Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Grote del in moterkap
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 juli 2016 om 12:57 #17277386
Altijd lekker begin van je vakantie, zie je je auto en ligt er zand op… op zich dacht ik kut vogels.
Maar als je goed kijkt zie je een grote del ong 35 cm op die plek, en afdrukken van armen ook zijkant auto op de ruiten.
Dus ik denk toch of stoei/vecht partijtje en een op de motorkap geklapt of gewoon vandalisme :swear .Door het werk aan het spoor(geluidsschermen heeft men het fietspad afgesloten dit resulteer dat iedereen nu door de straat komt, en dit is niet allemaal net volk wat op en ander mans spullen let…
MEn moet dit gemerkt hebben dit moet toch een knal gemaakt hebben :hmmzEen deel kon ik binnenuit terug duwen maar er blijven twee dellen van ong 10 cm, ik kan daar niet bij deze zitten achter het frame wat binnenkant motorkap zit.. niet echt diep maar ik zie het toch, van gladde motorkap naar gebobbeld als je er langs kijkt.
er zijn mensen die het nu niet meer zien maar ik kijk anders denk ik langs het licht… of zoGeen krassen of scherpe randen het zijn echt een dellen niet diep maar genoeg om geen strakke kap meer te hebben.
Baal als een stekker ok de vec is 11 jr oud maar echt nog heel mooi.. en ik ben er zuinig op….
ik weet niet wat ik er mee aan moet of wat de mogelijkheden zijn.Ik heb me laten vertellen dat de motorkap van de vectra C1 van aluminium is dus lichter en hij heeft ook gasdempers.
18 juli 2016 om 16:16 #18323147Aapje1963, je motor kap is inderdaad fabrieks-af van alu, ze zijn aftermarket ook te krijgen van
Alu maar ook van metaal, maar niet te min dit blijft rot natuurlijk, je bent zuinig op je auto
En een ander verkl..T het ff voor je, ik kan goed begrijpen hoe je je voelt, ik kan de hobbels en bobbels
Niet zo zien op je foto, maar er is tegen wordig een techniek waar bij ze wat op de plek waar de deuk
Zit wat vast lijmen en daar op wat vast schroeven zo dat ze de deuk er uit kunnen trekken, en met een oplos middeltje halen ze het gelijmde deeltje weer weg zonder maar een kras te maken,
Google er maar eens naar, en sterkte.Vr,gr, jac.
19 juli 2016 om 07:18 #18323148Ik heb zaterdag een afspraak bij Evm restyling deze zat in Almere en zit nu in Blaricum. Ze bekijken het even en dan zien we verder. Ze zitten vol werk dus er Is een wachttijd. Ze hebben nu ook veel werk vanuit het zuiden die hagelbuien. Ik laat hier nog even weten..
Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.