Forumindex › Forums › Modellen › Insignia › # grey mission # nieuw bedrijfs karretje
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 maart 2013 om 20:20 #17767370
@Opeloco wrote:
Welk merk schroefset heb jij zitten? Heb ook al kapotte dempers gehad met de mijne, maar ik had ze 2de hands gekocht dus geen garantie :fy1
H&R
Maar daar is het laatste nog niet over gezegt
set van 1200 euro!!4 maart 2013 om 20:34 #17767371@Dennispolly wrote:
Eugene, volgens een goede vriend van mij die eigenaar is van KSC import, en erg veel van deze zaken afweet, heeft mij nadrukkelijk geadviseerd om niet lager te gaan dan 4 cm met de originele schokbrekers omdat deze het dan gewoon weg niet meer aan kunnen. In overleg heb ik dan ook gekozen voor de standaard 3 cm verlaging waar je dan helemaal geen problemen krijgt. Dus ik hoop dat je er goed aan doet om 5 cm lager te gaan zonder aangepaste schokbrekers. Anders zit je straks weer met het zelfde probleem. Is maar een tip.
gr Dennis
snap wat je bedoeld dennis.
weet dat je normaal met standaard schokbrekers max rond de 4 cm zit.
maar heb vroeger op verschillende auto’s enkel veren gehad van 5-6 cm in combinatie met de originele schokbrekers en ik heb nooit geen problemen gehad!!
kan natuurlijk niet voor een ander praten maar wat ik al zeg ik heb nooit problemen gehad.
ga het gewoon proberen is het niks dan liggen ze er zo weer onderuit.
maar verwacht dat het wel mee valt.
ben zelf heel zuinig op de auto en ik knal ook niet over drempels edg en bij slechte wegen
pas ik mijn snelheid aan.
mochten ze ooit kapot gaan dan is vervangen in ieder geval goedkoper dan de schroefset van h&r van 1200 euro die elke 5000 km kapot is.7 maart 2013 om 18:01 #17767372@GM-Tuningparts wrote:
@Opeloco wrote:
Welk merk schroefset heb jij zitten? Heb ook al kapotte dempers gehad met de mijne, maar ik had ze 2de hands gekocht dus geen garantie :fy1
H&R
set van 1200 euro!!Fijn, ik heb ook de H&R…
Had ze laten nakijken of ik alles wel goed gemonteerd had bij een plaatser van H&R die voornamelijk bmw verlaagd. Hij zei dat ze dit ook al vaker meegemaakt hadden… En met dit verhaal ook naar de invoerder geweest, H&R hield voet bij stuk en ik kon nieuwe dempers kopen :fy1Houdt uw verhaal even bij zou ik zeggen, mss dat ik er ook nog eens aanspraak op moet doen :thumb
7 maart 2013 om 20:41 #17767373@Opeloco wrote:
@GM-Tuningparts wrote:
@Opeloco wrote:
H&R
set van 1200 euro!!Fijn, ik heb ook de H&R…
Had ze laten nakijken of ik alles wel goed gemonteerd had bij een plaatser van H&R die voornamelijk bmw verlaagd. Hij zei dat ze dit ook al vaker meegemaakt hadden… En met dit verhaal ook naar de invoerder geweest, H&R hield voet bij stuk en ik kon nieuwe dempers kopen :fy1Houdt uw verhaal even bij zou ik zeggen, mss dat ik er ook nog eens aanspraak op moet doen :thumb
de eerste keer gingen ze kapot naar 6000 km ( half jaar ) en kreeg ik ze niet vergoed
en moest ik voor 2 nieuwe schokbrekers 450 euro betalen.
bij beider lagen de lagers eruit en volgens h&r was dat door lomp gebruik en slechte / verkeerde montage.
montage kan maar op 1 manier dus dat is flauwekul en lomp rijgedrag is ook flauwekul natuurlijk.
net of ik met een auto van 50k ga terrein rijden.
