Grooooot nieuws……..

Forumindex Forums Modellen Grandland X Grooooot nieuws……..

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 106)
  • Auteur
    Berichten
  • #18553352
    matta
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 June 2024

      Ik weet ook niet precies hoe het allemaal zit.ik weet wel dat wij altijd het onderste uit de kan willen halen bij de garage of een leverancier.

      #18553353
      quandor
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 November 2017

        Da’s geloof ik tegenwoordig redelijk menselijk.

        #18553355
        Hans GLX
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 May 2018

          Wappie2 schreef ; (Dit schreef wappie 2 niet, maar Hans GLX, geen dingen verdraaien! )

          Nee dat klopt, dat is maar een zeldzaamheid. Die kapotte gasveren, zijn ook maar sporadische gevallen, en bovendien zijn die producten van toeleveranciers, dus niet echt van Volvo zelf. Zoals remmen (Brabo), schokdempers (<Monroe), accu,s, (<Varta) uitlaten, ruitenwissers, enz. Uitzonderingen bevestigen de regel. Volvo geeft 2 jaar garantie. Dat is ook genoeg, omdat zij vertrouwen hebben in hun product. En ook de consument, heeft vertrouwen in het Volvo product. Ik heb dan ook geen extra garantie bijgekocht. Waarom ook? Volvo is Premium.

          Dit schreef @quandor: >Even los van alle problemen die je in dat gerelateerde Premium auto topic tegenkomt, is het wel bijzonder dat je in de XC40 de radio niet harder of zachter kunt zetten. Om van in je broek te plassen…….<

          Hoe kom je aan die onzin? Dus dat bedoel je met haperende volume regeling? Wat ben jij een totaal gestoorde hufter zeg? Wie beweert dat je het volume niet harder of zachter kunt zetten? Je bent meer dan gestoord. Jij zeikt zo vaak in je broek door je incontinentie, dat je niet eens de deur uit kan, zonder luiers!! Je hebt ergens gelezen, dat sommigen het volume van de radio niet konden wijzigen, doordat het info systeem even bleef hangen. En daar vier je weer feest op, zielige mongool. Als dat gebeurt, ga je even parkeren, zet de motor uit. Start de auto weer, en het systeem heeft zich ge-reset. Of de grote knop onder het info, even 5 seconden indrukken, dat reset het systeem zich. Dus niks aan de hand. Ik heb dat in de 4 jaar slechts 1x meegemaakt. Hoe meer elektronica, hoe meer storingsgevoeligheid. En met al die moderne techniek, wanneer de betreffende satelliet uit zou vallen, heb je een zwart scherm. Verdiep je maar eens in het Ford forum, over je Kugaatje. Lees en huiver!

          #18553356
          quandor
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 November 2017

            Ik begin steeds beter te begrijpen waarom ik in diverse topics op dat Volvo forum opmerkingen van leden tegenkwam zoals bijvoorbeeld:

            – ambassadeur Hans

            – Hans, nu weten we het wel

            – Hans je moet beter lezen.

            Ik laat gemakshalve maar even in het midden welke “Hans” bedoeld wordt.

            Dan even terug naar de volumeregeling, hoe slim kan je zijn dat je niet door hebt dat daarmee de volumeknop van het infotainmentsysteem wordt bedoeld? Wew……………..

            Natuurlijk had Wappie2 daarvan maar 1 keer last. Als je het forum doorspit dan is het bij velen het geval.

            Prima regeling om hetzij het systeem te resetten dan wel de motor uit te zetten en opnieuw aan te doen om aldus te resetten. Dat is zo’n heerlijke premium ervaring -> de auto uitzetten om het audiosysteem te laten doen wat het hoort te doen, zó premium………….

            #18553357
            Hans GLX
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 May 2018

              Nee, want ik dacht even dat je de hoogte regeling van de luchtvering bedoelde. Dat had ik verkeerd gelezen/begrepen. Er staat letterlijk volumeregeling. Hoe slim kun je zijn? ik ben niet perfect hoor, en heb niet de ongefundeerde, ziekelijke inbeelding van jouw.

