Hallo,
Zal me eerst eens voorstellen ik ben Robert kom uit Hoogeveen en ben lid geworden van dit forum omdat het nergens op slaat hoe gek ik ben op m’n opel zafira haha. Ben zelf werkzaam in een technische dienst en met regelmaat is storing zoeken onderdeel van die dag…
Echter heb ik inn zafira wel de gekste stroomstoring gehad tot nu roe.. Als die auto loopt valt soms instrumentenlaneel/dashboard in het geheel uit, als ik de auto daarna dan uit deed kon ik hem ook niet meer opnieuw starten. Dan moet de accu er even tien minuten af en is het gereset en gaat dit riedeltje opnieuw.. Nu dacht ik het is de cim module omdat dit wel heel erg kenmerken ervan zijn.. Maar nee ik heb massapunten schoon gemaakt en paar extra gelegd en probleem verholpen… Echter krijg ik nu een zooitje meldingen dat sommige modules niet communiceren met ecu.. Zoals uec, cim & rec etc.
Ik heb wel opcom maar geen verstand ervan nog ben opzoek naar Windows 7 laptop, maargoed ik heb dringend hulp nodig hierbij liefst dat iemand die kan programmeren en de juiste software hiervoor heeft, bij mij. Langs kan komen.. Want hij start met die foutmeldingen in middels helemaal niet.
Heb er echt wel een vergoeding voor over natuurlijk.
Locatie is in Hollandscheveld (buitendorp van Hoogeveen)
Hoor het graag Mvg,