Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › Gooit koelvloeistof eruit…
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 juni 2012 om 08:05 #17918819
Valt niet onder garantie heb t nagevraagd. Warm rijden doet ik altijd.. Rij nu al 4 jaar (anderhalf jaar met een c20xe en de rest met de let) met deze motoren maar nog nooit wat gehad.. Dus lijkt me sterk.. Maargoed.. Voor dit geld had ik beter een civic kunnen kopen met een b18 erin gebouwd en afgesteld door Sneaky Tuning. Had ik waarschijnlijk nog 100 pk meer ook…
Blijf kutten hiermee namelijk.
Ennn als er een scheurtje in zou zitten zou er olie in de kvs moeten zitten of andersom tog? Dat is dus niet het geval..
7 juni 2012 om 13:18 #17918820Pfff… wat een ellende zeg!!!
7 juni 2012 om 14:48 #17918821Ja idd :puke
7 juni 2012 om 15:36 #17918822olie bij de koelvloeistof hoeft niet he.
dat is alleen als het kanaal gescheurd is tussen olie en kvs.
als je vanuit je cilinderruimte (compressie) een lek naar je koelsysteem hebt, krijg je dit probleem ;)7 juni 2012 om 17:46 #17918823@16VCalibra wrote:
Valt niet onder garantie heb t nagevraagd.
:shock: En daar laat jij het bij?
Ik snap niet hoe ze dat kunnen zeggen. Jouw gehele motor is nieuw opgebouwd en je hebt dus geen garantie? Fijn om te horen nadat je duizenden euro’s hebt uitgegeven. :puke
Tot zo ver het netjes oplossen schijnbaar…. :ass
7 juni 2012 om 17:51 #17918824@16VCalibra wrote:
Valt niet onder garantie heb t nagevraagd.
Dit heb je dus achteraf nagevraagd?
*weerhoudt zich nog even van verder commentaar…..*
7 juni 2012 om 20:19 #17918825dat snap ik dus ook niet.
blok is al 2 keer uit elkaar geweest, en nog niet goed :angel7 juni 2012 om 21:34 #17918826Dan mag je toch enige vorm van tegemoetkoming verwachten… Zeker als het dalijk de kop blijkt te zijn.
8 juni 2012 om 09:10 #17918827Laat ik t niet bij. We gaan er wel uit komen ;). Alleen laat ik me er pas over uit als het opgelost is ;)
@giuliettaevo wrote:
@16VCalibra wrote:
Valt niet onder garantie heb t nagevraagd.
:shock: En daar laat jij het bij?
Ik snap niet hoe ze dat kunnen zeggen. Jouw gehele motor is nieuw opgebouwd en je hebt dus geen garantie? Fijn om te horen nadat je duizenden euro’s hebt uitgegeven. :puke
Tot zo ver het netjes oplossen schijnbaar…. :ass
8 juni 2012 om 09:12 #17918828Heb ik idd achteraf nagevraagd, waarom omdat ik ervan uit ging dat het een spiksplinternieuw blok is met 75% nieuwe onderdelen en ervan uit ging dat ik weer 10 jaar probleemloos door kon, en niet 10 dagen of maanden..
@InjectTheVenom wrote:
@16VCalibra wrote:
Valt niet onder garantie heb t nagevraagd.
Dit heb je dus achteraf nagevraagd?
*weerhoudt zich nog even van verder commentaar…..*
8 juni 2012 om 09:14 #17918829Wat zou er mis met de kop kunnen zijn? Klepseals zijn laatst vervangen omdat deze olie door lieten. Er is toen bij de bouw van het blok een buisje geperst. Had ik maar gelijk laten doen om gezeik te voorkomen..
@KiLLaHeRTz wrote:
Dan mag je toch enige vorm van tegemoetkoming verwachten… Zeker als het dalijk de kop blijkt te zijn.
8 juni 2012 om 09:16 #17918830Helaas wel.. Had graag mee willen doen aan de shootouts of aan street legal night op drachten. Maar als er wat gebeurde met racen had ik daar ook geen garantie op :wtf . Had t maar geaccepteerd omdat ik niet van plan was ermee op de strip te gaan staan, echter kriebelt t wel en ik laat eiglks geen 450 pk let bouwen om daar netjes mee te rijden.. Af en toe zou die ook los mogen tog?
@lemmuh wrote:
Pfff… wat een ellende zeg!!!
8 juni 2012 om 14:40 #17918831een blok bouwen met veel vermogen is een kwestie van geld. maar als je als tuner geen garantie kan geven dat hij ook “bullitproof” is moet je het niet doen. ik weet niet waar je hebt laten doen maar dit is heeel slecht :fy1
8 juni 2012 om 16:10 #17918832@16VCalibra wrote:
Wat zou er mis met de kop kunnen zijn? Klepseals zijn laatst vervangen omdat deze olie door lieten. Er is toen bij de bouw van het blok een buisje geperst. Had ik maar gelijk laten doen om gezeik te voorkomen..
@KiLLaHeRTz wrote:
Dan mag je toch enige vorm van tegemoetkoming verwachten… Zeker als het dalijk de kop blijkt te zijn.