              En niet wappie 2,had hier “natuurlijk” maar 1 keer last van, maar dat was Hans GLX. (kwestie van goed lezen)

              En weer zoiets. Je hoeft niet perse de auto stil te zetten om het sound systeem te restten. je kan ook onder het rijden, de grote knop onder het info een paar seconden ingedrukt houden. Wil jij nu echt niet snappen, hoe gevoelig een systeem is, dat werkt via satellieten? Of is dit gerelateerd aan je beperkte geestelijke vermogens? In een ventieldopje van een Volvo, zit meer kwaliteit, dan in heel jouw Fordje Vaginale.

               

              #18553358
              quandor
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 November 2017

                Tja,

                gelet op wat ik op dat ‘andere’ forum heb gelezen en hierboven heb geplaatst, is het niet de eerste keer dat je niet goed las of het goed begreep. Geeft niks meer, we raken er hier ook al aan gewend.

                Grappig : het audiosysteem middels de ‘grote knop’ een paar seconden indrukken om zodoende te resetten, levert hetzelfde resultaat op. Érg, érg premium ja,…………………….. :yahoo:

                Moet je tijdens het tanken ook de motor afzetten of krijg je, als je dat niet doet, de tank niet 100% gevuld?

                Daarnaast niet vergeten om even het aantal getankte liters en de afgelegde afstand sinds de vorige tankbeurt op te schrijven. Dát zijn nog eens belangrijke zaken………………. :yahoo:

                Maarre, ga je nu wéér afscheid nemen en vervolgens toch posten? Als ik nog 16 zou zijn, zou ik schrijven, Heintje Davids versie 11.45

                #18553359
                quandor
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  14 November 2017

                  Wat het ventieldopje betreft : ik kan jou weinig anders toewensen dan heel veel geluk met je XC40 T2 instappertje.

                  #18553360
                  Hans GLX
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    19 May 2018

                    Inderdaad ik heb veel geluk, en veel plezier met mijn XC40 T2. Maar de instapper van Volvo, is tegenwoordig de EX30. Je kan echt merken, dat jij onder een steen leeft. Bovendien zit op mijn Business Pro, bijna alle denkbare opties. Dus een schitterende, complete, en zuinige Premium auto, zeg maar.

                    Tja bij een Premium auto, heb je diverse mogelijkheden voor bepaalde functies. Zo kan ik bv 1. De achterklep op grote afstand met de sleutel openen. 2. Maar ook van dichtbij, met een schopbeweging, wanneer je beide handen vol hebt. 3. Met de knop op de achterklep. 4. Met een knop op het dashboard van binnenuit. Dus 4 mogelijkheden. Dát is dus Premium.

                    Ook zijn er diverse rij modi: Dynamic, Comfort, Eco, Off Road. Ook zijn de digitale klokken van kleur te veranderen.

                    Ook de interieurverlichting in 8 verschillende kleuren enz.

                    De automaat kun je ook in +M zetten, dan bedien je zelf de versnellingen.

                    Het rijden met de XC40 is elke dag weer een genot.

                    Wanneer je van de XC40/EX40 de duurste versies kiest, heb je 1½ Kuga. ;-)

                    #18553361
                    quandor
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      14 November 2017

                      Ohh, ik ben (niet echt) onder de indruk.

                      Gelukkig kan mijn autootje het allemaal ook en zelfs nog veel meer, zoals bijv. het via de telefoon voorverwarmen of afkoelen van het auto-interieur. Daarnaast de XC T2 was en blijft het instappertje in de XC40 range, of op de manier zoals ik het zou zeggen : ik wil graag een échte auto rijden, maar ik kan helaas niet het budget op tafel gooien wat ik voor een échte nodig heb.

                      #18553362
                      quandor
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        14 November 2017

                        Oh, wat ik nog vergat en daarvan is het 101% duidelijk dat de Wappies het niet kunnen :

                        ik kan mijn autootje opdracht geven om óf primair op benzine te rijden, of alleen elektrisch, of indien nodig, beide. Da’s wel zo handig als de komende jaren steeds meer dorpen en steden auto’s uitgerust met verbrandinsmotoren in hun binnenstad gaan weren.

