Goedemorgen allemaal,
Mijn naam is Ronald, 48 jaar(bijna 49) getrouwd, 2 opgroeiende pubers en een hond.
Woon in het midden van het land en ben werkzaam bij het meest besproken bedrijf van Nederland….de Nederlandse Spoorwegen daar waar ik werkzaam ben als ICTer.
Vanaf vrijdag ga ik mijn eerste Opel ophalen na jarenlang VW te hebben gereden. Waarom dan nu naar Opel zullen sommige zich afvragen….nou zuiver om het feit dat ik ruimte nodig heb, met 2 pubers die meer ruimte opeisen, en ik graag wat hoger zit. Heb nu een mooie VW Polo maar kom nu stom weg ruimte tekort. En we willen volgend jaar met z’n vieren met de auto op vakantie en dan naar Kroatië. En om nu 1400 kilometer lang a) knieën in je rug gedrukte te krijgen b) het geklaag dat ze achterin te weinig ruimte hebben en tot slot de kofferbak houd ook niet echt over. Dus op zoek naar een andere auto…liefst iets hoger en ruimer. Het aanbod bij VW is leuk maar niet te betalen :hmmz Dus verder kijken, van lles is de revue gepasseerd….van Peugeot 3008 tot aan een Dacia Duster :shock:
Uiteindelijk terecht gekomen bij Opel. Vroeger vond ik het interieur van een Opel ronduit verschrikkelijk maar tegenwoordig zien ze er heel mooi en strak uit.
Na een fikse speurtocht en voor/tegens hebben afgewogen is het een Opel Meriva 1.4 Cosmo geworden, deze is geïmporteerd uit België, 1e eigenaar en alle boekjes zitten erbij.
Vrijdag mogen we hem ophalen.