Grooooot nieuws……..

Forumindex Forums Modellen Grandland X Grooooot nieuws……..

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 106)
  • Auteur
    Berichten
  • #18553291
    Hans GLX
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 May 2018

      Als je écht een vent bent, dan geef je je echte naam, adres, en telefoonnummer. Dan zien we elkaar zsm ergens life. Maar dat durf je niet aan! Ik ben zeer benieuwd, wat je met je grote bek denkt te bereiken. Bovendien is er intussen op dit forum, meer dan voldoende bewijs, om de moderators van de nodige informatie mbt  jouw persoon, en je haat zaaien tov ons, te voorzien. Grote looser! Dat is pas, groooooot nieuws!

      #18553292
      quandor
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 November 2017

        Het gaat niet om het woord “indien” het gaat om de rest van je tekst. Zie het vetgedrukte hieronder. (Als ik het simpel mag verwoorden? Je bent de ‘pisang’.

        Wappie2 / Hans GLX schreef : Ik ken je persoonlijk niet, en ik weet ook niet waar je woont. Dat is jouw geval maar goed ook. Want je hebt mij destijds zó kwaad gemaakt, dat als ik wist wie je was, en waar je woont, indien je voor mijn auto kwam, ik je doormidden zou rijden. En dan heen en terug, een  keer of 4, zodat een speciaal onderzoeksteam aan de hand van je DNA je moest identificeren! Hallo? Ben je er nog?? Dat was toen de druppel voor mij, om hier definitief af te haken. Ik hoop dat je dit met je beperkte verstandelijke vermogens. kunt bevatten.

        daarnaast : hoe vaak ‘haak’ je nog af? Zéker gelet op je uitspraak : Dat was toen de druppel voor mij, om hier definitief af te haken.

        Toch volledig en totaal ongeloofwaardig je uitspraak over afhaken?

        Heintje Davids is er écht niets bij.

        #18553295
        Hans GLX
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 May 2018

          Woke figuur @quandor, ik sta 400% achter dat wat ik geschreven heb. Je hebt geen enkel benul hoe jij medeforummers vernederd, en steeds weer opnieuw ver over de grens gaat van het toelaatbare. Jij doet je sarcastische gezwam af, als “binnen de grenzen”. Ja, jouw grenzen, maar niet de mijne. Je bent in mijn optiek, het doodschoppen niet waard. Ik walg van je! 100%. Ik heb nog nooit op geen enkel ander forum, zo,n irritant walgelijk gedrocht als jouw meegemaakt. En je snapt ook niet, door je beperkte geestelijke vermogens, dat je door je sarcasme steeds weer nieuwe reacties uitlokt. Dat schijnt niet in je botte kop door te dringen. Als je je uitsluitend beperkt tot on topic reacties, had je van mij, en @jopsa, mogelijk al weken niks meer gehoord. Maar je blijft oneindig boren. Dus ook hier geldt: Oorzaak en gevolg! Dus trek je plan. Dus je opmerking als: Handdoek in de ring, ongeloofwaardig over definitief afhaken, enz, raken kant nog wal! Je hebt het inlevingsvermogen van een putdeksel.

          #18553302
          quandor
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 November 2017

            Gelet op hetgeen jij post, ben ik al reagerende op jouw postings volledig ontopic.

            #18553314
            jopsa
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 May 2019

              on topic ??

              laat ons niet lachen.

              Het was rustig, kom je dan weer met uitdagende praatjes en gezever op de proppen.  En dan inderdaad anderen zoals steeds als schuldige aanwijzen en gaan dreigen.

              Zou het kunnen dat je vroeger stevig gepest werd ??  Of eerder de pester was ? Nu uw tweede jeugd aan het herbeleven ?

               

              JIJ bent hier echt wel de etterbuil op dit forum.

              Laat mensen gerust.  Stop met uitdagen.  Geef oplossingen voor stilvallende wagens en hun electronica problemen….

              Ga nu weer niet janken dat jij heel wat oploste en ik niet.   Je loste zo goed als geen fluit op en ik gaf ook al hier en daar wat bescheiden raad (zelfs dat ontken je).  Je leest enkel wat JIJ wil.  Ik heb uiterst weinig technische kennis en beschreef problemen.  Niemand had een antwoord, sommigen (velen ) herkenden de problemen maar jij startte een lastercampagne.  je kwam echter niet met oplossingen op de proppen enkel met belachelijke en belachelijkmakende ontkennende opmerkingen.  Weet jij veel over problemen… je kan er niet van meespreken want je maakte er blijkbaar geen mee.  Goed voor u.  Dus  shut up.

