Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › Groot probleem (?) Noodlot…? Tijdelijk opgelost!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 februari 2010 om 14:11 #17601681
InjectTheVenom: deze earth mod is voor de z20let motoren, heb er bij een c20let nog nooit last van gehad. jouw probleem zit wss in de actuator, zoals in je topic staat
17 februari 2010 om 15:33 #17601682Als de top straks rond de 250/260 ligt is 180 nog lang niet hard genoeg :P
origineel gepost door Oenatje
origineel gepost door Baas J.
als ik optrek in zn 4, zeg tot 180km/h kapt ie r al mee.dat is hard zat voor jou, :P :D
nee zonder gekheid, ik hoop dat je het probleem kan oplossen, ik zou er gek van worden
17 februari 2010 om 17:50 #17601683origineel gepost door folkyc20xe
InjectTheVenom: deze earth mod is voor de z20let motoren, heb er bij een c20let nog nooit last van gehad. jouw probleem zit wss in de actuator, zoals in je topic staatOk bedankt voor deze informatie, we gaan het bekijken als de nieuwe slang binnen is :)
18 februari 2010 om 17:31 #17601684Godver de godver… nieuwe sensor erin gestoken… geen enkele zin gehad, probleem is r nog steeds!! :fy1:fy1:fy1
18 februari 2010 om 18:29 #17601685Heb je ook al die massa verbinding nagekeken:vertag die naar het schijnt ook deze storing kan geven , ik heb hem zelf ook gecheckt maar kon daar niets vreemds aan vinden helaas , maar het is eenvoudig te controleren en kost alleen wat nieuw tape en soldeer of verbindertje.
Succes en groet marcel.18 februari 2010 om 23:12 #17601686in zn 1 2 3e versnelling kan ik m gewoon doortrekken tot 6500/7000 toeren…. dan naar 4, zit ik zo rond de 180km/h @ 5000t ongeveer, en dan flikkertie mn turbo uit. Ik snap r niks meer van :s
19 februari 2010 om 09:28 #17601687Uitlezen op de rollenbank , iets wat ik zelf ook moet en ga doen tzt.:(
gr Marcel19 februari 2010 om 11:40 #17601688Probleem opgelost, 2e kat teruggezet…auto rijdt weer als een zonnetje in alle versnellingen en geluid is ook weer terug naar normale proporties.
Blijkbaar dus toch iets van een druk probleem…
Ik merk nu wel dat ik weer veel minder vermogen heb….compleet free flow rijdt toch wel erg super :D
19 februari 2010 om 19:08 #17601689Klopt het misschien toch dat je zonder rework v/d comp. niet zonder die :swear cat kunt rijden!?
Het kan dus ook een meetingsprobleem (lambda) zijn.
Wel goed dat je het gevonden hebt , zou je niet gewoon een sportcat overwegen (200 cell) ben je van alles af (waarschijnlijk).
Gr Marcel19 februari 2010 om 23:21 #17601690Dan heeft het met je tweede Lambdasonde te maken moet je een adapter monteren dat hij minder uitlaatgassen kan meten:agent
20 februari 2010 om 09:10 #17601691Zat er al op.
20 februari 2010 om 21:12 #17601692tweede lambdasonde meet de werking van de kat idd. Kun je in principe uit de software laten schrijven bij een goede tuner.
25 februari 2010 om 16:56 #17601693maarja goede sport kat eronder en en je verliest ook niet zoveel vermogen.
+ je rijdt legaal.27 februari 2010 om 00:19 #17601694wat een drama baas j…..
ik ga margen weer verder met de temple of doom!
vorrige week:
earth mod
map sensor
bcs sensordit alles had geen resultaat…..maar kan ook zijn omdat de bcs een ouwe was.
dit wekend:
nieuwe beru sensor.oude was echt verrot
2 nieuwe bcs sensors.om te testen.ik heb zelf niet het idee dat het ligt aan een druk/vac probleem.
omdat het probleem zich altijd voordoet.
zodra het contact aan gaat…..gele steeksleutel.
dit dus zonder draaiende motor.tijdens het rijden klapt hij soms wel weer ff door en schrik je je de pleuris vwnwege plotselinge torque steer.en wordt je 2 meter de toekomst in geslingerd.
van die lambdaas kwam mn oude honda monteur ook al mee….
ik had er zelf niet aan gedacht…ik ga wel ff snuffelen ermee.
ik denk zelf dat mijn probleem in de bekabeling zit of de sensor,maar misschien ook wel een lambda.
maar dat deze fout niet geregistreerd wordt zoals bij baas j…..vaag.keep you posted.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.