GT/E-tje, er mooi uit laten zien >kleine update<

Forumindex Forums Modellen Manta GT/E-tje, er mooi uit laten zien >kleine update<

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 276 tot 300 (van in totaal 864)
  • Auteur
    Berichten
  • #17529949
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      we zijn benieuwd naar de vorderingen :hmmz

      :kewlpics

      grtz ;)

      #17529950
      Ghanz
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 July 2005

        :cry:cry:cry:cry:cry:cry

        mijn baas is mij vergeten.
        heel mijn plekje staat vol met vanalles en nogwat,
        en daaronder liggen deeltjes van mij :(

        :kewlpics zijn er al helemaal niet:(

        #17529951
        Thijsje
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 January 2006

          maar nu de schuur klaar is:angel, zal de baas jou ook eens weer aandacht geven.
          denk ik.
          :thumbup

          #17529952
          Ghanz
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 July 2005

            origineel gepost door Thijsje
            maar nu de schuur klaar is:angel, zal de baas jou ook eens weer aandacht geven.
            denk ik.
            :thumbup

            :hmmz
            wat weet jij daarvan ???

            maar idd, 1-april komt de stucadoor weer, heb ik gehoord.
            en ja, heb inderdaad wat meer ruimte hier binnen, snap dr niks van, waar is al het gereedschap gebleven?

            #17529954
            Ghanz
            Deelnemer
              Lid sinds:
              31 July 2005

              hey mensen, hier weer een kleine update van mij king:

              gisteravond is marco weer geweest, hij is weer bezig geweest met mijn voorscherm links. maar eerlijk gezecht gaat het niet naar verwachting.

              aangezien het voorscherm in uitzonderlijke harde staat is, maar voorzien van een hele vervelende deuk, leek het mijn baas misschien wel verstandig om een ander hart exemplaar aan te schaffen, uiteraard wel een B1 scherm dus die zonder het extra bultje voor de dikke bumper ;)
              maar aan de andere kant… marco is nu al zover… :angel

              mijn baas heeft nog wel een ander vraagje, aangezien er aan mijn laklaag toch wel het een en ander mankeerde… het een is wel zwart..het ander niet…
              hoe zit het met de dorpels, orgineel voor mijn typ? of wat is aan te raden?

              * dorpels in carroserie kleur.
              * dorpels mat zwart met de andere details mee.
              * dorpels in de antiesteenslag meuk..

              wat, en vooral waarom, raden julie aan?

              verder werk gaat lekker, morgen hoopt mijn baas nog weer met mij aan de slag te gaan. zonet was hij nog bij me, even het een en ander van de verbouwing opruime/n. toch lekker, wat extra ruimte om je heen.

              nou heren, en dames. ik hoor het verder wel als iemand tips heeft.
              de ballen,
              gr gt/e-tje king:

              #17529955
              billathome
              Deelnemer
                Lid sinds:
                16 August 2009

                Hé hansielijn gewoon een mat zwarte baan over de dorpel heen van voor naar achter want dat is origineel en vooral in het gezichtsveld geen anti steenslag althans dat is mijn mening.

                Greetings Billy

                #17529956
                Stender
                Moderator
                  Lid sinds:
                  5 April 2009

                  Als je zo’n chrome strip onder de deur hebt, dan is het daaronder zwart.

                  Ik heb het ook, vind het er persoonlijk mooi uitzien

                  #17529957
                  billathome
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    16 August 2009

                    Alleen is dat niet origineel bij een ’79 GTE

                    #17529958
                    Ghanz
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      31 July 2005

                      mijn baasje heeft gister toch nog tijd gevonden om even met mij bezig te wezen, dit forum had wat problemen, en vandaag moest de baas op pad met de opel kadett C club :hmmz, ging ie met de senator :cool::cool:

                      maar vooruit, ik sta dus nog steeds in zijn schuurtje, nha schuurtje, het ding is inmiddels gegroeid, ja schuurtjes groeien hier :D maar vooruit, gister is mijn baas nog even bezig geweest om mijn achterplaat wat strakker te krijgen als dat ie was :D een paar plekjes stonden hem toch wat tegen. maar o o o wat een karwei met al die randjes :jerry

                      hier ff wat spionage foto`s :cool:
                      (willen jullie toch graag zien :P )


                      toch makkelijk zo`n extra vertrek.
                      nu heeft mijn baas mooi wat meer ruimte voor dat ding wat hij ‘brug’ noemt. vermoedelijk dat ding met die 2 maffe platen waar ik op sta.

