GP Thunder H7 lamp xenon look 8500k ervaring ?

Forumindex Forums Modellen Astra GP Thunder H7 lamp xenon look 8500k ervaring ?

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17261902
    LorenzoGrootveld
      Lid sinds:
      7 September 2013

      Hallo,

      Heeft er iemand misschien ervaring met deze xenon look h7 lampen ?
      http://gm-tuningparts.nl/shop/product/3″ onclick=”window.open(this.href);return false; … look-8500k

      Zit te twijfelen tussen echte xenon lampen en deze, Maar als iemand hier ze al heeft geprobeerd en de lichtopbrengst is nog slechter als gewone h7 dan ga ik voor een xenon kitje, Wil dat het er mooi uit ziet maar wil ook nog wat kunnen zien in de avond haha
      Vind het wit-blauwe xenonlicht ook mooier staan bij de led angel Eyes die nu in mijn Astra zitten.

      Groeten Lorenzo

      #18192328
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Heb nog geen xenon look gezien die beter licht geven als gewoon halogeen licht

        Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

        #18192329
        ricksmits
        Deelnemer
          Lid sinds:
          28 June 2013

          soms heb ik het idee dat het minder is als standaart. maar als t dan donker is dan denk ik van neuhh da is niet. T ziet er ook gewoon netjes uit en dergelijke.

          ze zijn zoieso niet beter als normaal licht

          #18192330
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            De kleur reflecteerd minder waardoor je minder van het wegdek en strepen zien.

            Borden en reflectie paaltjes zie je even goed

            Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

            #18192331
            LorenzoGrootveld
              Lid sinds:
              7 September 2013

              Dus ik kan eigenlijk beter kijken voor een xenon kitje ? omdat de lichtopbrengst gelijk is of minder is al normale h7 lampen

              #18192332
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                Ik heb ze ook, en vind ze persoonlijk erg mooi wit, maar het is een kwestie van smaak.. Ik vind het veel netter staan dan ordinaire halogeenlampen..

                #18192333
                iiijordi
                  Lid sinds:
                  31 August 2013

                  Persoonlijk vindt ik de imitatie xenon lampjes ver beneden niveau. Heb zelf gewoon Xenon 6000K in mn Astra en dit is VELE malen beter dan de Xenonlook lampjes die ik voorheen had. Veel betere lichtopbrengst.
                  Gewoon even na het inbouwen netjes afstellen en het verschil is echt heel groot :).

                  Betrouwbaar adres voor Xenon:
                  http://www.carstyle.nl , beetje afhankelijk van je koplampen moet je gewoon een H7 Canbus setje bestellen + eventueel de Fittingadapters.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.