goedkope oliefilters e.d.

Forumindex Forums Modellen Astra goedkope oliefilters e.d.

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #17709374
    TheGeneral
      Lid sinds:
      21 February 2010

      Het scheelt natuurlijk ook wat voor onderhoud jij erop na houdt. als je gewoon het verversings termijn in de gaten houd en een beetje fatsoenlijke olie erop doet dan is er weinig aan de hand. en dan haalt het egt niet uit wat voor filter jij eronder knoopt.

      En er komt nog eens bij dat de orginele filters in de zelfde fabriek wordt gemaakt als waar jou fram of mann filter wordt gemaakt alleen spuiten ze er een ander kleurtje op voor de prijs en show

      #17709375
      c14se
        Lid sinds:
        27 July 2007

        origineel gepost door c14se
        Ik zal morgen eens een foto maken van OE en Filtron dan zie je dat ze gelijk zijn :vertag

        Voila: http://www2.picturepush.com/photo/a/3987895/img/Anonymous/gm-filter.png

        #17709376
        chevy57bert
          Lid sinds:
          7 August 2010

          ik zou ze maar eens doorzagen, van binnen (kunnen / zijn) ze anders opgebouwd.
          daar zit het prijs verschil. gebruik je metaal of toch maar plasiks eindkappen,
          dichthied van het papier filter, aantal in grote van de gaten / bypass klep, enz enz…

          Maar zoals ik al zei. ben je tevreden met de resutaten van je filter, dan blyf je daar bij..

        3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.