GSI 8V in mooie staat op Mobile!

Forumindex Forums Modellen Kadett GSI 8V in mooie staat op Mobile!

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Vinci
    Deelnemer

De prijzen zijn steeds gekker voor Kadettjes, ook in Duitsland. Zit een vrij plotselinge stijging in de laatste jaren, en bijna allemaal behoorlijk ‘getunede’ dingen…

Uitzondering vond ik dan wel deze bijzonder gave 8 klepper! Mooie kleur ook dit, vind ik!

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/opel-kadett-gsi-1-hand-topzustand-marchtrenk/190172990.html?lang=de&pageNumber=10&__lp=12&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1985-01-01&negativeFeatures=EXPORT” onclick=”window.open(this.href);return false;

mark
      Deelnemer

Das wel een mooie, altijd mooi gevonden dat beige interieur :thumbup . Denk ook dat ze een stuk populairder worden net zoals de golf 2 enz met die nieuwe regeling.

lottie
        Deelnemer

zo zie je ze niet vaak,heel goed onderhouden, topstaat!!! :thumbup

Vinci
          Deelnemer

Ja en 5 deurs ook nog, wat het dan ook nog weer een praktische auto maakt voor als je kinderen hebt bijvoorbeeld. Hoe vaak jonge mannen daar niet over na denken, en geen 2 auto’s kunnen of willen nemen. Die moeten dan als het vrouwtje zwanger wordt ineens hun hobby beeindigen. :???:

Zo heb je hobby en familieauto in een! king:

renej
            Deelnemer

ik heb hier in het noorden nog nooit een orginele kadett gsi cq astra gsi gezien.
              toevallig heb ik zelf een orginele astra gsi in bijna nieuwstaat maar ook die heb ik nog nooit een tweede van gevonden, ben nog steeds zoekende in duitsland na een orginele astra gsi maar zonder succes allemaal verknoeid met extra tupperware.
              En vind je een orginele is erwel een of ander snot jong die heb net over de rand heen heeft geholpen en hij niet meer te redden is.

nova1.6

@Vinci wrote:

Ja en 5 deurs ook nog, wat het dan ook nog weer een praktische auto maakt voor als je kinderen hebt bijvoorbeeld. Hoe vaak jonge mannen daar niet over na denken, en geen 2 auto’s kunnen of willen nemen. Die moeten dan als het vrouwtje zwanger wordt ineens hun hobby beeindigen. :???:

Waarom?
                Me vader heeft vroeger altijd 2-drs auto’s gehad en dat met 3 kinderen….

trashmetal
                Deelnemer

@nova1.6 wrote:

@Vinci wrote:

Waarom?
                  Me vader heeft vroeger altijd 2-drs auto’s gehad en dat met 3 kinderen….

Hier nog iemand die daar niets van snapt
                  We hebben vroeger 2drs c kadett, ascona en calibra gehad en dat ging prima met 2 kids
                  Ben nu zelf sinds 2 weken papa en pieker er niet over mn astra of de corsa er voor weg te doen
                  Zal het nog sterker vertellen
                  Met een 2 deurs hoef ik niet over de maxi cosi te bukken om de gordel vast te maken
                  Maar kan met een voet in de auto er voor gaan “staan”, veeeel handiger

Vinci
                  Deelnemer

Heb elke dag het vergelijk, want ik heb ook een drie deurs, en misschien is het wel gewoon voorkeur, maar ik geef de voorkeur überhaupt aan vijf deurs. Nooit meer een halve meter achter je hoeven graaien naar een gordel, nooit meer in een krappe parkeerplek lopen kutten met een deur die maar en kiertje open kan (ja, vijf deurs deurtjes zijn kleiner, en gaan dus veel verder open op een krappe plek) Boodschappen gewoon zo recht voor je op de achterbank kunnen zetten, volwassen personen die zo kunnen instappen.

Heb wel neerklapbare voorstoelen, dat vond ik dan wel weer handiger, ook in een vijf deurs.

Nee, voor mij NOOIT meer een drie deurs….

trashmetal
                    Deelnemer

Voorkeur heb ik niet echt, mn vorige opel was een vectra a gt c20ne
                      Toch zou ik die 5drs gsi ook wel willen :wors
                      Gaat mij puur om de looks en de powerrrr :D

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.