2e keer waren ze weer kapot naar 4000 km.
deze heb ik na veel vechten dan toch vergoed gehad maar niet van harte.
en nu 4000 km laten beginnen ze weer te bonken.
durf bijna nog niet meer te rijden met de auto omdat je anders bang bent als je over een klinkerweg rijd
dat de schokbrekers kapot gaan.8 maart 2013 om 11:30 #17767374ook geen leuk verhaal om te lezen dan . een merk toch met wel wat naam die dan zo nalatige service verlenen . en inverband montage veel kan je niet mis doen . de top mount plaatsen is kinderspel .
klinkt eerder dat ze afstand willen doen van verhaal .
ik heb denk ik bij jouw de intrax veren 40-35 gekocht op orginele schokdempers . en ben daar eigenlijk heel tevrede van . het enigste wat ik nu daar nog zou aan veranderen zo een stil bilstein b8 sprint schokdempers er onder . vind ze onder mijn broer zijn astra station geweldig presteren .
hoop dat je er snel uit bent . is het geen mogelijkheid om het binnenwerk zelf los te halen . en te reviseren . of ze binnen te doen bij andere motorsport firma’s . proflex bos reiger . ze daar laten controleren . en mogelijk aan te laten passen . zo zijn de buitenkant toch e keuring in orde . en rijdt je mss met een verbeterd product rond . als dat oplossing biedt .
8 maart 2013 om 15:28 #17767375heb nu een setje intrax veren klaar liggen deze gaan er morgen op.
achter laat ik de schroefverstelling zitten dan kan ik hem aanpassen op voor.
voor heb ik nu veren van -50mm besteld om toch in de buurt te komen van de schroefset.8 maart 2013 om 20:23 #17767376en is dit geen oplossing wat ik voorgaand bericht vertelde . proflex in belgie bouwt van die dinge wel
8 maart 2013 om 20:33 #17767377Heb net dezelfde verklaring gekregen van dat verkeerd monteren, en idd, hoe kun je die nou verkeerd plaatsen…
Ook 450€ betaald voor een setje poten + verzending nog een keer.Ik dacht eerst dat ik mijn cardans al had stukgereden… We hebben die set er 3 keer onderuit gehaald om alles te checken en te dubbelchecken, zelfs de toplagers vervangen omdat we dachten dat hier wat speling op zat.
Invoerder vond het ook een raar verhaal en zei dat H&R anders nooit moeilijk doet over garantie gevallen, dit is dus ook zever blijkbaar.
9 maart 2013 om 17:58 #17767378ja amaaai echt zonde zeg dan .
stomme vraag mss wat hebben jullie gedaan met de kapotte set’s . toevallig nog liggen mss .
10 maart 2013 om 13:46 #17767379@Opeloco wrote:
Heb net dezelfde verklaring gekregen van dat verkeerd monteren, en idd, hoe kun je die nou verkeerd plaatsen…
Ook 450€ betaald voor een setje poten + verzending nog een keer.Ik dacht eerst dat ik mijn cardans al had stukgereden… We hebben die set er 3 keer onderuit gehaald om alles te checken en te dubbelchecken, zelfs de toplagers vervangen omdat we dachten dat hier wat speling op zat.
Invoerder vond het ook een raar verhaal en zei dat H&R anders nooit moeilijk doet over garantie gevallen, dit is dus ook zever blijkbaar.
succes ermee.
over een paar duizend km ben je weer aan de beurt!!
heb de mijne er gisteren onderuit gegooid en wat denk je weer kapot / lek!!
liggen er nu 4000 km onder ( de laatste nieuwe set ) en nu zat heel de zuiger al weer vol met vet
en olie en onder bij de keering waren beide schokbrekers ook al weer lek!!
heb er nu gewoon 50mm verlagingsveren onder gezet voor en achter de schroefverstelling van de h-r set laten zitten en kom nu bijna in de buurt van de schroefset ( diepte) scheelt 1 cm dat hij nu minder laag ligt.
maar man wat een genot weer om in de auto te rijden met die gewone verlagingsveren en wat ik al zeg met -50mm komt hij aardig in de buurt van de schroefset maar ben nu wel van dat probleem af met die k.t schroefset en het rijgenot is weer helemaal terug.9 juni 2013 om 15:42 #17767380hallo mensen,
wegens verkoop van mijn insignia heb ik nog wat leuke dingen voor mensen die intresse hebben
voor prijzen edg gaarne even een mailtje naar info@gm-tuningparts.nl
gaat om deze delen:
VERWIJDERD
9 juni 2013 om 19:52 #17767381oei gaat hij weg . waarom dat was toch een knappe wagen .
