Goede oplossing voor carkit (met bose systeem)

Forumindex Forums Modellen Omega Goede oplossing voor carkit (met bose systeem)

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    cjibclient

Alvast de volgende vraag. Ik heb nu een 2.5TD met een ncdc2015 en volgens mij met Bose systeem. Het probleem is de standaard nokia box die alleen maar op het 900 netwerk kan. Ook vind ik een oplossing met duosim niet zo’n geslaagde oplossing.

Nu is mijn vraag of ik gewoon een Parrot op de radio kan aansluiten. Ik gebruik al jaren de CK3100’s met veel plezier. Maar ik las hier op het forum dat de Bose soundprocessor met 2 ohm werkt.

Of is het misschien mogelijk de standaard nokiabox te vervangen door een bluetoothversie?

Ik hoop eigenlijk dat hier mensen zijn die dit zelf ook al tegen gekomen zijn en die het opgelost hebben ;)

Slurpy

Hoezo volgens jou met Bose systeem ?? Dat moet duidelijk te zien zijn.
        In een sedan aan de luidsprekers in de hoedenplank met Bose opschrift en aan de versterker
        onder de hoedenplank in de kofferruimte.
        Bij een break weet ik het niet precies.

Sjors-V6

[rquote=1872655&tid=142994&author=Slurpy]Hoezo volgens jou met Bose systeem ?? Dat moet duidelijk te zien zijn.
          In een sedan aan de luidsprekers in de hoedenplank met Bose opschrift en aan de versterker
          onder de hoedenplank in de kofferruimte.
          Bij een break weet ik het niet precies.[/rquote]

Wat dacht je van: het moet duidelijk te horen zijn !! :angel

Maar idd bij een limousine, roosters met Bose logo hoedenplank, op de radio (bij B1) of op het display !

cjibclient

Speakers in de hoedenplank klopt. Dus zal wel zo zijn ;) Display werkt niet goed. Dit moet nog gemaakt worden.

Mickel_MV6

Je kan ook een externe speaker aansluiten op de Parrot, alleen 2x plus, 1x massa en mute aansluiten en dan hou je de rest origineel.

cjibclient

heeft iemand hier ervaringe met de ncdc2015 te vervangen door een 2-din radio? I.c.m. Bose?

Ik zat te denken dat dat misschien ook wel een oplossing is. Nieuwere navi en bluetooth in de radio zelf.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.