gsipiloot ook aan de manta

Forumindex Forums Modellen Manta gsipiloot ook aan de manta

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
  • Auteur
    variant
    Deelnemer

Die blauwe platen zijn geen probleem , heb zelf twee weken geleden voor m,n 78,er mooie blauwe platen gehaald bij de brezan , en extra luux met witte opdrukletters :thumb :thumb !
      De platen zijn officieel goedgekeurd , is te zien aan het ingeslagen rdw stempeltje en de code van de Brezan waar ik ze heb gehaald .
      Mij werd verteld dat alles met twee letters in het midden toegestaan is.

Ps mooie manta trouwens , maar die oranje kleur stond hem ook heel goed !!!

eddepet007

ik heb nog wel net gsi intrieur voor je te koop voor nette prijs

gsipiloot
        Deelnemer

Hey mantamannen nogmaals bedankt voor de positieve reacties is echt super! :thumb

En ik twijfel nu want volgens mijn is de manta uit 78 ipv 79

@eddepet

Ik had je advertentie gezien maar ik ben nie echt oHey mantamannen nogmaals bedankt voor de positieve reacties is echt super! :thumb

@eddepet

Ik had je advertentie gezien maar ik ben nie echt op zoek naar een ander interieur maar kou graag zon geblokt gte inteHey mantamannen nogmaals bedankt voor de positieve reacties is echt super! :thumb

@eddepet

Ik had je advertentie gezien maar ik ben nie echt oHey mantamannen nogmaals bedankt voor de positieve reacties is echt super! :thumb

@eddepet

Ik had je advertentie gezien maar ik ben nie echt op zoek naar een ander interieur maar kou graag zon geblokt gte interieur willen

variant
          Deelnemer

Ey @ rich

Volgens mij blijft er een toets haken :jerry :jerry …

Heeft iemand nog een stel stoelen die in deze manta van de gsi piloot zitten >?
            Zitvlak en zijkantschade mag , het gaat mij om de achterkant van de rugleuning .
            ook zoek ik nog een stukkie van een witte hemel ……

gr Gert

kadett4x4
            Deelnemer

bende gij zat jonghu, da type ist nie hellmaol :jerry :jerry

groeten.

eddepet007

zon geblok intrieur heb ik niet meer
                is al naar ander forum lid

lenn0
                Deelnemer

Hehe die geblokte interieurtjes moet je tegenwoordig snel voor zijn, beginnen ook schaars te worden.

Ik heb op oudjaarsdag nog een overcomplete set opgehaald bij mantastijn, heb nu wel o.a. 2 van die bruine stoelen over die gsipiloot heeft…

Stender
                  Moderator

Ik heb nog zo’n complete set met een hoop extra stof en een extra achterbankhoes liggen maar ik zoek een slechte bijrijdersstoel om de instapschade op te lossen :P het kan wel met de extra stof die ik heb maar ik wil een complete goede wang. Maar er is weinig.

gsipiloot
                    Deelnemer

Haha ja hij bleef ff hangen

@variant
                      je kunt bij lenn terrecht voor zon bruin interieur :thumb
                      En zon geblokt interieur heb je toch met bruine wangen en zwarte wangen? Zon bruine set heb ik mn zinnen op gezet maar die zal wel zeldzaam zijn
                      en weet iemand waar ik een how to kan vinden voor de inbouw van een c30se?

Oh en heeft er iemand misschien van die irmscher koplampen want de mijne zijn helemaal gaar die plastic kappen bedoel ik

lenn0
                      Deelnemer

De geblokte recaro’s gaan haast dezelfde kant op als de 200/400 interieuren. (alleen de prijzen gelukkig nog niet) Advertentiesites en forums in de gaten houden, en snel bij zijn als iets verschijnt.

How to’s voor de 6pitters zijn nogal schaars. Je loopt tegen een aantal zaken aan in een B(1), onder andere: Met alleen motorsteunen verlengen, radiateur naar voren in de neus plaatsen en zo het blok plaatsen zonder deze naar achter te bouwen in de tunnel redt je het gewoon net niet. Je moet dus wat achteruit de tunnel in gaan, die verbouwen, aandrijfas op maat maken, en dat moet je allemaal wel zien zitten natuurlijk. Dan is er ook nog de duurdere aangepaste koppeling die je nodig hebt bij de 24v. Via Ronald Bolz bijvoorbeeld geloof ik.

Blok niet naar achter leggen kan wel maar dan moet je voor het zicht een GSI bumper monteren vanwege het slopen van je keienvanger, en dat is natuurlijk zonde van je B1. ;)

eddepet007

Koplampen heb ik nog wel compleet set liggen pm maar

variant
                          Deelnemer

Voor het behoud van een beetje acceptabel weggedrag is het wel aan te raden om de drie in lijn ietst de tunnel in te schuiven , anders krijg je teveel gewicht voor de vooras waardoor de auto koplastig word en hij drift dan wel errug gemakkelijk,, :jerry :jerry

Ik heb lenn inmiddels pb gestuurd …

Gert

gsipiloot
                            Deelnemer

Driften is leuk maar t moet wel acceptabel blijven anders kost het een fortuin aan banden :jerry
                              En kun je een c30se met automaatbak er niet zo in leggen? Want ik wil dat t een automaat blijft is die koppeling van bolz alleen voor een handbak? En die aandrijfas maken is geen probleem die maakt de maat van mn pa :thumb

13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.