10 juni 2013 om 00:03 #17767382Ik en mijn broer ( die vorige week ook zen insignia heeft) hebben al heel wat leuks gezien op gm-tuningsparts.
ik denk dat er voor ons beiden wel een mooie bestelling komt ;) …2 oktober 2013 om 12:53 #17767383Afgelopen week mijn insignia ingeruild bij de opeldealer en mijn nieuw besteld.
Wordt mijn 3e insignia dan.LINK VERWIJDERD
De nieuwe komt 1e week januari :D
Enkel het wachten is wat minder maar ja komt ook wel weer goed :???:2 oktober 2013 om 13:28 #17767384Ben benieuwd wat het nu weer voor exemplaar wordt.
De andere waren de juiste kleur uitvoering.We gaan het volgen.
2 oktober 2013 om 15:36 #17767385is volgende model geworden:
insignia sports tourer (FACELIFT) 1.6 CIDI TURBO COSMO
met de volgende uitrusting:
-kleur asteroid grey
-cosmo pakket / uitrusting
-18″ Lichtmetalen velgen (zomer 20 inch)
-xenon Adaptive Forward Lighting (AFL)
-Grootlichtassistent
-Chromen omlijsting rondom de zijramen
-Elektrisch bedienbare, verwarmde buitenspiegels, automatisch dimmend , elektrisch inklapbaar
-Electronic Climate Control (ECC), links-rechts gescheiden,
-warmtewerende voorruit
-Elektrisch bedienbare achterklepNavigatiepakket
-RF 900 Nvi Europe IntelliLink
-Bluetooth en Voicecontrol
-8” kleuren touchscreen middenconsole
-Touchpad in middenconsole
-Park Expert
-Achteruitrij camera
-Dode hoek sensor
-Rear Cross Traffic AlertWinterpakket
-Quick heat
-Verwarmd stuurwiel
-KoplampsproeiersVeiligheidspakket / Opel Eye
-Lane Departure Warning
-Following Distance Indicator
-Collision Alert Indicator
-Traffic Sign Detection System
-Forward Collision Alert
-Adaptive Cruise ControlLederen bekleding ‘Siena’ zwart
-Ergonomische Comfortstoelen (AGR-gecertificeerd)
-Bestuurdersstoel 6-voudig verstelbaar
-Verstelbare zitting bestuurders- en passagiersstoel
-4-voudig elektrisch verstelbare lendesteun bestuurdersstoel
-Verwarmbare voorstoelen-Panoramadak van getint glas
-Donker getinte achterste zijramen en achterruit
-Bose Sound Systeemen nog veel meer.
2 oktober 2013 om 17:18 #17767386@GM-Tuningparts wrote:
is volgende model geworden:
-kleur asteroid grey
-Grootlichtassistent
-Elektrisch bedienbare, verwarmde buitenspiegels, automatisch dimmend , elektrisch inklapbaar
-warmtewerende voorruit
-Park Expert
-Achteruitrij camera
-Dode hoek sensor
-Quick heat
-Verwarmd stuurwiel
-Lane Departure Warning
-Forward Collision Alert
Kortom, unne bomvolle bak jonguhhh! Mooie vooruitzichten Eugène!! Sterkte met wachten.
Greets Roel.
2 oktober 2013 om 17:26 #17767387@opel-limbo wrote:
@GM-Tuningparts wrote:
is volgende model geworden:
-kleur asteroid grey
-Grootlichtassistent
-warmtewerende voorruit
-Park Expert
-Achteruitrij camera
-Dode hoek sensor
-Quick heat
-Verwarmd stuurwiel
-Lane Departure Warning
-Forward Collision Alert
Kortom, unne bomvolle bak jonguhhh! Mooie vooruitzichten Eugène!! Sterkte met wachten.
