Grote beurt Astra J

Forumindex Forums Modellen Astra Grote beurt Astra J

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    sjocky
    Deelnemer

Goede avond,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Nicky en sinds een aantal weken in het bezit van een zwarte Opel Astra Sports Tourer 1.7 diesel 125pk uit 2011.
      De oude heeft nu 70.000km op de teller staan en volgens het onderhoudsboekje moet de Olie ververst worden.

Nu zou ik dit graag zelf willen doen en heb al hier op het forum en op youtube zitten zoeken maar kan helaas niet veel vinden over het vervangen van de oliefilter, dieselfilter, lucht en interieurfilter van een Astra J.

Kan ik ergens een handleiding vinden hoe ik dit allemaal het beste kan doen of zijn er ergens filmpjes te vinden?

Alvast bedankt,

Nicky

pjotter
      Deelnemer

@sjocky wrote:

Goede avond,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Nicky en sinds een aantal weken in het bezit van een zwarte Opel Astra Sports Tourer 1.7 diesel 125pk uit 2011.
        De oude heeft nu 70.000km op de teller staan en volgens het onderhoudsboekje moet de Olie ververst worden.

Nu zou ik dit graag zelf willen doen en heb al hier op het forum en op youtube zitten zoeken maar kan helaas niet veel vinden over het vervangen van de oliefilter, dieselfilter, lucht en interieurfilter van een Astra J.

Kan ik ergens een handleiding vinden hoe ik dit allemaal het beste kan doen of zijn er ergens filmpjes te vinden?
        Via deze link heb je een online manual voor astra J
        http://workshop-manuals.com/vauxhall/astra-j/preface/other_information/title_page/

Alvast bedankt,

Nicky

sjocky
        Deelnemer

Bedankt voor de snelle reactie,

Is er ook nog ergens een pdf versie beschikbaar?

gr

Nicky

pjotter
          Deelnemer
            sjocky wrote:
            Bedankt voor de snelle reactie, alleen op welke link moet ik klikken.

Krijg namelijk elke keer een aanmeld formulier voor facebook ipv een manual.
            hoi ik heb er een foto voorbeeld met pijlen bijgevoegd soms heb je een reclame banner kun je gewoon weg klikken
            je kunt er alles vinden of door de pagina stappen zie foto hieronder

sjocky
            Deelnemer

perfect, had het niet gezien.

werkt idd.

bedankt!! :thumb

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.