Forumindex › Forums › Modellen › Grandland X › GRANDLAND ZONDER X
- Dit onderwerp bevat 111 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 juli 2024om 17:53 door quandor.
-
AuteurBerichten
-
5 maart 2024 om 17:15 #18550517
@Hans GLX : wat de garantie termijn betreft : in Nederland is dit niet bij Wet geregeld, maar conform Europese (rechtsregels) moet een fabrikant 2 jaar garantie verlenen op produkten.
6 maart 2024 om 08:14 #18550526AnoniemLid sinds:
1 January 1970@quador, feit is en blijft dat dit een Opel forum is. Waar dus best veel off topic is gegaan, door de discussie over andere merken, zoals in dit geval over Volvo. Dat neemt niet weg, dat ik ontzettend blij ben voor @jopsa, dat hij nu die probleem Grandland eindelijk kwijt is, en net als in in een Volvo XC40 rijd. Ik wens hem ontzettend veel plezier met deze auto, en ben blij voor hem en zijn gezin, dat ze nu kunnen genieten van het autorijden, ipv zich continu ergeren een allerhande storingen en uitval. Ik lees nog wel mee op dit forum met enige regelmaat, omdat ik altijd vanaf mijn jeugd, een echte Opel fan was.
6 maart 2024 om 09:38 #18550527Dan denk ik dat ik mij ga onthouden van berichten over andere auto’s dan de Grandland (X) en ik zou ook anderen willen aanraden dit te doen.
6 maart 2024 om 10:53 #18550529AnoniemLid sinds:
1 January 1970In dat geval, zul je in de toekomst niet veel reacties van mij meer lezen. Maar misschien is dat tot opluchting van veel anderen hier.
6 maart 2024 om 11:03 #18550530Héél verstandig. De ‘hele’ wereld weet inmiddels dat jij een Volvo XC40 rijdt en geen topic voorbij laat gaan om deze te promoten. Als we ons op dit OPEL FORUM nu beperken tot directe hulp reacties op vragen van Grandland (X) rijders, dan zijn wij denk ik op de juiste weg.
6 maart 2024 om 15:14 #18550538Het is inderdaad een Opel forum. Maar 1 en ander leidde er toch toe dat in heel wat topics afgeweken werd van het onderwerp. Daarvoor moet Hans niet met de vinger gewezen worden.
Maar wat betreft problemen oplossen heb ik weinig gemerkt.
Sterker nog. Alles in twijfel trekken en belachelijk maken.
Wie zou nog een probleem durven aankaarten op de duur ?
Best dat er nog iets gemeld wordt , zij het een discussie over een ander merk, want anders is het hier stiller dan in een mortuarium.
Problemen met de GLX zal je van mij niet meer horen. Hij is weg en heb hopelijk iets veel beter in de plaats. Begrip voor mensen die problemen melden zal ik wel hebben.
6 maart 2024 om 17:05 #18550542AnoniemLid sinds:
1 January 1970Al is het een Opel forum, er werd in het verleden genoeg off topic gegaan. Daar is toch ook een discussieforum voor? En op ontzettend veel vragen, kwamen nauwelijks oplossingen of goede tips. Met regelmaat werden klachten afgedaan als: het valt wel mee. Ik heb er sinds ik sinds 2018 op dit forum zit, al heel wat echte Opel rijders zien vertrekken. En dat is zeker niet omdat men zo tevreden is over de Grandland X. Ik denk aan echte Opel Die-harts, mannen als Jan Driebeen, Grandsteef, en vul het maar aan. Mannen die vanaf het begin, hier heel actief waren met de Grandland. Ze zijn allemaal verdwenen. Als je dan nog beweert “dat het gros prima is”, dan ben je in mijn ogen of: een ras optimist, of je wil niet erkennen, dat de Grandland onder de Stellantis (PSA) vlag, een dubieus product is. Hoe het ook zij, ik ben blij dat ik Volvo rij.
6 maart 2024 om 18:29 #18550543Gelukkig dat we weer het woord / merk Volvo konden lezen.
23 maart 2024 om 20:45 #18550968Oei, weinig beweging hier. Waar blijven de foto’s en de eigenaars ?
23 maart 2024 om 22:35 #18550981AnoniemLid sinds:
1 January 1970De Olieman heeft een Fordje opgedaan, daar rijdt ie mee met een vaart door de Jordaan,
Maar s,avonds om tien uur, is het uit met de pret, want dan stopt zijn vrouw de slinger onder het bed. ret-tet-tet.
4 juli 2024 om 23:23 #18553785Tja, inderdaad weinig te zien op Franse,Spaanse en Vlaamse wegen.
En nu maakten ze alweer een ander modelleke.
Iemand dat gekocht dan ? Hm. Antwoord al gekend volgens mij.
8 juli 2024 om 17:53 #18553960Interessante auto, nostalgie.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.