              Trap het nu af naar het Amerikaans forum, zoals je reeds suggereerde, of geef hier raad en laat anderen met rust.

              Kom nu ook niet terug onder uw 2e profiel want het is lachwekkend geworden, uw “volharding”.

              Ga je nu nog mensen uitdagen en dan dreigen met uw would be rechtsgeleerdheid ?

              Het wordt echt schrijnend uw gedrag.  Ik leef echter met u mee.  Eenzaamheid troef waarschijnlijk.  Vandaar uw meerdere profielen.

              May God bless you !

               

              PS ; zou laster en eerroof dan wel strafbaar zijn volgens uw ruime kennis ?

              #18553315
              quandor
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 November 2017

                Beide Wappies zijn écht wel lachwekkend, m.a.w. ik ben blij dat je nog kunt lachen. Resteert weinig anders dan hen veel plezier toe te wensen met hun schoenendoosjes uit de Chinese Geely stal.

                Voordat ik het vergeet : oei, oei, voor zo’n premium merk zóveel klachten, héél veel pagina’s over slechts 1 modelletje, wew………. https://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=79218

                 

                #18553317
                jopsa
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 May 2019

                  mooi.  Doeoeoeoi

                  #18553318
                  quandor
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    14 November 2017

                    Kijk naar de laatste paar berichten in het probleem topic : roest, roest, roest. Wew………….. ik zou zo’n premium  model zeker NIET willen hebben.

                    #18553319
                    jopsa
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      3 May 2019

                      Roest ?  Niet bij mij.

                       

                      Nogmaals : beter roest dan een wagen die tijdens het rijden stilvalt en in stuurslot gaat.  Ook dat begrijp je niet

                       

                      Maar, jer sloot 2 posts hierboven toch af ??

                       

                      Dus nogmaals : doei

                      #18553320
                      quandor
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        14 November 2017

                        Lees het topic door, dan kom je ook stilvallende wagens tegen………… :yahoo: :yahoo: :yahoo:

                        Ik las toch écht om 14.33 uur van Wappie1 : mooi.  Doeoeoeoi

                        Tja,…………….

                        #18553321
                        quandor
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          14 November 2017

                          Ik afsluiten? Never, jullie, beide Wappies hebben dat al een keer of tien geschreven.

                          Deze is ook wel grappig :

                          Wappie1 schreef :

                          Roest ?  Niet bij mij.

                          Nogmaals : beter roest dan een wagen die tijdens het rijden stilvalt en in stuurslot gaat.  Ook dat begrijp je niet

                          Maar, je sloot 2 posts hierboven toch af ??

                          Vooral déze is érg treffend : Wappie1 schreef Roest ?  Niet bij mij.

                          Zóveel GLX rijders die geen problemen hebben, die zouden ook hebben kunnen schrijven : “Probleem / problemen, niet bij mij”.

                          #18553322
                          quandor
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            14 November 2017

                            En maar dóórgaan, dóórgaan, dóórgaan en dóórgaan………………, ondanks

                            Wappie1 schreef om 14.33 uur :    mooi.  Doeoeoeoi

                            #18553323
                            matta
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              23 June 2024

                              Ik vind wel dat jullie in dit topic een beetje oude wijven zijn……😇😇

                              #18553338
                              Hans GLX
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                19 May 2018

                                @quandor, zomaar een kleine greep uit een willekeurig Ford Forum…..(is wel off topic, maar vooruit) Want ik vind het wel erg sneu, dat je hier een link plaatst op een Opel forum, van het Volvo forum. Er rijden tienduizenden XC40,s in ons land, en dit is de enige waar roestvorming in de onder-portieren is waargenomen. Mijn XC40 is bijna 4 jaar, en je krijgt €500,- als je bij mij 1 plekje roest kan ontdekken.

                                Ford Kuga PHEV problemen
                                Bekende storingen met de Ford Kuga hybride problemen zijn onder meer het oververhit raken van de accu, een verbrande koppeling, kapotte ruitenwisserbladen, climate control storingen, en een defecte deurafdichtingen. Overige problemen hebben betrekking op de transmissie, oververhitting van de motor, en problemen met de EGR-klep. De Ford Kuga plug-in hybride is met een CVT-transmissie uitgerust die erg veel problemen heeft opgeleverd. Hoewel deze transmissie een van de serieuze Ford Kuga hybride problemen vormt, zorgt deze ervoor dat de versnellingsbak traag aanvoelt.

