Forumindex › Forums › Modellen › Manta › GT/E-tje, er mooi uit laten zien >kleine update<
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 maart 2010 om 13:20 #17529924
bedoel je dit
4 maart 2010 om 14:00 #17529925Kun je op zo’n frame alleen Recaro’s kwijt die ooit in een Manta zaten? of ook modernere? (uit een Zafira OPC o.i.d.?)
4 maart 2010 om 14:08 #17529926als je de frame’s onder de stoelen vandaan haalt kun je deze waarschijnlijk pas maken op een ander type stoel
heb wel net als vele andere kuipstoelen op deze frame’s gezet ,maar ga zelf toch liever voor een originele recaro manta stoel4 maart 2010 om 14:54 #17529927Dat zou ook mijn voorkeur hebben, maar zie nog maar eens een paar mooie te vinden. Daarbij is mijn inteieur zand-kleur, en daar passen aleen die kadett GTE recaro’s bij.. zijn bijna niet meer te vinden onder de 250 euro
4 maart 2010 om 15:14 #17529928in een 2 deurs asxona past het interieur van een manta
en dan kun je kiezen voor een beige manta GTE interieur
is dat geblokte4 maart 2010 om 15:44 #17529929en volgens mij heeft de gsi ook een beige recaro interieur gehad
heb ooit zoiets in goud kleurige manta 18S van me moeder gezet4 maart 2010 om 17:39 #17529930hey devil… super bedankt.
maar nu nog weer wat:
naar mijn weten passen die onderstellen in alle manta`s wel in.ook in die van mij???
heb volgens mij een geheugen als een vergiet… hoe zat het met de montage ook al weer van die slede`s?
de voorzijde komt net als de standaard stoelen, met die beugels vast op de bodemplaat. maar hoe zit dat met de achterkant toch alweer?
4 maart 2010 om 17:47 #17529931net als je originele stoelen zo ver ik weet
4 maart 2010 om 17:58 #17529932ok, dan moeten die rubber strips en dat gebogen metalen stripje
ook weer terug gemonteerd worden dus.ik wist het verduld nie meer :D
Hans.
4 maart 2010 om 19:24 #17529933wat op de vloer zit moet je weer terug plaatsen ja en ook wat tegen de zijkant van je tunnelbak zit
was je dat nu echt vergeten hans:hmmz
4 maart 2010 om 20:06 #17529934het ging me om de bevestiging tunnelbak zijde ja..
nha vergeten is een groot woord, wou het even zeker weten,
dit ivm het aanpassen van een setje slede`s. ik wist niet helemaal zeker meer hoe het nu zat aan de zijde van de tunnelbak, daarom dat ik dus even vroeg om foto`s,maar heren… uhm meneer wolters :P bedankt, ik kan weer verder.
Hans.
4 maart 2010 om 20:38 #17529935Toch maar Recaro’s :kewlpics
4 maart 2010 om 21:27 #17529936de sledes wel ja :D ivm passing op de bodemplaat.
de rest is nog afwachten :DHans
4 maart 2010 om 22:05 #17529937idd frames passen in alle manta s
5 maart 2010 om 07:25 #17529938origineel gepost door mantadevil
en volgens mij heeft de gsi ook een beige recaro interieur gehad
heb ooit zoiets in goud kleurige manta 18S van me moeder gezetDeze bedoel ik: http://link.marktplaats.nl/325854444
Prijs valt ook nog wel mee! king:5 maart 2010 om 09:11 #17529939deze is van blackmagic hier van het forum ,vind de voorstoelen wel mooi ,maar ze waren origineel volgens mij niet in deze kleuren combinatie
als je even zoekt vind je vanzelf wel een mooie setaankomende zondag is er in maarsen nog een onderdelen beurs ga daar eens kijken
of verander je binnen kant in een andere kleur
vind z elf een 400 interieur erg mooi staan ook een in b ascona
eddepet007 heeft er 1 te koop staan zag ik net5 maart 2010 om 09:45 #17529940om toch maar even off topic te blijven:
Ik denk dat ik een van de weinige ben, maar ik vind dat 400 interieur veeeel te schreeuwerig met al die opel logo’s op de stoelen.