                      :o mijn kontje :D

                      #17529959
                      Anoniem
                        Lid sinds:
                        1 January 1970

                        mijn baas heeft nog wel een ander vraagje, aangezien er aan mijn laklaag toch wel het een en ander mankeerde… het een is wel zwart..het ander niet…
                        hoe zit het met de dorpels, orgineel voor mijn typ? of wat is aan te raden?

                        * dorpels in carroserie kleur.
                        * dorpels mat zwart met de andere details mee.
                        * dorpels in de antiesteenslag meuk..

                        wat, en vooral waarom, raden julie aan?

                        Die keus lig in eerste instantie bij jou, wil je origineel of zeg je, kwil wat anders of beters :D

                        Hoe zien de kokers eruit, zijn die mooi strak,
                        of hebben die ‘littekens’ van een evt vorige reparatie.:hmmz

                        Wij zien weinig, geen pics van de kokers
                        en je vraagt naar meningen/ideeen. :wors ;)

                        * Hou liever zelf de dorpels in kleur, waarom, het oogt vetrouwder ;)

                        * As het origineel is en hoort te zijn, maak je de kokers mat zwart, :thumbup

                        optie is om tijdens het spuitproces de kokers mee in de basis [zwart] ,
                        en later bij het afspuiten de hele wagen, incl kokers, in de blanke lak,
                        kan ook mooi zijn en het lijkt mij beter,
                        want alles wat mat is wil wel eens snel verbleken/verkleuren,
                        en blanke lak is harder dan de kleur mat zwart :hmmz

                        * antisteenslag kun je gebruiken als een optie, spuit dan eerst de kokers in de primer,
                        dan de antisteenslag er zeer dun overheen spuiten/nevelen,
                        bijv die uit een spuitbus, heb je minder structuur, na droging beetje gladjes schuren,
                        pas dan de hele wagen in de grondverf/primer zetten.
                        na het schuren van de grondverf/primer ga je zien dat de wagen
                        en kokers mooi glad zijn en de kokers hebben een extra elastische bescherming als onderlaag.:thumbup

                        in de kleur [mat] Zwart of Zilver-Grijs, zeg het maar, die beslissing neem jij :thumbup

                        Het schijnt dat er nu een beetje vaart in komt,

                        succes, hans, we wachten, met geduld, op een update :kewlpics

                        grtz ;)

                        #17529960
                        Ghanz
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          31 July 2005

                          ja het heeft even op laag pitje gestaan, heb nog wel meer bezigheden he.

                          maar ronnie dat van de blanke lak eroverheen.. dacht dat ze dat niet deden bij mat-zwart. maar voor over de dorpels wel een goed plan.

                          de dorpels zijn in nieuwstaat, dus geen plekken erop of erin. jha.. heel klein wat deukjes maar voor de rest, prima!

                          Hans.

                          #17529961
                          Ghanz
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            31 July 2005

                            nou, na een poos van afwezigheid toch maar even melden dat ik nog besta :D

                            gr gt/e-tje king:

                            #17529962
                            Ghanz
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              31 July 2005

                              origineel gepost door Ghanz
                              nou, na een poos van afwezigheid toch maar even melden dat ik nog besta :D

                              gr gt/e-tje king:

                              beetje flauw van mijn baasje hoor.
                              ik zal hier wel even wat neerkwakken, dr is eingelijk wel weer vanalles gebeurt, je ziet het alleen niet ;)

                              onderdelen links en rechts gehaald, informatie links en rechts gehaald. vervolgens nog een partij onderdelen uit het zuiden gehaald.. jaja, het beloofde interieur is er dan eindelijk. en weet je wat? er zaten zelfs dubbele koplampen bij, dus die grote aquariums zullen wel weer op de plank komen..(hoop ik)

                              helaas laat de stucadoor, of hoe noem je zo`n iemand die handig is met plamuur en dergelijke… maar goed, die laat dus een beetje op zich wachten, en kan die goede man dan een keer wel… verdorie dan kan mijn baas weer niet…
                              het is ook altijd wat. zo als nu lijkt komt er ook nog een lotgenoot bij… maar daar later meer over :D

                              eerst weer wat leuke plaatjes bij de wijze praatjes :jerry:jerry


                              t achterbankie.