Haarscheur tussen cilinder en kvs systeem bijv.
10 juni 2012 om 20:08 #17918833@16VCalibra wrote:
Helaas wel.. Had graag mee willen doen aan de shootouts of aan street legal night op drachten. Maar als er wat gebeurde met racen had ik daar ook geen garantie op :wtf . Had t maar geaccepteerd omdat ik niet van plan was ermee op de strip te gaan staan, echter kriebelt t wel en ik laat eiglks geen 450 pk let bouwen om daar netjes mee te rijden.. Af en toe zou die ook los mogen tog?
@lemmuh wrote:
Pfff… wat een ellende zeg!!!
wtf niet nee.. wat is het verschil tussen op straat een keer volgas weg rijden of op 402 meter ? moet het spul sowieso tegen kunnen. een C20LET is idd niet gemaakt om mee te rijden alsof het een 1.2S ondernokkertje is.. Als je een beetje vertrouwen in je werk hebt moet garantie in zen algeheel geen probleem zijn toch
10 juni 2012 om 20:55 #17918834Kans dat je een Gescheurde kop hebt is zeker niet ondenkbaar inderdaad…
Willem
11 juni 2012 om 10:13 #17918835Precies ;)
@GlennGSI wrote:
@16VCalibra wrote:
Helaas wel.. Had graag mee willen doen aan de shootouts of aan street legal night op drachten. Maar als er wat gebeurde met racen had ik daar ook geen garantie op :wtf . Had t maar geaccepteerd omdat ik niet van plan was ermee op de strip te gaan staan, echter kriebelt t wel en ik laat eiglks geen 450 pk let bouwen om daar netjes mee te rijden.. Af en toe zou die ook los mogen tog?
@lemmuh wrote:
Pfff… wat een ellende zeg!!!
wtf niet nee.. wat is het verschil tussen op straat een keer volgas weg rijden of op 402 meter ? moet het spul sowieso tegen kunnen. een C20LET is idd niet gemaakt om mee te rijden alsof het een 1.2S ondernokkertje is.. Als je een beetje vertrouwen in je werk hebt moet garantie in zen algeheel geen probleem zijn toch
11 juni 2012 om 10:14 #17918836Waar zou die dan gescheurd moeten/kunnen zijn?? Want er is toen een buisje in geperst..??
Groetjes Ram
@wim-v6 wrote:
Kans dat je een Gescheurde kop hebt is zeker niet ondenkbaar inderdaad…
Willem
11 juni 2012 om 11:31 #17918837Je kan toch zon co test laten doen met zon snuffelaar boven je.expansie vat.
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
11 juni 2012 om 16:57 #17918838dat kan op verschillende plekken zijn.
meest logische is vanuit de cilinderruimte naar een koelkanaal.toevallig precies hetzelfde aan de hand met die gare rag Peugeot van me
op de snelweg met flink planken (moet wel met zo’n ding) in een keer die grote STOP lamp aan.
gestopt bij tankstation. liep ook de kvs eruit.
bij normaal rijden niks aan de hand.
vandaag kop eraf gehaald, pakking helemaal gaar.ik zou er zelf niet meer te veel aan doen als ik jou was, en het op laten lossen door degene die het gemaakt heeft.
dalijk krijg je het verhaal dat er al aan gekloot is e.d, en dan heb je helemaal geen garantie meer ;)suc6!
11 juni 2012 om 18:36 #17918839Ga er ook niet zelf aan zitten kloten, probeer er alleen achter te komen wat het euvel allemaal kan zijn!
11 juni 2012 om 19:06 #17918840Ik vind inderdaad dat je veel pech met je calibra hebt.
Ik zou ook met je auto terug gaan naar diegene die je motor gebouwd heeft,
Ik ging er geen moment meer over na denken wat het zou kunnen zijn maar de auto
terug brengen.
Ik zou de auto pas weer ophalen als hij weer goed is en natuurlijk geen geld meer achteren laten.11 juni 2012 om 19:40 #17918841@katurbotje wrote:
Ik vind inderdaad dat je veel pech met je calibra hebt.
Ik zou ook met je auto terug gaan naar diegene die je motor gebouwd heeft,
Ik ging er geen moment meer over na denken wat het zou kunnen zijn maar de auto
terug brengen.
Ik zou de auto pas weer ophalen als hij weer goed is en natuurlijk geen geld meer achteren laten.juustem! :thumbup
11 juni 2012 om 20:31 #17918842+1…
En duidelijk maken dat het nu maar eens opgelost moet worden en wel binnen een redelijke tijd, dus geen 3 maanden oid. :???:
12 juni 2012 om 08:18 #17918843Zou ik ook graag willen doen maar heb mijn auto dagelijks nodig.. En volgens mij heeft hij op het moment geen leenauto..
@katurbotje wrote:
Ik vind inderdaad dat je veel pech met je calibra hebt.
Ik zou ook met je auto terug gaan naar diegene die je motor gebouwd heeft,
Ik ging er geen moment meer over na denken wat het zou kunnen zijn maar de auto
terug brengen.
Ik zou de auto pas weer ophalen als hij weer goed is en natuurlijk geen geld meer achteren laten. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.