Graag hulp opel vectra 2.2 station 2004

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Graag hulp opel vectra 2.2 station 2004

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Nilli
    Deelnemer

Graag jullie mening,

Sind ik deze auto heb heb ik eigenlijk problemen met zijn vermogen. Nu ben ik een vrouw en heb er niet al te veel verstand van.

Dec 2018 heb ik er nieuwe wervelkleppen op laten zetten. Egr klep is afgedicht en systheem update gehad totalen kosten waren 2300 euro.

Nu wilde ik hem starten maar hij viel uit in zijn 2 en kreeg hem niet meer gestart.

Anwb was gekomen, en ja hoor motor bleef draaien. Maar draaiden niet mooi, met een ratel.. dus hij reed hem naar de garage, hij gaf aan dat in 1 en 2 wel ging. maar in zijn 3 zijn vermogen verloor.

Nu ben ik zojuist gebeld door de garage. Dat er geen compressie is, maar dat dat niet komt door de wervelkleppen en/of egr klep. Dus met andere woorden moet gewoon weer gaan betalen als ik hun er maar laat kijken.

Heel graag jullie mening, wat ik nu moet!

Opeltje17
      Deelnemer

Waarschijnlijk de distributie ketting van tijd!

Nilli
        Deelnemer

Hij dacht ook aan de ketting, moet deze helemaal vernieuwd worden.

Mvg

Opeltje17
          Deelnemer

Ja ik zou beide kettingen doen, balansas en distributie met een gemodificeerde spanner!

Loopt de motor nog, hoeveel compressie heeft de motor?

Nilli
            Deelnemer

Hij staat nu bij de garage, maar ik woon net deze omgeving. Dus ben bu aan zoeken naar een betrouwbare en goede garage.

Ga morgen kijken bij de vectra, is het het nog wel waard? Heb nu al zoveel kosten aan gehad. Klink als dure reperatie.

En bedankt!

Opeltje17
              Deelnemer

Is eem vrij kostbare reparatie ja!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.