Nadat mijn schokbrekers (voor) het begeven hadden ben ik druk op zoek geweest naar nieuwe schokbrekers. Veel gegoogeld maar kwam elke keer op een prijs van 80-140 euro per stuk dit werd me toch iets te gek en ben toch verder gaan zoeken, eventueel naar tweedehands. Gister kwam ik deze site tegen https://www.atp-autoteile.eu/ en kwam hier schokbrekers tegen voor 50 euro voor een paar. Ik wou jullie deze site niet onthouden en hou jullie op de hoogte over de kwaliteit van deze schokbrekers.
Ik snap niet dat mensen voor goedkope poep onderdelen gaan.. Zeker als het gaat om remmerij, vering, banden, alles wat het contact met de weg maakt.. Niet alleen minder lang mee, maar ook je veiligheid..
Uiteraard moet je het zelf weten maar mijn mening is dat een paar tientjes of geeltjes extra investeren loont..
Op deze schokbrekers zit ook 3 jaar garantie en de werking zal niet veel anders zijn dan de 5 keer duurdere originele schokbrekers. Ook heb ik een opel astra uit 99 met 234000 km op de teller en wil geen honderden euro’s investeren in een auto die binnen 2 jaar weer de deur uit gaat.
Auteur
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.