Gordels C-rekord coupe

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    motorviktor

Hallo allemaal

Ik ben al een jaar de trotse bezitter van een C-rekord coupe uit 1969. De vorige eigenaar heeft achterin gordels gemaakt, voorin niet. Ik zou dat nu toch wel graag doen, mijn vriendin is sinds kort zwanger, en noem het een gevoel van schijnveiligheid, maar het zou toch beter zijn, vind ik…

Weet iemand toevallig of er alleen de mogelijkheid is tot heupgordels of zijn de pieletjes onder de middenspijl voorbereiding voor gordelgeleiders? Zien er een beetje dun uit namelijk…

Groet Viktor

Dualramfreak

heb net ook een c rekord coupé gekocht. ik heb er voor wel (3 punts) gordels inzitten. de bevestiging zit bij mij, uiteraard links en rechts naast de stoel. en de andere zit net onder het achter zijraam. ongeveer in het midden. maar of dat origineel is weet ik niet. het werkt in elk geval wel. maar hoop het natuurlijk nooit nodig te hebben.
        enneh, gefeliciteerd met de zwangerschap

HOT ROD
        Deelnemer

Dat zijn inderdaad de originele bevestigingsplaatsen voor de gordels. Let wel op dat het fijne draad is.
          Ook voor de achterbank gordels zitten de draadbussen in de carrosserie.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.