De titel zegt ‘t al: leef je uit met photoshop op m’n auto :P Enige wat ik wil, is dat ie wordt verlaagd en clean,, maar voor de rest mag je ‘t zelf weten ^^
Woow :o,, beide zijn suuperstrak ^^ Harstikke bedankt :D:D!! Als jullie trouwens niets meer weten hoe de Tigra nog cleaner te krijgen, vergeet dat cleane maar dan :P
Ik heb dit topic wel Go Crazy genoemd, maar als ik clean wil dan ben je volgens mij snel klaar xD Dus k zou zeggen: verander ’em naar jouw smaak :P
Woow :o,, beide zijn suuperstrak ^^ Harstikke bedankt :D:D!! Als jullie trouwens niets meer weten hoe de Tigra nog cleaner te krijgen, vergeet dat cleane maar dan :P
Ik heb dit topic wel Go Crazy genoemd, maar als ik clean wil dan ben je volgens mij snel klaar xD Dus k zou zeggen: verander ’em naar jouw smaak :P
Stukjes in de b stijl ben ik het mee eens, daklijsten niet want die geven de auto nog net dat kleine accentje waardoor hij niet té clean word. Alleen nog wat decente zijskirts monteren en klaar ben je.
Als ik mocht kiezen dan werd het die van calike, gingen de velgen een maatje groter en kwamen er zwarte angel eyes units ipv de chromen exemplaren :kewlpics