Goed nieuws voor Opel. GM stopt met Chevrolet in europa.

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Goed nieuws voor Opel. GM stopt met Chevrolet in europa.

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    RISL
    Moderator

@TedMechanic wrote:

@turbo.d wrote:

ik vraag me wel af hoe merken trouw men tegenwoordig nog is. Als zelfs mijn vader die vanaf 1978 tot 2007 Opel heeft gereden en daarna is overgestapt op een Caddy.

Met als rede; een ruimere auto, met sterke motor die gemakkelijk zijn caravan kon trekken. En bij Opel kon hij gewoon niet slagen. In die tijd keek hij zelfs naar Toyoto en andere zgn Trek auto’s.

gr
      Marcel

Merkentrouw bestaat al jaren niet meer, omdat iedere auto praktisch hetzelfde is tegenwoordig. Als je een kleine auto wilt, dan maak je een proefrit in een Aygo, maar je koopt uiteindelijk een C1, omdat je bij Citroën een betere inruilprijs kreeg.

Dat is gewoon niet waar. Lees jezelf eens in voordat je wat plaatst. Merkentrouwheid is zelfs toegenomen: http://www.nu.nl/auto/2785860/merktrouw-autobezitters-toegenomen.html

Kom eens met bronvermeldingen als je wat roept.

TedMechanic
      Deelnemer

Ik baseer dat niet op nieuwsfeiten, maar op wat ik merk in mijn omgeving.

Turill
        Deelnemer

Een “Chevrolet-rijder” kocht die nieuwe modellen niet. De mensen die in Nederland een Chevrolet kochten willen gewoon een goedkope auto. Had net zo goed een Kia of een Dacia kunnen zijn. Ik vind zelf de Chevrolet Aveo wel een leuk ding overigens.

Opel-rijders zijn wel redelijk merktrouw volgens mij, dat komt omdat Opels ook Opels zijn en de Europese Chevrolets gewoon Aziaten met een grote plus zijn ;)

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.