Forumindex › Forums › Overige › I.C.E. en navigatie › goede modulator gezocht
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 oktober 2011 om 12:05 #17242121
Hallo
Ik ben Tom en ben hier nieuw en dit omdat ik net een signum gekocht heb en nu dus wat kan meepraten :D
De signum is een sportuitvoering met 19″ opc velgjes en getinte ruiten en leder bekleding en een dvd90 radio-gps.
Ik vind het een prachtwagen en daarom heb ik hem gekocht maar er is een ding waar ik me nu dus al mateloos aan stoor ,
ik ben een fervent ipod gebruiken en je ziet mijn probleem al komen :deze kan ik dus niet aansluiten aangezien de radio nog niet voorzien is van een aux.
Persoonlijk vind ik dat wat prehistorisch maar opel is lang niet het eenige merk dat dit probleem heeft dus zal ik me er bij neerleggen.
Ik had een paar keer gelezen dat het geluid uit de originele radio niet zo goed is maar dit moet ik toch tegenspreken,ik ben er in ieder geval tevreden over.
Ik heb nu 2 opties namelijk een fm modulator(bekabelde versie) of een andere radio .
Eerst wou ik toch eens horen of iemand al wat ervaring heeft met de bekabelde modulator(dakantenne —-> modulator —->autoradio)voor ik begin te denken aan een andere radio en graag had ik dan ook het merk geweten dat jullie gebruiken.Ik heb hier al gelezen over kitjes dit je moet solderen in samenwerking met een geluidloze cd maar 100% ben ik daar niet voor te vinden aangezien ik zo handig niet ben met dat soort dingen.
graag jullie reactie’s
groeten
Tom14 oktober 2011 om 16:22 #17926740Ikzelf zou kiezen voor een andere radio voor meerdere redenen:
– Geluid: kwaliteit (als je gaat solderen krijg je meestal [mijn ervaring] ruis of slechtere kwaliteit van geluid) en volume
– Opties: Bluetooth-connectie, aansluiting Ipod, SD-MMC & USB
– Uitbreidingsmogelijkheden: aansluiting versterkerNadeel is wel als je een Dubbel-DIN radio koopt dat je meer als €200 kwijt bent voor iets deftig en het zou al moeten lukken dat het prachtig zou passen bij je interieur.
Grtz Seth
14 oktober 2011 om 19:59 #17926741thx voor je reactie seth
Ik heb er ook al aan gedacht maar als ik geen goeiemodulator vind dan zal het een nieuwe radio worden .
Eens je ipod en of usb gebruikt hebt wil je niet anders meer .
Het gaat me niet om dat er op een mp3 weinig kan maar ik heb wat een probleem telkens er bv 2 goeie liedjes uitkomen een kompleet andere cd moet gemaakt worden en met een usb gewoon ff bijvoegen en klaar.gr
Tom14 oktober 2011 om 20:27 #17926742Dat probleem had ik ook. Ik wou niet om de 5 dagen een nieuwe cd branden dus heb ik een andere radio met SD/MMC en USB functie genomen die ook Bluetooth ondersteunde.
Ik heb een 1 DIN radio (kan jij ook nemen als je wil mits een DIN convertor) van Medion gekocht en ik ben daar SUPERcontent van! :thumb geweldig geluid, ook wooferaansluitingen achteraan, …
Mss een ID als je geen modulator vind: http://www.medion.com/nl/electronics/cat/Autoradio%E2%80%99s/car_radio_62″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Grtz Seth
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.