Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Gloeiende @&*$#!!!! Schade!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 augustus 2010 om 16:34 #17225132
:swear:swear:swear:swear:swear:swear
Klein uurtje geleden, ik zit binnen, hoor ik iets wat niet goed klinkt: een aanrijding was mijn eerste gedachte. Ik kijk naar buiten, zie een rode Suzuki zich verwijderen van mijn auto. Ik loop vervolgens naar buiten de parkeerplaats op, staat de rode Suzuki Jimny 4×4 inmiddels stil voor mijn geparkeerde Vectra. Ik kijk naar de bestuurster die héél even naar mij keek en vervolgens wegreed. Ik kijk snel langs mijn auto, zie niks, draai me om, neem het kenteken van de Suzuki in me op en zie dan pas de voorkant: een behoorlijke douw gekregen! Ik vlieg naar binnen terwijl de Suzuki al is weggereden, pak de sleutels, en rij er zo snel mogelijk achteraan. Maar helaas: druk, dus ik had geen kans de Suzuki in te halen.
Ik heb de politie gebeld en gezegd dat ik aangifte wil doen.
Ben naar de overkant, een huisartsenpraktijk, gegaan en die hebben wel een vermoeden, zullen de dame bellen en de boodschap doorgeven dat zij zich meldt bij mij en dat ik anders morgen aangifte ga doen.Inmiddels de schade bekeken:
Bumper beschadigd
Koplamp naar binnen gedrukt
Grill beschadigd
Plaatwerk onder koplamp en gril ingedrukt
Bevestiging koplamp en grill ingedrukt.Op het moment van de aanrijding was alleen deze Suzuki aan het rijden, alle andere auto’s op de parkeerplaats stonden stil. Verder geen getuigen, behalve de overduidelijke sporen.
Niet zo fijn, zo blij met mijn prachtige Vectra en bekerwinnaar, en dan dit. Zit verdomme helemaal vol adrenaline, kwaadheid en frustratie!
24 augustus 2010 om 16:40 #17717985zoals ik op vtn al zei peet . . . sew the bastard :fy1
24 augustus 2010 om 16:46 #17717986Wat een laffe streek om zomaar weg te rijden:swear .Maar suc6 met de afhandeling.
Gr. Gts32v6
24 augustus 2010 om 17:23 #17717987:o dat is zwaar klote, vooral de lafheid om gewoon weg te rijden :@ zulke mensen he :@
hoop dat de schade makkelijk te repareren valt, zonde van de auto man!
24 augustus 2010 om 17:33 #17717988Bestuurster heeft zich, na bemiddeling (anoniem) van doktersassistente, gemeld en we hebben de schadeformulieren inmiddels ingevuld.
Hoe het verder gaat? Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte.24 augustus 2010 om 17:38 #17717989Doorrijden na ongeval is een MISDRIJF !!
Raak de schade niet aan, en kijk of er ergens sporen zijn van de Suzuki, andes wordt het moeilijk aan te tonen, dat zij de schade heeft gemaakt.
Probeer de Suzuki te vinden, en maak foto’s van haar schade’s, en die van jou.
Succes !
24 augustus 2010 om 17:39 #17717990soow das flink bale zeg, hoop dat je m snel weer kan repareren.
in iedergeval wel geluk dat die assistente je heeft geholpen.succes er mee groeten johan
24 augustus 2010 om 17:46 #17717991Tja, Ik weet hoe dat is, Ik had gloeiende voor 360 euro schade aan de voorbumpert door de Parkeer kunsten van een ander, Dader Leg nog op het kerkhof.
Willem
24 augustus 2010 om 17:50 #17717992Ze is weer weg, hebben samen de formulieren ingevuld. Ze zei dat ze dacht dat er geen schade was. Ik: “mevrouw, als je ergens tegenaan hebt gezeten is er altíjd wel schade, zelfs al is die niet of nauwelijks te zien. Laatst hier ook iemand tegen een auto, reed ook weg, maar kon achterhaald worden, dacht ook dat het wel meeviel, maar de schade was wel 1300 eurootjes!”
Ik ga ook geen aangifte doen, ze heeft zich per slot van rekening bekend gemaakt. Goed, nadat de doktersassistente haar had gebeld en mijn opmerking over de aangift had doorgegeven, maargoed. Als ik de schade maar vergoed/herstelt krijg. Met een beetje mazzel ben ik straks ook van de meeste steenslag af.24 augustus 2010 om 17:52 #17717993lekker brutaal weer, bij mij zijn ze er ooit tegenaan gereden terwijl ik er zelf nog in zat en doorgereden. (uiteraard wel achteraan gegaan en de schade verhaald)
24 augustus 2010 om 18:04 #17717994Iig mooi peter dat het opgelost gaat worden….
Ik heb het nog brutaler gehad hoor..
Ik parkeerde bij een kinder opvang waar een vriendin van mij werkte om haar op te halen.
Zat effe lekker mijn Sjekkie op te roken in mijn toenmalige Astra Stationwagon, stopt er zo’n Toen nog redelijk nieuwe KIA Sportage naast mij, stropdas erin, dus een leasebak, dit figuur gaat zijn kind staan in te laden en begint met de achterdeur in mijn Astra te klappen.
ik stap uit en reageer netjes, van meneer, uw gooit uw duer tegen mijn auto aan, en ik wil deze schade wel opgelost hebben.
