Forumindex › Forums › Overige › Feedback en mededelingen › Gebruikerservaringen › Goede ervaring, maar …….
- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 21 december 2016om 13:41 door Extreme21355.
-
AuteurBerichten
-
26 november 2016 om 13:42 #18328048
Voor mij draait het forum goed en werken de paar functies die ik gebruik naar behoren. Ik weet hoeveel werk zoiets is. Dus een welgemeend compliment aan het hele team !
Omdat we helaas de laatste 2 maanden niet mee hebben kunnen nemen naar de nieuwe website
Ik ben zelfs ook een dikke twintig jaar admin van een forum geweest en heb vele forum updates en omschakelingen naar andere software meegemaakt. Maar ik vind het onbegrijpelijk dat er zoveel berichten verloren gegaan zijn. Een dag, of een weekeinde, aan berichten dat niet meegenomen wordt is redelijk als het forum op vrijwilligers draait. Maar twee maanden ? Dat is m.i. veel te veel en had een showstopper moeten zijn dit plan door te voeren.
Het is ook niet echt reclame voor de sponsor Computer Connections. Ze zijn wellicht dus niet De ICT Vakman sinds 1995 die ze beweren te zijn
26 november 2016 om 15:09 #18328052Thx, lees eerst even waarom voordat je een mening geeft.
26 november 2016 om 15:34 #18328053Ik ben bekend met de problematiek. Er zijn tal van hobby bedrijfjes (met name in het Oosten en Azie) van jonge whizkids die voor heel weing geld databases converteren en forums omzetten naar de structuur van andere forum software. Vaak hebben ze al ervaring met de meeste gangbare omzettingen. En op verzoek passen ze eea on the fly aan. Maar het blijft inderdaad zeer lastig en kost desalniettemin veel zweet en tranen bij het forum team.
26 november 2016 om 15:51 #18328056Het uit handen geven van een database voorzien van ruim 10 jaar informatie, aan jonge whizkids voelen wij niet veel voor. Wij hebben met onze magere “ICT Vakmankennis” zelf kunnen converteren. Hierin gaat veel tijd in zitten, met kans op dataverlies. Uiteindelijk zijn we niets verloren tijdens de migratie, maar hebben we de tijd van het puzzelen (waarbij ondertussen het online forum nieuwe data ontving, niet kunnen meenemen)
Dat zijn twee maanden op ruim 10 jaar data.Er zijn altijd mensen die het beter kunnen. Helaas kunnen wij deze mensen niet bekostigen.
26 november 2016 om 16:07 #18328059Klopt. Het kan altijd beter en je heb altijd mensen die kritiek hebben. Zelfs als je het dataverlies beperkt tot 1 weekeinde is er altijd wel wat te klagen. In ieder geval heb je van de 240 maanden en 222 weten te behouden !
Wat is trouwens het oudste bericht op het forum ?
26 november 2016 om 16:15 #18328060Leuke vraag. dit is het oudste topic.
Hiervoor was ook al data, maar deze is verloren gegaan. Het forum was toen nog in andere handen.21 december 2016 om 13:41 #18335321Mocht het tevens in het vervolg nodig zijn, als ervaren programmeur & database ontwikkelaar bied ik mij vrijwillig aan om in het vervolg eventueel te kunnen helpen bij toekomstige upgrades, problemen of het ontwikkelen van nieuwe features.
Hoef hier geen vergoeding voor, jullie doen ook zat voor de bezoekers van opel-forum.nl, dus mocht het nodig zijn, aarzel dan niet om contact op te nemen!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.