                              helaas wel met standaard instapschade… maar het begin is er.


                              voor extra veel groot licht :P


                              heleboel stukjes blik voor aan de zijkant, nu alleen oppassen dat het niet met het oude setje verward wordt ;)

                              dus zoals te zien… t baasje heeft weer wat te doen :D
                              ach t scheelt, buitenshuis is een boel weer gedaan dus mijn baasje kan nu weer een mooi poosje naar binnen toe.

                              gr GT/E-tje king:

                              #17529963
                              Stender
                              Moderator
                                Lid sinds:
                                5 April 2009

                                Lijkt me mooi dat interieur (en eindelijk weer een update :P)

                                Alleen die dubbele lampen ben ik persoonlijk niet zo’n fan van op een B1

                                #17529964
                                eddepet007
                                  Lid sinds:
                                  11 February 2005

                                  dubbele koplampen kun je beter aan mij doen
                                  ik zoek nog witte

                                  #17529965
                                  bettus accu
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    14 March 2009

                                    wordt weer een mooie auto ghanz!

                                    ga zo door!:thumbup:thumbup:thumbup

                                    #17529966
                                    Ghanz
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      31 July 2005

                                      origineel gepost door Stender
                                      Lijkt me mooi dat interieur (en eindelijk weer een update :P)

                                      Alleen die dubbele lampen ben ik persoonlijk niet zo’n fan van op een B1

                                      tja dr gebeurt niet zo heel veel, op schuren en plamuren na, dus ja.. wat moet je dan updaten he :D

                                      wat betreft de dubbele koplampen, mocht het de baas dadelijk niet aanstaan, dan kunnen de grote bakken altijd nog weer gemonteerd gaan worden.

                                      kijk zoals de middelste… dat vind mijn baasje wel leuk, maar moet het bij mij dan zwart of grijs worden…( die dubbele lampjes he slimmerds :P )

                                      #17529967
                                      Opelkees
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        11 September 2007

                                        he bekende auto’s

                                        ik weet niet of ik t zou doen Hans denk dat vierkante bij jou leuker staan

                                        #17529968
                                        Ghanz
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          31 July 2005

                                          ik zal eens een plaatje zoeken waar de neus van t gt/e-tje op staat.
                                          en dan nog iemand die kan sjoppen :P

                                          stel dat ik ze niet heb… dan weet je het ook niet :D

                                          #17529969
                                          Stender
                                          Moderator
                                            Lid sinds:
                                            5 April 2009

                                            Ja dat dat betreft is het een kwestie van proberen,. wisselen is zo gebeurd

                                            #17529970
                                            Ghanz
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              31 July 2005

                                              origineel gepost door Stender
                                              Ja dat dat betreft is het een kwestie van proberen,. wisselen is zo gebeurd

                                              tja, zo doet me baas het immers ook met mijn interieur.. eerst pasmaken en naar wens bij werken, en vervolgens zien wat er nu echt inkomt. dus dan ook met de koplampjes maar zo te werk gaan…

                                              #17529971
                                              Stender
                                              Moderator
                                                Lid sinds:
                                                5 April 2009

                                                Er wordt nog getwijfeld tussen de Kadett en de Recaro stoelen?

                                                #17529972
                                                Ghanz
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  31 July 2005

                                                  origineel gepost door Stender
                                                  Er wordt nog getwijfeld tussen de Kadett
                                                  en de Recaro stoelen?

                                                  :jerry:jerry

                                                  tja er zijn er meer die mijn baasje voor gek verklaren ;)
                                                  maargoed, als je het spul eenmaal hebt liggen,
                                                  kun je toch beter eerst afwerken,
                                                  inplaats van het direct weg te smijten..
                                                  dat vind me baasje ook nog weer zonde.