                        Ach, een premium bus, premium tram of premium metrokaartje is zó gekocht………………toch? Mogelijk is zelfs een abonnementje handiger als auto’s met diesel en / of benzinemotor de stadskernen niet meer in mag. Of een fiets achter op de trekhaak. Moet je wel een trekhaak hebben………

                        #18553365
                        matta
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          23 June 2024

                          Het feit blijft de suv’s van volvo zijn speciaal voor de oudere medemens gemaakt

                          #18553366
                          quandor
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            14 November 2017

                            Zeker, dat zal alles te maken hebben met het o zo saaie (schoenendoos) uiterlijk en daarnaast betreft het allergrootste deel op naam gezette kentekens leasebakken.

                            Kijk je bijv naar de Toyota RAV 4 of de Mazda CX60 (niet auto’s die ik ambieer) dan staan daar toch auto’s met karakter, maar zoals ik al schreef, mij kunnen ze niet echt bekoren, dan vond ik de Opel GLX 2017 / 2021 – 2022 toch wel wat fraaier al is de Grandland 2024 wel ‘fors’ gegroeid qua afmetingen.

                            #18553367
                            matta
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              23 June 2024

                              Mijn neefje heeft ook een ford kuga st-line en die bevalt hem erg goed ruim en vele opties die het doen.

                              #18553368
                              Hans GLX
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                19 May 2018

                                Tja, jouw autootje kan dan wel op afstand voorverwarmen, of afkoelen,(daar zet ik de ramen voor op een kier, zonder telefoon) Maar het blijft wel een doorsnee Fordje, en in de verte geen Premium. (zelfs niet met  het pimpen van Windsor leer, en vul het maar aan)

                                Je zit er weer naast, de T2 is het instappertje niet van de XC40, want die is al lang niet meer leverbaar. De basis versie was destijds de Essential. Die was er toen (2020) vanaf € 39.995,- handgeschakeld. Je doet net of je alles weet, maar je zit er ontzettend veel naast.

                                En écht hilarisch vind ik je uitdrukking: Ik wil graag een échte auto rijden. Dat snap ik, want wie wil er nu een Fordje?

                                Ook dit vind ik een giller: ik kan mijn autootje opdracht geven om óf primair op benzine te rijden, of alleen elektrisch, of indien nodig, beide. Alleen elektrisch, ben je al aan het eind van de straat klaar met je Fordje.  Kijk maar eens op het Ford forum wat een ellende met die Fordjes. Oververhitte accu,s enz. Daar is de ellende van velen met een Opel nog niks bij.

                                Dorpen die de auto met een ICE gaan weren? Om te gieren. Straks iedereen op de fiets? Get a life man! BMW, Audi en MB, gaan juist de verbrandingsmotor weer promoten. Helaas heeft Volvo er voor gekozen, om zelfs de Hybride uit te fraseren, en alleen nog EV,s  te bouwen. Wij gaan het niet meer mee maken, dat de ICE niet meer rondrijd. Onthoud dat.

                                En ja Premium is gewoon de aanduiding van het beste, van een bepaald product. Zoals Premium bier, of Premium benzine. En Premium auto’s, (zoals Volvo) behoren dus tot de beste. Zo simpel is het.

                                En nee, ik wil geen trekhaak. Ik heb geen fietsendrager, aanhanger of caravan.

                                #18553369
                                Hans GLX
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  19 May 2018

                                  @matta, een oude schoolvriend van mij hier in het dorp, heeft pas zijn rode Kuga ingeruild. Daar heeft hij wel verschillende keren mee kapot gestaan, óok een paar keer tijdens de vakantie. Hij heeft overwogen om een Volvo XC40 hybride te kopen, want hij heeft óok een flinke caravan. Maar heeft toch weer een nieuwe Kuga gekocht. De absurd hoge inruil die Ford hem bood op zijn vorige Kuga, kon hij niet laten lopen, zo zei hij me.

                                  Een ander kennis uit mijn kerk, reed ook een Kuga. Maar ook hij heeft veel ellende gehad met de auto. Hij is inspecteur bij de scheepvaart, en wilde beslist geen Ford meer. (via zijn werk) Hij rijdt nu een Skoda Kodiaq.

                                  #18553370
                                  quandor
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    14 November 2017

                                    Wappie2 : jij leeft nog in 2019 of zo? De ellende met de oververhitte accupakketten heeft Ford in 2020 opgelost. We leven NU in 2024…………. !!

