kan er maar een zijn dan, namelijk de C16SEi
> E16SE:
– systeem: Bosch L-Jetronic LE3
– Brandstof regelunit: Computer verwerkt in Luchtweger
– Ontsteking geregeld door Spark timer aan schutbord
– Luchtmeting: MAF > Flow Luchtweger
– Katalysator: Nee
– Motorcontrole lampje: Versie 1: Nee (tot A3) versie 2: Ja (A3)
– toerental meting: Toerental gever in voet ontsteking
> C16SEI:
– systeem: Bosch Motronic ML4.1 / 1.5 (stekker computer: 2 rijïg / 3 rijïg)
– Branststof regelunit: In de auto boven daschboard kastje.
– Ontsteing regelunt: geintregreerd in brandsstof computer
– luchtmeting: MAF > Flow Luchtweger
– Catalysator: Ja, lambda geregeld
– Motorcontrole lampje: Ja
– toerental meting: Toerental gever bij krukas op krukaspeolie van V-snaar
> C16SE
– systeem: GM – Multec-S
– brandstof regelunit: in de auto boven dashboardkastje
– Ontsteking regelunit: geintregreerd in brandstof computer
– Luchtmeting: MAP > inlaat druk MAP sensor
– Motorcontrole lampje: Ja
– Toerental meting: Toerental gever bij krukas op krukaspoelie van V-snaar
Willem