Grandland X Hybride geeft versnelling niet aan

Forumindex Forums Modellen Grandland X Grandland X Hybride geeft versnelling niet aan

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Hvl
    Deelnemer

Ik kocht een Grandland X Hybride uit 2021. De eerste kmers stond er naast de D of B in het dashboard klein een cijfer (1-8) van de versnelling waarin hij stond. Dat is opeens verdwenen. Geen idee waarom. Als ik de stuurhendels gebruik om te schakelen zie ik het ook niet. Ik wil het wel zien, want gemakkelijker/duidelijker. Hoe moet ik dat doen?

Floki
      Deelnemer

Je bericht staat er al weer even zonder dat er op gereageerd is.

Misschien doe je er handig aan om even met je dealer (werkplaats receptie) te bellen?

Het zou ook zomaar in het navi systeem ergens in te stellen kunnen zijn, maar ik heb die functionaliteit (automaat) niet gehad in mijn auto, dus kan ik er ook weinig van zeggen.

Hvl
        Deelnemer

Die hebben geen tijd. Ik denk dat het te maken heeft met een software update. Hij deed het eerst bij alle standen, nu alleen nog in de sportstand.

Floki
          Deelnemer

Een dealer werkplaats die even telefonisch geen tijd heeft? Goede dealer………………………. :wacko:

Maybe Peugeot proberen? Die heeft hetzelfde Navi systeem.

Hvl
            Deelnemer

Ik heb geen dealer contact meer. Mijn bovag garage doet het onderhoud. Het is dramatisch druk overal. Zat laatst lang in de wacht en uiteindelijk zeggen ze dat je langs moet komen. Geen tot weinig kennis….

Floki
              Deelnemer

Oh, oké, da’s iets wat ik wel kan begrijpen. Als het namelijk geen technisch probleem is, maar een instellingen probleem, dan is het niet geheel vreemd dat een Bovag garage het antwoord niet direct weet, ze kunnen immers niet van alle merken en type navi’s alles afweten. Ik zou toch eens een wat grotere dealer in jouw woonomgeving proberen.

Nick-GSI
                Deelnemer

hij geeft het alleen aan als de benzine motor draait, als je elektrish rijd dan schakeld hij niet

Hvl
                  Deelnemer

Top dank. Dat kan zo maar kloppen. Ik heb sinds de aankoop eigenlijk alleen maar electrisch gereden…

Dank!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.