grandland GSe

Forumindex Forums Modellen Grandland X grandland GSe

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Anoniem

Dat is toch te bizar voor woorden? Zelf houd ik met mijn metallic, altijd vogelstront op de auto scherp in de gaten. Als ik het ontdek, (mijn auto staat recht voor het raam) was ik het er gelijk af. Maar na 3 jaar is mij lak nog steeds als nieuw, al zeg ik het zelf.

Vraagje tussen door: Hoe kan je nog foto,s plaatsen? ik zie namelijk dat er intussen veel veranderd is op het forum.

Anoniem

Ook binnen  portieren miste ik lak, het is echt bizar, zag 2 druppels bij openen kofferbak. Echt schaamteloos.

wees maar blij met je Volvo, ben met mijn Mercedes meer dan tevreden,  afgelopen maand in 5uur 45min naar basel geknalt, inclusief stops, geen rammeltje en uitgerust uitgestapt, geen pijn in rug of schouders, had AGR stoelen in het Opeltje maar de AMG stoelen zitten zoveel beter. In grandland had ik al bij 160km zweet handjes, zweverig gedrag en vibraties,  maar de Mercedes tussen 200 en 220 of het niks is…..

jopsa
        Deelnemer
        3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.