                                    Ja idd. XC40 premium gasveren, prima volumeregeling en verder :

                                    De Volvo XC40, een populaire compacte SUV, is over het algemeen betrouwbaar en goed presterend. Er zijn echter enkele elektronische problemen en storingen geweest. Hieronder vindt u een overzicht van enkele veel voorkomende problemen en mogelijke oplossingen:

                                    Startproblemen:
                                    Sommige XC40-eigenaren hebben gemeld dat ze problemen hebben met het starten van hun auto. Dit kan verschillende oorzaken hebben, zoals een defecte startmotor, een zwakke batterij of een probleem met de brandstofpomp.
                                    Om dit probleem op te lossen, wordt aanbevolen om de batterij en de startmotor te laten controleren door een gekwalificeerde monteur. Het kan ook nodig zijn om de brandstofpomp te reinigen of te vervangen.

                                    Elektrische storingen:
                                    Sommige eigenaren hebben gemeld dat ze te maken hebben gehad met elektrische storingen in de Volvo XC40. Deze storingen kunnen optreden in verschillende systemen, zoals de verlichting, het infotainmentsysteem of de sensoren.
                                    Als u te maken krijgt met elektrische storingen, kunt u proberen de betreffende zekering te controleren en indien nodig te vervangen. Het kan ook nuttig zijn om de elektrische bedrading te laten controleren door een professional om eventuele problemen te identificeren en op te lossen.

                                    Problemen met de schermweergave:
                                    Sommige eigenaren hebben gemeld dat het scherm van het infotainmentsysteem soms bevriest of niet reageert. Dit kan erg frustrerend zijn en de functionaliteit van het systeem beperken.

                                    Een mogelijke oplossing voor dit probleem is om de software van het infotainmentsysteem bij te werken naar de nieuwste versie. Dit kan meestal worden gedaan door een bezoek aan een erkende Volvo-dealer of door contact op te nemen met de klantenservice van Volvo voor verdere ondersteuning.
                                     

                                    Bekende defecten van de veiligheidssystemen in de Volvo XC40
                                    In de Volvo XC40 zijn enkele bekende defecten opgemerkt met betrekking tot de veiligheidssystemen. Het is belangrijk om op de hoogte te zijn van deze problemen, zodat u de nodige voorzorgsmaatregelen kunt nemen en tijdig eventuele reparaties kunt laten uitvoeren. Hieronder vindt u een overzicht van enkele veelvoorkomende defecten die zijn gemeld door eigenaren en experts:

                                    Het detectiesysteem voor dode hoeken kan soms onnauwkeurig zijn en niet altijd alle voertuigen detecteren die zich in de blinde hoek bevinden. Het is belangrijk om extra voorzichtig te zijn bij het wisselen van rijstrook en gebruik te maken van uw zijspiegels.
                                    Er zijn meldingen geweest van ongewenste remactivering bij bepaalde situaties. Hoewel het noodremsysteem is bedoeld om ongevallen te voorkomen, kan het soms overreageren en onnodig remmen, wat de rijervaring kan beïnvloeden.
                                    Eigenaren hebben problemen gemeld met het intelligente snelheids-aanpassings-systeem. Dit systeem is ontworpen om automatisch de snelheid van uw voertuig aan te passen aan de verkeersomstandigheden, maar kan soms onnauwkeurig zijn en abrupte snelheidswijzigingen veroorzaken.

                                    Mogelijke problemen met de ophanging en wielophanging van de Volvo XC40

                                    De Volvo XC40 : net als bij elke auto, kunnen er mogelijke problemen optreden met de ophanging en wielophanging van de Volvo XC40. Het is belangrijk om bewust te zijn van deze problemen, zodat u op tijd actie kunt ondernemen en dure reparaties kunt voorkomen.

                                    Een van de meest voorkomende problemen met de ophanging en wielophanging van de Volvo XC40 is versleten schokdempers. Versleten schokdempers kunnen leiden tot verminderde wegligging, onstabiel rijgedrag en een oncomfortabele rijervaring. Het is belangrijk om regelmatig de staat van uw schokdempers te controleren en deze indien nodig te laten vervangen door een gekwalificeerde monteur.

                                    Een ander mogelijk probleem is speling in de stuurinrichting. Speling in de stuurinrichting kan leiden tot een onnauwkeurige besturing en een verminderde controle over het voertuig. Het is essentieel om dit probleem tijdig te identificeren en te laten verhelpen door een professional. Daarnaast kan een regelmatige uitlijning van de wielen helpen om eventuele problemen met de stuurinrichting te minimaliseren.

