Gordel vraagje

Forumindex Forums Modellen Manta Gordel vraagje

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17269114
    Freestyler
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 January 2006

      Wie weet welke gordels van weke modellen er allemaal achterin in een manta B passen?

      En nee, ascona B past niet. Deze heeft de gordel op de hoedenplank gemonteerd, manta in het koffer

      #18261115
      manta2.0iohc
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 March 2013

        het was je vraag wel niet maar op mp is een origineel set voor achterin te koop :thumbup

        #18261116
        Freestyler
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 January 2006

          Klopt, maar vraagt er teveel voor. Vandaar de vraag voor alternatieven ;)
          Los van het feit dat ze steeds zeldzamer worden, die gordels voor achterin.

          #18261117
          mantallica
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 December 2005

            Voor mijn Manta A heb ik toen achter uit een Corsa gehaald, dacht uit een A meer dat weet ik niet zeker meer.

            #18261118
            Freestyler
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 January 2006

              Heb ze er nu van een Corsa A inzitten. En passen perfect, enkel 2 kleine aanpassingen moeten doen, maar dat was met 5 minuten gepiept.

              #18261119
              manta2.0iohc
              Deelnemer
                Lid sinds:
                2 March 2013

                En de gordelspanners gewoon op de originele plaats onder de hoedenplank?

                #18261120
                Freestyler
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 January 2006

                  jup, gewoon net zoals ze origineel ook zitten.

                  #18261121
                  mantallica
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    29 December 2005

                    mooi dat het is gelukt :thumb

                    #18261122
                    mantaboy1976
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      Aangezien ik ook gordels achterin de manta heb maar dan een soort die je niet kunt oprollen, ben ik ook opzoek naar zoiets wat jullie hebben alleen vraag ik me af hoe het nou er uitziet als het gemonteerd zit. Moeten er nog gaten geboort worden voor de gordelspanners?

                      Ik zou hier heel graag meer informatie over willen hebben met het liefst een aantal foto’s zodat ik kan zien hoe het zit.

                      #18261123
                      cruez
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        11 July 2006

                        @mantaboy1976 wrote:

                        Aangezien ik ook gordels achterin de manta heb maar dan een soort die je niet kunt oprollen, ben ik ook opzoek naar zoiets wat jullie hebben alleen vraag ik me af hoe het nou er uitziet als het gemonteerd zit. Moeten er nog gaten geboort worden voor de gordelspanners?

                        Ik zou hier heel graag meer informatie over willen hebben met het liefst een aantal foto’s zodat ik kan zien hoe het zit.

                        met die oprolsystemen (niet originele) is het zo dat er een relatief groot systeempje aan je C stijl bevestigd zit.
                        Wil je het origineel dan komt dat bakje ergens achter de zijpaneeltjes achteraan te zitten.

                        #18261124
                        mantadevil
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          30 June 2004

                          Welke aanpassingen heb je moeten doen ?, wil zelf straks ook gordels achterin hebben en de originele vragen ze indedaad erg veel voor terwijl die van en a corsa genoeg op de sloop staan en voor ee habbekrats te koop zijn.

                          #18261125
                          mantaboy1976
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            30 June 2004

                            Als straks bij mij het autostoeltje gewoon goed past met mijn vaste gordels, dan houdt ik het lekker zo
                            anders ben ik ook zeer benieuwd wat je allemaal moet aanpassen om het goed te krijgen.

                            Ps. ik zou er denk ik wel een origineel setje in willen hebben aangezien ik daar wel van ben om alles
                            zo origineel mogelijk te houden.

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.