GT rijder

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231485
    richardjm
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 October 2011

      Hi,

      Ik was een jaar geleden opzoek naar een opvolger van mij Renault Meagane Cabrio, bij toeval viel mn oog op een sportieve 2 zitter die ik niet herkende… Later bleek dit een Opel GT roadster te zijn, binnen 2 weken was ik de trotse eigenaar.. Jaartje later nog steeds met big smile achter mn stuur en liefs met dak open…
      Ik rij 14.000 per jaar, en hoofdzakelijk weekend tripjes richting Sauwerland, Zwarte Woud etc. Ik heb de auto wel laten tunen, luchtfilter, custom remschijven, lexmaul uitlaatsysteem etc. Nu 325PK en 450Nm soms niet echt handig maar wel erg lekker!!! Snelste sprintje in 4.8 sec naar de 100 en op de met dak open 265km gehaald…
      Tot op heden een zalige wagen, ben alleen op zoek naar een goede Opel garage maar ben bang dat die niet bestaan??

      #17802940
      dion87
        Lid sinds:
        22 August 2011

        welkom, en een zeer fraaie auto!

        #17802939
        RISL
        Moderator
          Lid sinds:
          24 January 2011

          Mooie wagen hoor!
          Vind de rode remklauwen mooi staan bij het rood in je interieur. Maar de remschijven lijken erg klein in zulke grote velgen. Wel mooi, die geperforeerde schijven!

          #17802941
          MattVC
            Lid sinds:
            17 September 2011

            Heel knappe GT heb je daar ! & welkom tot het forum :D

            #17802942
            RISL
            Moderator
              Lid sinds:
              24 January 2011

              Bij mij in de buurt staat regelmatig een zwart GT, gisteravond weer. Heb eens naar de standaardremmen gekeken en dat ziet er eigenlijk wel zielig uit. Vind het erg mooi bij jou, al mogen die schijven nog wel een slag groter.

              #17802943
              kleinegee
              Deelnemer
                Lid sinds:
                31 May 2011

                nice ride, welkom op het forum

                #17802944
                Kermitkiller
                  Lid sinds:
                  26 March 2005

                  welkom hier :thumb

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.