                                    Veelvoorkomende klachten over interieurkwaliteit en afwerking bij de Volvo XC40

                                    De Volvo XC40 is een populaire compacte SUV die bekend staat om zijn stijlvolle exterieur en luxe interieur. Echter, net als elke auto, heeft ook de XC40 enkele veelvoorkomende klachten met betrekking tot de interieurkwaliteit en afwerking. Hieronder vindt u een overzicht van enkele van de meest genoemde klachten.

                                    Een veel gehoorde klacht is dat de bekleding van de stoelen in de XC40 snel slijt. Hoewel Volvo bekend staat om zijn hoogwaardige materialen, hebben eigenaren gemeld dat de stoelbekleding na relatief weinig gebruik begint te scheuren of te verkleuren. Dit kan resulteren in een minder esthetisch aantrekkelijk interieur en kan een aanzienlijke kostenpost zijn om te repareren.

                                    Daarnaast hebben eigenaren klachten gemeld over de afwerking van het interieur. Er zijn gevallen geweest waarbij het  dashboard scheuren vertoonde of loszat, waardoor het interieur er slordig uitziet en mogelijk functionele problemen kan veroorzaken. Bovendien hebben  gebruikers gemeld dat de sierlijsten loskomen of dat er onregelmatigheden in de lak zitten, wat afbreuk doet aan de algemene kwaliteitsindruk.

                                    Klinkt allemaal wel érg premium ja………………. en dan is dit nog maar een redelijk beperkte opsomming. Premium! Jazeker, de ventieldopjes zijn wellicht premium. (made in China) :yahoo:

                                    #18553371
                                    matta
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      23 June 2024

                                      Ik denk zelfs dat volvo in kwaliteit achteruit gaat sinds dat ze in chinese handen zijn gevallen,die willen ook zo goedkoop mogelijk produceren nog ff en dan komt de volvo uit China en niet meer uit Zweden of België.

                                      #18553374
                                      quandor
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        14 November 2017

                                        Dat staat idd als een paal boven water. Winst / winst en winst. De Chinezen zijn daar, net zoals vele anderen, ook érg op gebrand, maar vooral de Chinese overheid want die hebben biljoenen in de auto industrie gepompt om die autootjes in Europa aan de man te breng.

                                        Alleen de naam voor de tweelingbroer/zus van de XC40 : BYD.

                                        Hoe verzinnen ze het bij Geely in China : B uild   Y our   D reams

                                        Hoezo grappig en volledig onzinnig kun je een autonaam verzinnen?

                                        #18553387
                                        Hans GLX
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          19 May 2018

                                          Laat ik jullie uit de droom helpen. De meest exemplaren komen uit zweden en uit Gent- België. Sommige exoten zoals de V90 en XC90 worden ook deels in de USA gebouwd. De nieuwe compacte Volvo EV de EX30 word nu wel alleen in China gebouwd. Maar door de oorlog rondom overheidssteun in China, en de komende importheffing, doet Volvo er alles aan om zsm de productie van de Ex30 naar Gent te halen. Volvo zal echter nooit geheel in Chinese handen vallen.

                                          Toevallig is BYD geen tweelingzusje van Volvo. En ik vind het een knappe vinding, om een Chinese auto als BYD, een naam te geven die effect heeft in Europa. De enige auto die wel op eenzelfde platform staat als Volvo is de Zeekr. Het enige automerk dat direct uit het ontwerp van Volvo komt, is de Polestar. Dat kun je aan alles herkennen. Zowel qua interieur als exterieur.

                                          Hoe grappig en onzinnig, kun je als forumnaam: Floki of quandor verzinnen?