Greets Roel.
dank je roel.
kon maar weing vinden inderdaad wat ik niet meer aan kon vinken :D
ben benieuwd.
heb met de 1.6 cidi gereden maar wat een heerlijke motor!!
geen turbogat, en zo enorm soepel en snel, reed echt grandioos!
zelfs fijner als mijn oude 2.0 turbo!
ook het nieuwe intellilink systeem werkt super.
zit een gode 10 weken levertijd op :(
komt hij rond half december binnen waarnaar ik hem dan de eerste week van januari krijg.
effe wachten nog dus :( ;)2 oktober 2013 om 18:21 #17767388dan kun je hem mss tegelijk laten zien op een nieuwe insignia samenkomst .
die er mss wel ziet aan te komen
2 oktober 2013 om 20:02 #17767389@nicocorsa wrote:
dan kun je hem mss tegelijk laten zien op een nieuwe insignia samenkomst .
die er mss wel ziet aan te komen
da zou natuurlijk mooi zijn :D
2 oktober 2013 om 20:21 #17767390Gefeliciteerd man! :thumb
Hele dikke optie lijst. Succes met wachten, wacht ik op de foto’s. :D
3 oktober 2013 om 19:36 #17767391Dat wordt echt weer een mooie exemplaar.
Grappig dat je toch weer de 1.6 turbo heb gekozen.
Lees ook in de testen dat de nieuwe Cidi hele andere rij eigenschappen heeft.
Veel plezier ervan en we wachten af.4 oktober 2013 om 07:14 #17767392@Supermotard wrote:
Dat wordt echt weer een mooie exemplaar.
Grappig dat je toch weer de 1.6 turbo heb gekozen.
Lees ook in de testen dat de nieuwe Cidi hele andere rij eigenschappen heeft.
Veel plezier ervan en we wachten af.de motor rijdt echt super.
heb een halve dag in zo’n auto met deze motor gereden en was ook echt verrast.
had nog de nare nasmaak van de oudi 1.6 turbo waar ik zelf persoonlijk nooit tevreden over ben geweest.
Had wel een van de eerste toen en in de jaren daarna is het allemaal wel iets beter geworden.
De laatste 2.0 turbo reed ook echt super.
Als ze deze nu in de nieuwe insignia ook gehad hadden (ZONDER 4X4 heb ik niet percee nodig) was ik waarschijnlijk weer voor de 2.0 gegaan.
Maar wat ik al zeg de 1.6 cidi heeft me echt aangenaam verrast!
Rijd zelfs nog soepeler en rustiger als de 2.0 die ik gehad heb.
Ook met de pk’s 170 kom je niks tekort.
Heb hele stukken op de snelweg geblazen maar hij ging als de brandweer en je zit zo aan de 200.
Ook wordt er al gewerkt aan een chip waarmee hij dan weer naar de 200-210 pk gaat dus dan zit ik al weer nagenoeg aan de 220 van mijn oude insignia. :D13 oktober 2013 om 07:44 #17767393de flowmaster is die er ook voor 2.0 tdci?
@GM-Tuningparts wrote:
gisteren is mijn dbilas flowmaster sportluchtfilter binnen gekomen.
deze morgen natuurlijk gelijk gemonteerd.
moet zeggen dat het super is.
geluid is mooi en je hoort hem echt aanzuigen.
als je gewoon rijd hoor je er niet zo veel van enkel als je echt gas geeft en door trekt
dan hoor je echt dat zwaardere aanzuig geluid ( buiten de auto ) wat ook in die open luchtfilters zit van k&n
ben er blij mee zeker een goede aankoop:D:D## BINNENKORT BIJ ONS LEVERBAAR ##
GM-TUNINGPARTS14 oktober 2013 om 09:16 #17767394@welderke wrote:
de flowmaster is die er ook voor 2.0 tdci?
@GM-Tuningparts wrote:
gisteren is mijn dbilas flowmaster sportluchtfilter binnen gekomen.
deze morgen natuurlijk gelijk gemonteerd.
moet zeggen dat het super is.
geluid is mooi en je hoort hem echt aanzuigen.
als je gewoon rijd hoor je er niet zo veel van enkel als je echt gas geeft en door trekt
dan hoor je echt dat zwaardere aanzuig geluid ( buiten de auto ) wat ook in die open luchtfilters zit van k&n
ben er blij mee zeker een goede aankoop:D:D## BINNENKORT BIJ ONS LEVERBAAR ##
GM-TUNINGPARTShelaas niet
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.