GRANDLAND ZONDER X

Forumindex Forums Modellen Grandland X GRANDLAND ZONDER X

12 berichten aan het bekijken - 101 tot 112 (van in totaal 112)
  • Auteur
    quandor
    Deelnemer

@Hans GLX : wat de garantie termijn betreft : in Nederland is dit niet bij Wet geregeld, maar conform Europese (rechtsregels) moet een fabrikant 2 jaar garantie verlenen op produkten.

Anoniem

@quador, feit is en blijft dat dit een Opel forum is. Waar dus best veel off topic is gegaan, door de discussie over andere merken, zoals in dit geval over Volvo. Dat neemt niet weg, dat ik ontzettend blij ben voor @jopsa, dat hij nu die probleem Grandland eindelijk kwijt is, en net als in in een Volvo XC40 rijd. Ik wens hem ontzettend veel plezier met deze auto, en ben blij voor hem en zijn gezin, dat ze nu kunnen genieten van het autorijden, ipv zich continu ergeren een allerhande storingen en uitval. Ik lees nog wel mee op dit forum met enige regelmaat, omdat ik altijd vanaf mijn jeugd, een echte Opel fan was. ;-)

quandor
        Deelnemer

Dan denk ik dat ik mij ga onthouden van berichten over andere auto’s dan de Grandland (X) en ik zou ook anderen willen aanraden dit te doen.

Anoniem

In dat geval, zul je in de toekomst niet veel reacties van mij meer lezen. Maar misschien is dat tot opluchting van veel anderen hier. :yahoo:

quandor
            Deelnemer

Héél verstandig. De ‘hele’ wereld weet inmiddels dat jij een Volvo XC40 rijdt en geen topic voorbij laat gaan om deze te promoten. Als we ons op dit OPEL FORUM nu beperken tot directe hulp reacties op vragen van Grandland (X) rijders, dan zijn wij denk ik op de juiste weg.

jopsa
              Deelnemer

Het is inderdaad een Opel forum.  Maar 1 en ander leidde er toch toe dat in heel wat topics afgeweken werd van het onderwerp.  Daarvoor moet Hans niet  met de vinger gewezen worden.

Maar wat betreft problemen oplossen heb ik weinig gemerkt.

Sterker nog.  Alles in twijfel trekken en belachelijk maken.

Wie zou nog een probleem durven aankaarten op de duur ?

Best dat er nog iets gemeld wordt , zij het een discussie over een ander merk, want anders is het hier stiller dan in een mortuarium.

Problemen met de GLX zal je van mij niet meer horen.   Hij is weg en heb hopelijk iets veel beter in de plaats.  Begrip voor mensen die problemen melden zal ik wel hebben.

Anoniem

Al is het een Opel forum, er werd in het verleden genoeg off topic gegaan. Daar is toch ook een discussieforum voor? En op ontzettend veel vragen, kwamen nauwelijks oplossingen of goede tips. Met regelmaat werden klachten afgedaan als: het valt wel mee. Ik heb er sinds ik sinds 2018 op dit forum zit, al heel wat echte Opel rijders zien vertrekken. En dat is zeker niet omdat men zo tevreden is over de Grandland X. Ik denk aan echte Opel Die-harts, mannen als Jan Driebeen,  Grandsteef, en vul het maar aan. Mannen die vanaf het begin, hier heel actief waren met de Grandland. Ze zijn allemaal verdwenen. Als je dan nog beweert “dat het gros prima is”, dan ben je in mijn ogen of: een ras optimist, of je wil niet erkennen, dat de Grandland onder de Stellantis (PSA) vlag, een dubieus product is. Hoe het ook zij, ik ben blij dat ik Volvo rij.

:good:

quandor
                  Deelnemer

Gelukkig dat we weer het woord / merk Volvo konden lezen.

jopsa
                    Deelnemer

Oei, weinig beweging hier.    Waar blijven de foto’s en de eigenaars ?

Anoniem

De Olieman heeft een Fordje opgedaan, daar rijdt ie mee met een vaart door de Jordaan,

Maar s,avonds om tien uur,  is het uit met de pret, want dan stopt zijn vrouw de slinger onder het bed. ret-tet-tet. :yahoo:

T Ford

jopsa
                        Deelnemer

Tja, inderdaad weinig te zien op Franse,Spaanse en Vlaamse wegen.

En nu maakten ze alweer een ander modelleke.

Iemand dat gekocht dan ?  Hm.  Antwoord al gekend volgens mij.

quandor
                          Deelnemer

Interessante auto, nostalgie.

12 berichten aan het bekijken - 101 tot 112 (van in totaal 112)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.