlopen en je hebt weer knallende koppijn.
maargoed. t zal toch wel overgaan..?
zo tussendoor af en toe ter afleiding in de schuur bezig.. maar ook dat houd je niet lang vol. met dat
prachtige licht :pukevanavond dan eindelijk de onderdeeltjes uit het buurland binnen gekregen. en dan de nieuwe traverse gelijk maar even van de nieuwe rubbers voorzien. die druk je er trouwens ook zo niet ff in :D
maar tis dan toch gelukt zonde pers :Pmorgen maar weer ff wat plaatjes schieten.. en dan die hier maar eens weer neer kwakken :P
heb toch tied zat :swear10 september 2010 om 06:15 #17530168je bent er toch wel mee naar het ziekenhuis geweest:o
mijn kameraad had het ook met slijpen aan de kadett, ook wat int oog. had er zon last van dat ie ermee naar het ziekenhuis is geweest. hebben ze het oog eem schoon gemaakt, hij was er met een paar uur vanaf:thumbup
10 september 2010 om 08:43 #17530169jazeker wel, zaterdagochtend al.
maandag naar huisarts.. en woensdag weer naar huisarts.
heb inmiddels het idee dat het toch wel beter gaat, maar nog wel raar gevoel
13 september 2010 om 15:26 #17530170en we zijn weer aan het werk :wors kunnen we weer wat doen :D
mooie foto`s gezien zonet van het treffen te Budel.
hieronder nog eenmaal een foto vanuit budel, let even op de koplampcovers…
en denk de auto grijs….. wel of niet zo doen???13 september 2010 om 15:54 #17530171niet doen vind ik, maar ja het is jouw auto
13 september 2010 om 16:11 #17530172ja ik weet dat het mijn eigen auto is.. maar soms twijfel je over sommige kwesties..
en dan heb je het forum.. om ideen te delen of op te doen.maar jij zecht niet doen… wat dan wel..? zwart of in carroserie kleur ?
13 september 2010 om 16:38 #17530173doen ghanzie! zukke vissekomen staat zeer stoer in de GT/E
dubbel rond heeft iedereen al
13 september 2010 om 16:39 #17530174ik zeg DOEN
13 september 2010 om 16:50 #17530175ik zeg ook doen :agent
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.