grijze handgreep achterklep spuiten

Forumindex Forums Modellen Corsa grijze handgreep achterklep spuiten

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 51 tot 62 (van in totaal 62)
  • Auteur
    Berichten
  • #18210475
    Har Opel
      Lid sinds:
      13 November 2010

      @knerry wrote:

      Ik doelde op wisser er helemaal af… en een blind dopje in het gat in de ruit… opellogo zwart spuiten… zit oe er nog wel op maar is ie niet meer heel duidelijk te zien en gsi logo gewoon helemaal van de kofferklep afhalen… dat bedoel ik… of je het doet is aan jou… ik persoonlijk vind het zonder dat alles een mooier gezicht…

      Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

      Is het opel embleem wat in de midden zit ook leverbaar in mat of hoogglans zwart voor zover jij weet….
      Heb hem er nu af maar helaas zaten er 2 gaatjes onder als markering om het embleem in het midden te krijgen, als die er niet hadden gezeten had ik het Opel embleem weg gelaten. Let op de foto…je zou zeggen mooi niks meer aan doen maar in het midden heb ik 2 hooglans stickers geplakt voor de gaatjes af te dekken waar het opel embleem zat. En aan de rechter kant is een stuk waar Corsa heeft gestaan en de lak wat aangeslagen is door we te lang met de poetstol aan de gang geweest waren dus achterklep wordt opnieuw gespoten

      #18210476
      knerry
        Lid sinds:
        15 August 2011

        Logo’s worden alleen in chrome geleverd meende ik… dat er gaatjes onder zaten dat wist ik idd… als je de klep toch laat spuiten laat dan gewoon de gaatjes ff dichtlassen… :p

        #18210477
        Har Opel
          Lid sinds:
          13 November 2010

          Wat vind je van Plasti dip en dan zelf zwart spuiten in mat of zo……… zag dat iemand op het Forum dat ook wel is gedaan had of gewoon mee laten spuiten met 2 componenten lak bij de auto spuiter……….

          Heb wel eens een Corsa C GSI achterklep gezien die alles zwart had ook het logo/embleem zag er best mooi uit

          #18210478
          knerry
            Lid sinds:
            15 August 2011

            Dat was mijn c har opel… de foto in je post is ook mijn foto nl… ;)

            #18210479
            Har Opel
              Lid sinds:
              13 November 2010

              Hoeveel lagen plasti dip had jij er op gespoten knerry………….. en waar had jij je embleem mee ontvet…………..

              #18210480
              knerry
                Lid sinds:
                15 August 2011

                Geen plastidip maar lak… ;) alles bij elkaar een laag of 7… ontvetter voor spuitwerk oid thinner

                #18210481
                Har Opel
                  Lid sinds:
                  13 November 2010

                  Is het niet raadzaam als toch me achterbumper tzt wordt gespoten om dat opel embleem gelijk in hoogglans zwart met 2K mee te laten spuiten denk jij…

                  Heb nog een mooie Corsa B te koop van me dochter weet je iemand…………..zie advertentie op Opel Forum Marktplaats

                  #18210482
                  knerry
                    Lid sinds:
                    15 August 2011

                    Als je toch wat te spuiten hebt dat door de spuiter gedaan moet worden ja dan kun je net zo goed alles door hem laten doen… :p

                    #18210483
                    michael82
                      Lid sinds:
                      18 June 2014

                      @knerry wrote:

                      Nog ff gezocht naar foto’s helaas niet van het spuitwerk… wel van voor en na… :D
                      Zo ziet het er dan uit… 1 van de 2 gaatjes die ik bedoelde is ook te zien op de kofferklep. .. :)

                      Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

                      ziet er echt super uit knerry,
                      alleen een klein vraagje wat voor spul heb jij op je achterraam?

                      is geen follie of wel

                      #18210484
                      knerry
                        Lid sinds:
                        15 August 2011

                        Op mijn achterruit zitnhelemaal niets… geen coating geen folie… is volgens mij kleurspiegeling in de ruit door het licht

                        #18210485
                        michael82
                          Lid sinds:
                          18 June 2014

                          @knerry wrote:

                          Op mijn achterruit zitnhelemaal niets… geen coating geen folie… is volgens mij kleurspiegeling in de ruit door het licht

                          ooh zo okej haha lijkt net of het blauwe bubbels voor zitten of iets anders,vandaar:D,
                          ziet er wel super uit ga zeker zo door

                          #18210486
                          knerry
                            Lid sinds:
                            15 August 2011

                            Whahaha viel mij op vooral de eerste foto ook heel erg op idd… komt nog wel folie op trouwens… ;)

                            Ennuh thanks… :D

                          12 berichten aan het bekijken - 51 tot 62 (van in totaal 62)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.