Gordel achterin..

Forumindex Forums Modellen Tigra Gordel achterin..

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Anoniem

hoi luitjes,

zaterdagmiddag had ik even – ja het kan nog! – iemand achterin de Tieg, en we kwamen erachter dat het klikding (weet even de naam niet) verkeerd op de gordel zit. Rechts achterin is goed, links niet

Op de gordel zit een soort dopje, en het klikding hoort aan het bovenste lange stuk te zitten in verband met het goed aantrekken van de gordel..

Mijn vraag is eigenlijk, kan de gordel achter makkelijk los en kan het klikding ook geheel van de gordel af om het op het bovenste stuk te plaatsen?

zal tzt wel even een account maken bij zo’n fotosite om er foto’s van te laten zien.. omdat het lastig is uit te leggen….

Gr Geeviz.

Anoniem

Al opgelost ?
        je kunt proberen de gordel dubbel te vouwen en dan het inklik ding er overheen trekken totdat hij andersom zit

Anoniem

nou het is niet het inklikding zelf… op de gordels zitten een soort van… nouja net als je bij kleding ook hebt.. van die dopjes…
          het lijkt me net of die hele gordel er op de kop is ingezet..

Anoniem

dat ‘dopje’ lijkt zegmaar de gordel in twee gedeeltes te verdelen, een ‘onderstuk’ en ‘bovenstuk’… maar zal tzt eens kijken hoe een en ander los kan… :)

:thumb

TimW
            Deelnemer

Dat ‘dopje’ ben ik bij mijn passagierskant kwijt, ruilen? XD

Voor zover ik weet kunnen die niet meer terug vast als je hem los gewrikt hebt.

Anoniem

hahah ik denk dat de gordels voor anders / groter / langer zijn dan die van achterin? Ik denk dat de gordel er op de kop in gemaakt is; een andere verklaring heb ik er niet voor..

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.