                                Ford Kuga 2.5 problemen
                                Bij een aantal modellen van dit merk, is het elektrische circuit een zwak punt. Dit is ook één van de Ford Kuga 2.5 problemen waar je bij de aankoop van deze auto op moet letten. Mocht dit defect zich voordoen, dan kan dit ertoe leiden dat de motor geen brandstof krijgt en afslaat. De verkeersveiligheid kan hierdoor in gevaar komen. Vandaar dat dit defect zo snel mogelijk moet worden hersteld, zodra het zich voordoet.

                                Ford Kuga 2.0 TDCI problemen
                                Mogelijke Ford Kuga 2.0 TDCI problemen met het oververhit raken van de dieselmotor, kunnen het barsten van het carter tot gevolg hebben. Dit kan ervoor zorgen dat alle olie uit de motor loopt. Mocht dat het geval zijn, dan zijn er direct maatregelen nodig.

                                Ford Kuga koppeling problemen
                                Er doen zich vooral Ford Kuga koppeling problemen voor bij de auto’s met een 1.6 en 1.5-liter Ecoboost-motor. Bij de modellen die van 2013 tot 2018 zijn gebouwd kan de koppelingsdrukplaat breken. Daarbij zijn de vroegtijdige verschijnselen een sterke brandlucht van de koppeling, die wordt gevolgd door een luid knallend geluid als de plaat breekt. Voor de reparatie moet je naar een autogarage, omdat er voor het herstellen van de Ford Kuga koppeling problemen een nieuwe koppelingskit nodig kan zijn of de software van het start-stopsysteem moet worden bijgewerkt.
                                Er is geconstateerd dat de in 2014 geproduceerde modellen van de Ford Kuga problemen hebben met de automatische versnellingsbak, met als gevolg dat er niet geschakeld kan worden. Een simpele oplossing om de storing aan de dubbele koppeling te verhelpen is de motor uit en opnieuw aan te zetten, waardoor ook de regeleenheid opnieuw wordt opgestart. Houd er rekening mee dat dit slechts een oplossing is om de Ford Kuga koppeling problemen tijdelijk te verhelpen. Mocht dit niet blijken te werken, dan is reparatie door een monteur nodig.

                                 

                                De Ford Kuga 1.5 Ecoboost
                                Ford Kuga 1.5 Ecoboost problemen doen zich vooral voor bij de auto’s met een handgeschakelde 6-versnellingsbak. Deze voertuigen kunnen last krijgen van een breuk in de koppelingsdrukplaat. Het gevolg is dat de koppeling stinkt en de snelheid en prestaties van de auto minder worden. Dit kan in het ergste geval leiden tot het vrijkomen van deeltjes van de koppeling/transmissie die onderdelen onder de motorkap kunnen raken, waarna er rook- en brandgevaar kan ontstaan.

                                Fijn hé, zo,n Ford Vaginale…..??? :whistle:

                                #18553339
                                quandor
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  14 November 2017

                                  Alweer terug? Ook jij had een keer of ‘tig’ afscheid genomen, toch? Van een premium auto verwacht je toch geen : binnen enkele jaren defect rakende achterklep(gas) veren, ernstig haperende volumeregeling, stilvallende motoren, ernstige roest, etc. etc. (hetgeen allemaal te lezen is in dat topic)?

                                  #18553340
                                  Hans GLX
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    19 May 2018

                                    Nee dat klopt, dat is maar een zeldzaamheid. Die kapotte gasveren, zijn ook maar sporadische gevallen, en bovendien zijn die producten van toeleveranciers, dus niet echt van Volvo zelf. Zoals remmen (Brabo), schokdempers (<Monroe), accu,s, (<Varta) uitlaten, ruitenwissers, enz. Uitzonderingen bevestigen de regel. Volvo geeft 2 jaar garantie. Dat is ook genoeg, omdat zij vertrouwen hebben in hun product. En ook de consument, heeft vertrouwen in het Volvo product. Ik heb dan ook geen extra garantie bijgekocht. Waarom ook? Volvo is Premium. En ik zal je even tippen. Er is op de XC40 geen volume regeling. Dat is alleen bij duurdere modellen met luchtvering. Zoals de XC60 en de XC90 als optie. Want niet iedereen wil luchtvering. Net als bv een Panorama dak. En ernstige roest….bij een Volvo? Hoe verzin je het.

                                    #18553342
                                    matta
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      23 June 2024

                                      Bij elke auto zijn problemen ik ben zelf wagenparkbeheerder van een bedrijf met vrachtwagens en ook daar kom je veel problemen tegen….