                                                  en ja hoor, hij zit nu weer aan de koffie,
                                                  en ik maar in mn nakie in de schuur :cry
                                                  maar het eerste groffe schuurwerk zit er bijna op,
                                                  nu enkel de motorkap nog en parafan,
                                                  en dan heeft hij dat eerst gehad.
                                                  kijk, daar ligt mijn achterklepje king:

                                                  maar hij denkt toch nog wel aan me hoor,
                                                  vanavond en is hij al een heel poosje bij me aan het werk geweest,
                                                  haha t valt m weer goed tegen,
                                                  wat een geetter is dat,
                                                  om die kitresten en rotzooi van de zwarte strips af te halen, en vervolgens licht op te schuren,
                                                  zo goed als klaar voor de spuiter :thumbup

                                                  het ouwe in-complete setje heeft hij vooreerst
                                                  maar bewaart op zolder.
                                                  verder het aangekochte dubbele koplampsetje
                                                  ook maar uitelkaar geschroefd voor nadere
                                                  inspectie en een schuurbeurtje.

                                                  tja.. en dan kom je wel eens wat tegen :agent

                                                  zo.. tot kiekes moar weer.
                                                  owja.. mijn baasje a isfgelopen zaterdag
                                                  naar t zwoele zuiden geweest..
                                                  dacht hij onderweg nog wel een leuke manta te zien rijden,
                                                  maar helaas enkel op locatie een rode Calibra…
                                                  en tja… das nog lang geen manta :P

                                                  groet en toet toet

                                                  GT/E-tje king:

                                                  #17529973
                                                  Anoniem
                                                    Lid sinds:
                                                    1 January 1970

                                                    D’r wordt weer gewerkt, zien ik,
                                                    en wij maar denken, waar issie nou :hmmz :D

                                                    Super hansie, de onderdeeltjes heb je ook al bij elkaar gesprokkeld,
                                                    wat een mooie ronde ogen krijgt ie :wub

                                                    lekker mee laten spuiten, kun je nadien alsnog bekijken of
                                                    de oogjes blinken in je carosserie :thumbup

                                                    succes ermee :jerry

                                                    #17529974
                                                    Ghanz
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      31 July 2005

                                                      dank je ron.

                                                      succes … das me baasje wel nodig, nu helemaal.
                                                      die apekop heeft er nog een bij gekocht. :wtf en de schuur staat al vol hier…
                                                      wat die nou van plan is….??? ik weet het niet meer.

                                                      wat ik wel weet is dat hij vandaag mooi met mij bezig is geweest,
                                                      althans vanmiddag dan, vanochtend mocht hij de loodgieter
                                                      uithangen, en vanmiddag weer de manta man.
                                                      tja.. afwisseling he :D

                                                      maar al mijn pas aangekochte lijsten en strips zijn ontdaan
                                                      van de kit en lijm resten, en ook al geschuurd,
                                                      dus klaar voor de spuiter.

                                                      vanavond nog heeft mijn baas contact gehad
                                                      met de spuiter… man waar blijf je .. :angel.
                                                      maarja, dat krijg je met gelegenheids mensen he..
                                                      dan kan het wat langer duren.
                                                      maargoed, de andere bolide, nha bolide mag het niet eens
                                                      meer heten eingelijk. tis meer wat voor de scredder,
                                                      maar daar heeft mijn baas m van gered, net als ik,
                                                      ik ben in 1994 ook gered van de scredder,
                                                      en dan zeggen ze; toeval bestaat niet :D
                                                      ze is enkel wat ouder als mij, volgens het kenteken is ze van bouwjaar 1975 maar voor het eerst toegelaten op de weg in 1977… we hebben het hier dus over een showroom modelletje :jerry:jerry

                                                      maar over die ander… daar later….veel later meer over.
                                                      ikke lekker eerst :P
                                                      mijn baasje had ook dubbele lampjes voor mij gekocht..zoals het plaatje
                                                      hier een eindje boven al laat zien. helaas is 1 kapje daarvan wat kapot
                                                      maar volgens de man die het spuitwerk doet, kon dat wel gefixt worden.
                                                      dus…. geen nood, ook dat komt weer goed.
                                                      nu enkel nog wat mooie lampjes scoren die er in horen te zitten.
                                                      maar de kapjes zijn er tenminste :P

                                                      nou, da was m weer mensen.

                                                      groet en toet toet..

                                                      GT/E-tje king:

                                                    25 berichten aan het bekijken - 276 tot 300 (van in totaal 864)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.