Mijn interieur is nog in bijna nieuw staat, en dat vind je bijna nergens. Bijna al die stoelen en banken, deurpanelen etc op marktplaats is afgeragde zooi waar de gaten en smeervlekken inzitten. Ik heb een RSS feed op ‘recaro’ op marktplaats, dus ik zie elke dag de advertenties voorbij komen. Af en toe zit er wat leuks tussen, maar dan mag je dan ook voor de portomonee trekken. Interieur van de topic starter vind ik ook erg mooi, dus hele zwarte stoelen…Voorlopig laat ik de originele ‘ zandzakken ‘ er wel in. Misschien later wat sparen, en da een paar recaro’s in bruin leer laten overtrekken o.i.d…
5 maart 2010 om 10:27 #17529941origineel gepost door mantadevil
en volgens mij heeft de gsi ook een beige recaro interieur gehad
heb ooit zoiets in goud kleurige manta 18S van me moeder gezetVolgens mij bedoel je deze:
5 maart 2010 om 11:02 #17529942ja klopt helemaal die bedoel ik
16 maart 2010 om 22:43 #17529943zo. ;)
mooi poosje geleden dat ik wat van me heb laten horen.
maar vooruit, er is weer vanalles gebeurd hier.na een bezoek van mijn baas en zijn broertje, aan de onderdelenbeurs in maarssen, zijn ze niet met lege handen thuis gekomen. :thumbup
allebei hadden ze een recaro stoel framepje bij zich,
en die werd zondagmiddag per direct bij mij neergelegd, om er zo de volgende week mee bezig te kunnen.na wat passen en meten, en het noodzakelijke lassen en slijpen, is het toch gelukt om de nieuwe zetels op de frame`s gemonteerd te krijgen, al is er van de frame`s zelf weinig overgebleven.
vervolgens is er verder geknutzeld met de 2e zetel,
en die er op proef even naast gezet…:wors:wors:wors:wors
ik ben zelf wel tevreden met het restultaat, nog links en rechts wat bij stellen, maar het begin is er.verder is de baas nog bezig geweest met het uitwisselen van koplamp gedeeltes… hij had er een setje bij gekocht waar de reflectors wat minder van waren, dus die moesten overgezet worden uit het oude stel..
ook maar even een plaatje bij het praatje dan..
en als het dan weer inelkaar zit, dan heb je ook weer wat moois.
verder is de man die strakmaken kan inmiddels ook weer een keertje geweest. hij verwacht dat hij nog een keer weer komt, en dat ik dan een nieuw jasje krijg. :cool:
maar… we zullen zien.groet van
gt/e-tje king:
18 maart 2010 om 22:10 #17529944AnoniemLid sinds:
1 January 1970verder is de man die strakmaken kan inmiddels ook weer een keertje geweest.
hij verwacht dat hij nog een keer weer komt, en dat ik dan een nieuw jasje krijg.
maar… we zullen zien.:o…. dus als het meezit, dan hebbie binnenkort nieuwe jas,
neem aan dat die man binnen afzienbare tijd ‘zijn werk’ af maakt :thumbupJa tis een beetje werk, en tijd hebben is ook een belangrijk gegeven ;)
Daarom wachten we net als baasje met spanning af op het behaalde resultaat:jerry
succes ermee :wors
19 maart 2010 om 07:31 #17529945als ik goed zie zet je er calibra kadett stoelen in .of zoiets zou je ze dan niet nemen zonder instap schade?
t is efe pasen en meten maar goed
ik heb ze keer in c coupe gezet alleen dan originele punten weg geslepen en nieuwe punten gelast ,maar achter af was op reccaro frame mooier geweest19 maart 2010 om 08:16 #17529946lijken wel stoelen uit een vectra gt heb hier de zelfde staan
19 maart 2010 om 12:50 #17529947denk dat het aflakken nog wel poosje duren gaat, maar ik hoorde de baas er zo pas met marco over praten.
de stoelen welke gemonteerd zijn komen vanuit een E kadett 3 drs.
mijn baas wou de stoelen opnieuw laten bekleden dus het kan wezen dat dat nog weer goed komt, maar inderdaad wel jammer zo.
maar er staat nog een interieurtje op mijn baas te wachten, maar hij kan zo slecht tijd daar voor vinden.verder mocht ik gister sinds een hele poos weer even naar buiten,
even spelen met de klinkers op straat :Plekker even uitgewaaid door een kort ritje door de straat, toch weer lekker
om op eigen kracht te kunnen rollen.
en handig he van mijn baasje dat hij t motortje eerst heeft laten zitten.
hoeft hij ook niet te drukken.hierbij nog wat plaatjes van gister hier buiten, en ene van de aangepaste
en hevig verlaste stoel frames.
een ieder zal het wel anders doen, maar zo kan het dus ook :P:P28 maart 2010 om 15:29 #17529948nou, word t nog wat king:
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.