                                      #18553343
                                      Hans GLX
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        19 May 2018

                                        Correct, ik heb zelf 32 jaar internationaal gereden, en ook daar vind je gasten, die geen kritiek op hun merk kunnen verdragen. Echte DAF fans, of Volvo, Scania, Iveco Mercedes, MAN, maar overal vind je manco’s. Ik weet uit ervaring, dat Mercedes zeer betrouwbaar is. Mijn laatste trucks waren 2 Scania,s en de laatste voor mijn pensioen, een Volvo FH. Ook met de 3 Zweden nooit problemen gehad. Al verkies ik persoonlijk Scania, boven Volvo. Dat wel.

                                        #18553344
                                        quandor
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          14 November 2017

                                          Wappie2 schreef ;

                                          Nee dat klopt, dat is maar een zeldzaamheid. Die kapotte gasveren, zijn ook maar sporadische gevallen, en bovendien zijn die producten van toeleveranciers, dus niet echt van Volvo zelf. Zoals remmen (Brabo), schokdempers (<Monroe), accu,s, (<Varta) uitlaten, ruitenwissers, enz. Uitzonderingen bevestigen de regel. Volvo geeft 2 jaar garantie. Dat is ook genoeg, omdat zij vertrouwen hebben in hun product. En ook de consument, heeft vertrouwen in het Volvo product. Ik heb dan ook geen extra garantie bijgekocht. Waarom ook? Volvo is Premium. En ik zal je even tippen. Er is op de XC40 geen volume regeling. Dat is alleen bij duurdere modellen met luchtvering. Zoals de XC60 en de XC90 als optie. Want niet iedereen wil luchtvering. Net als bv een Panorama dak. En ernstige roest….bij een Volvo? Hoe verzin je het.

                                           

                                          Even los van alle problemen die je in dat gerelateerde (zogenaamde) premiumauto topic tegenkomt, is het wel bijzonder dat je in de XC40 de radio niet harder of zachter kunt zetten. Om van in je broek te plassen……. :yahoo:

                                          #18553345
                                          matta
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            23 June 2024

                                            Ook met mercedes en daf en zelfs een iveco hebben we beste problemen gehad en de man’s die we hebben weinig tot niks geen problemen tot nu toe.en zo is het met elk merk auto ook en het is ook smaakgevoelig welke auto je rijd en wilt rijden.

                                            #18553346
                                            quandor
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              14 November 2017

                                              Dat zal ook de reden zijn dat MAN in 2021 tot truck van het jaar is gekozen en daarna, in 2022 en 2023 DAF.

                                              Mercedes in 2020.

                                              #18553348
                                              matta
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                23 June 2024

                                                Elke auto en vrachtwagen worden elke keer verbetert

                                                #18553349
                                                quandor
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  14 November 2017

                                                  Dat denk ik ook, maar aan de andere kant kwam ik van het weekend een artikeltje tegen op het WWW waarin geopperd werd dat fabrikanten mogelijk willens en wetens sommige onderdelen kwalitatief zodanig maken / inkopen van toeleveranciers waarbij vooraf min of meer vast staat dat de economische levensduur van die producten ongeveer 1 tot 2 jaar langer is dan de garantie periode van de auto. Dit is dan wel ‘lekker’ voor de aftersale verkopen / werkplaatsen van de merken.

                                                  #18553350
                                                  matta
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    23 June 2024

                                                    Ja en een goed verdienmodel als je het zo bekijkt.

                                                    #18553351
                                                    quandor
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      14 November 2017

                                                      Ja, idd.

                                                      Vraag is misschien alleen in hoeverre je het moet geloven. Er wordt zoveel onzin op het WWW geplaatst en ja, er zijn mensen die alles ‘blind’ geloven wat ze op het WWW lezen. Degenen die vorig jaar (of was het ‘t jaar evoor?) naar het capitool optrokken om de ‘orde’ te herstellen hadden elkaar ook via de media gek gemaakt.

                                                      Aan de andere kant bleken de verhalen over de sjoemelsoftware m.b.t. dieselauto’s weer wél waar te zijn. Hij / zij die het allemaal weet mag het zeggen.

                                                      Zo heb ik ooit gelezen dat wanneer je een Rolls Royce bezitter / rijder bent en het ding stopt ermee, men vanaf een servicepunt met een helikopter komt om je weer aan het rollen te krijgen. Of het waar was / is………….?

                                                    25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 106)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.