Goed kwaliteit mattenset….

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Goed kwaliteit mattenset….

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    BornOpel

Mede forumleden,

Ik ben opzoek naar een sterk kwalitatieve mattenset, heb een set gehad van €50,- ongeveer maar die matten legde naar een paar maanden al het loodtje.

Het probleem wat ik iedere x heb met mattensets, is dat bij mij in de matten een vouw komt dit is erg irri, ook zit de mat van de bestuurderkant weleens achter de pendalen ook dit is vrij irritant.

Ik ben dus opzoek naar het liefste orignele matten voor vectra b die ik bij de bestuurderskant kan vastklikken zodat de mat op zijn plek blijft. Waar kan ik deze kopen/bestellen. heb al verschillende sets gezien maar weet niet of de kwaliteit hier goed van is. Heb een set gezien van €80,- ik neem aan dat dit kwaliteit is, aangezien de prijs. Maar wil ook graag weten met welk merk jullie ervaring hebbe?

Dus het liefst matten die ik bij de bestuurderskant kan vastmaken aan de klipjes wat op de vloer van mijn vec. zitten…

Graag jullie reacties……. :idea:

EdGSI

Ik heb voor mijn corsa pasklare matten besteld op eBay.de. Speciaal gemaakt voor de corsa (met gsi logo).

Heb ze nu een jaar en nog altijd geen vouwtje (passen ook precies)

Misschien eens kijken op eBay.de?

Tigrex
          speaker
          Deelnemer

Ga gewoon eens naar de dealer , daar kost een ‘fine rib’-mattenset ( gewoon origineel en voor jouw auto ) 18 euro voor 4 matten !!

:thumb

BornOpel

Thnx voor de reacties.. :wors :wors :wors

Anoniem

Tsja ik koop ze altijd bij matten-online.nl, super kwaliteit met perfecte pasvorm, en er zitten klemmetjes bij om ze aan je vloer vast te zetten..

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.