                                          #18553389
                                          matta
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            23 June 2024

                                            <p style=”text-align: right;”>En vergeet lynx en co niet ook geely oftewel volvo</p>

                                            #18553390
                                            Hans GLX
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              19 May 2018

                                              Wie is wappie 2? Ken ik niet. En je onzinnige verhaal over de XC40 heb je al eens eerder gepost. Maar ja, dat weet je niet meer, als je eenmaal aan het dementeren bent. Dat hele verhaal is een regelrechte giller. Steeds dat: 5x …sommige eigenaren….Of: Het detectiesysteem kan soms….Een ander mogelijk probleem….Of: Het dashboard zou scheuren….Sierlijsten die loslaten… Ik weet niet uit welke Donald Duck je dit geciteerd hebt, maar de eindcontrole bij Volvo, zowel in Zweden, China en Gent, is subliem. Daar kunnen ze bij Opel in Frankrijk nog een puntje aan zuigen. Zoek maar eens een video (YouTube in Gent) waar de XC40 in elkaar gezet word, dan krijg je een kleine indruk.

                                              Zelf weeg ik 130 kilo, en heb de Volvo nu bijna 4 jaar, en het exterieur, het interieur, en de bekleding, ziet er nog uit als nieuw. Nergens zie je aan de bestuurderstoel enige vorm van slijtage. Dus dit verhaal past helemaal bij jouw, want het raakt kant nog wal.

                                              Ik vul aan: het kan soms regenen, en soms kan het overwegend zonnig zijn….

                                              XC40 c

                                              #18553399
                                              Hans GLX
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                19 May 2018

                                                @quandor, En nog een goede tip. Ga eens langs een paar Volvo dealers, en doe net of je geïnteresseerd bent. Kijk zelfs eens naar modellen van de XC40 van 3 jaar of ouder, en overtuig je zelf hoe subliem de kwaliteit van Volvo is, (ook na een paar jaar) en trek de conclusie, dat het verhaal wat je blindelings hebt overgenomen, nergens op slaat.

                                                #18553400
                                                quandor
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  14 November 2017

                                                  Het is en blijft een Chinees Geely product en dat wordt de komende jaren niet anders / beter. Een wat verdere buurman heeft zo’n XC40 schoenendoosje. Links en rechts tikkend op de panelen ontdek je dat het wemelt van plastic plaatmateriaal. Misschien nog twee houten stokjes, een bakje gekookte rijst en een stukje vis erbij en dan zal in de nabije toekomt het model nog wel wat populair kunnen blijven, mits er minimaal ook een bakje Babi Panggang bij geleverd dat worden. Sambal bij?

                                                  Gratis tip voor jou? Als je leest hoe jij de voormalige autokeuzes van een forumlid afzeikt met bijv. woorden als dat je er nog niet in begraven wil worden, dan doe je je forumnaam Wappie2 alle eer aan. Je maakt duidelijk weer een nieuwe vriend. Houd je toch eens in, wat had / heeft dat forumlid jou aangedaan dat je zijn autokeuzes uit het verleden zó af moet zeiken?

                                                  #18553401
                                                  quandor
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    14 November 2017

                                                    jouw @wappie2 : letterlijke tekst was :

                                                    Dat zijn toch gebakjes, daar\ wil een mens toch nog niet dood in gevonden worden

                                                    Je bent simpelweg een naar / zuur / oud / teveel wegend oud manneke.

                                                    #18553403
                                                    Hans GLX
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      19 May 2018

                                                      Volvo is en blijft een Zweeds product, ook al heet de financiële baas Geely. Dat het de komende jaren misschien achteruit gaat, is alleen maar te danken aan het volledig elektrisch produceren, wat Volvo wil. Maar als je de verkoopcijfers een beetje volgt, verkoopt het merk Volvo en Polestar als een tierelier. Het is in hoofdzake jouw doemdenken, wat Volvo betreft. Het raakt kant nog wal.

                                                      En jij wil me wijsmaken, dat jij bij je buurman verderop even op z,n dashboard gaat tikken en kloppen, als kwaliteitscontroleur? Je spoort niet Kwakkie. Niet alleen het dashboard, maar ook de deurpanelen, en armsteun, zijn uit zacht materiaal. Premium dus. Heel wat anders, dan het goedkope plastic in een Fordje. Volvo hoeft niets te doen om beter te scoren, want de populariteit is ongekend. Kijk maar naar de verkoopcijfers van de nieuwe EX30. Pas dit jaar op de markt, en al duizenden op de weg.

                                                      Ik heb het nergens over begraven., maar over  “Niet dood in gevonden”. Kwestie van goed lezen. Pittig hé, met je dyslexie?

                                                    25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 106)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.