Die man Reageert met, maak je niet zo druk, tis maar een ouwe auto, toen wer ik link he, ik zeg oude auto!! het maakt niet uit hoe oud mijn auto is, of hoe verrot deze is, (mijn astra was gewoon een zeer nette auto voor 14jaar en 230.000km), je hebt gewoon niet mijn spullen te beschadigen.
ik had al het kenteken opgeschreven, had ook getuigen gelukkig.
maar die gast staopt in zijn auto doet de deur op slot!! en rijdt weg..
Ik nadat ik de jongedame had opgepikt (na eerst een bakkie pleur uiteraard) had opgepikt naar het politie bureau gereden om aangifte te doen.
Diezelfde avond word ik gebeld door de leasemaatschappij (dat had ik toch mooi goed geraden toen haha), om te vragen wat er gebeurd was, ik netjes mijn verhaal gedaan en ja hoor, de volgende avond word ik gebeld om bij de man thuis de papieren in orde te maken, het mooie was dat daar dus ook een vertegenwoordiger van de lease maatschappij bij was gekomen (deze hadden mij de datum en plaats doorgegeven voor het invullen van de papieren trouwens).
Die man was er goed ziek van, zeker gezien de lease maatschappij er zelf bij was zal er wel meer aan vooraf gegaan zijn bij deze meneer..
Maargoed ging meer om de brutaliteit!!!
Tis toch maar een oude auto, daar kan ik nog steeds niet over uit!!:argue
Willem
24 augustus 2010 om 18:12 #17717995Nou, voor zover ik heb kunnen zien is alleen die plaatwerkstrip onder koplampen en gril gebogen en zit er een knikje in zonder scherpe vouw, en is de bevstigingplaats van de koplamp die aan de radiateurbalk zit een paar cm naar binnen gedrukt. De rechter bevestiging van de gril, onder dus, is krom, maar dat is wel recht te buigen. Ik denk dat ik alles zelfs zelf nog wel in orde zou kunnen krijgen m.u.v. spuitwerk, met krik en houtblok. Koplamp is verder helemaal heel, lak van de grill ietsje beschadigd, 2 cm of zo, maar achter de bumper kan ik niet kijken, al zit die nog stevig op zijn plek en zo te zien ook niet naar binnen gedrukt. Ik plaats straks als ik weer thuis ben de foto’s wel, kunnen jullie het zelf zien. Koplampen staan nu wel scheel…..
24 augustus 2010 om 18:13 #17717996Tjee Peet , das balen man !
Suc6 !!
24 augustus 2010 om 18:37 #17717997mooi kloten zo!
maar gelukkig had je het in de gaten dus kan de schade worden verhaald:thumbup
succes!
24 augustus 2010 om 18:38 #17717998zo dat is bale, maar wel beter dat het word opgelost. is altijd lekker als ze weg rijden:argue
sterkte ermee.ik had het vorigeweek nog aan de stok met een vrouw.
ik had me auto geparkeerd bij de winkel, parkeerd er een micra naast me en dat mens:fy1 doet haar deur open en tot 3 keer aan toe in me deur. dus ik zij tegen haar kan het ook normaal zegt dat mens oo ging het zo hard ik meteen pissig. dus ik zeg tegen haar je moet niet tegen me auto aan komen. zegt zij ja de parkeervakken zijn ook zo klein en het is maar een auto:fy1 dus ik zeg tegen haar het is wel mijn auto waar ik hard voor gewerkt heb en zuinig op ben en als er schade zit kun je betalen. maar gelukkig kon ik geen schade vinden aan me auto maar ik zag aan haar stootsrip wel dat ze het vaker doet zat een mooi zwart stukje op.24 augustus 2010 om 18:41 #17717999origineel gepost door bastiaan1981
zo dat is bale, maar wel beter dat het word opgelost. is altijd lekker als ze weg rijden:argue
sterkte ermee.ik had het vorigeweek nog aan de stok met een vrouw.
ik had me auto geparkeerd bij de winkel, parkeerd er een micra naast me en dat mens:fy1 doet haar deur open en tot 3 keer aan toe in me deur. dus ik zij tegen haar kan het ook normaal zegt dat mens oo ging het zo hard ik meteen pissig. dus ik zeg tegen haar je moet niet tegen me auto aan komen. zegt zij ja de parkeervakken zijn ook zo klein en het is maar een auto:fy1 dus ik zeg tegen haar het is wel mijn auto waar ik hard voor gewerkt heb en zuinig op ben en als er schade zit kun je betalen. maar gelukkig kon ik geen schade vinden aan me auto maar ik zag aan haar stootsrip wel dat ze het vaker doet zat een mooi zwart stukje op.daarom parkeer ik bij supermarkten altijd dubbel!
het lijkt wel erg aso maar als ik schade heb zit er ook geen briefje achter met ruitenwisser:vertag
24 augustus 2010 om 18:45 #17718000[/quote]
daarom parkeer ik bij supermarkten altijd dubbel!
het lijkt wel erg aso maar als ik schade heb zit er ook geen briefje achter met ruitenwisser:vertag [/quote]
ja dat doe ik nu ook ben het zat met dat soort mensen.
dan maar een prent van dubbel pakeren24 augustus 2010 om 18:55 #17718001Wtf zonde van je vectra peter!! klote zeg.
succes ermee
24 augustus 2010 om 18:57 #17718002Sjonge, respect dat je zo kalm bent gebleven… Ik had die Jimmy tot een Alto verbouwd zeg….
Anyways, blijft klote en succes met de afhandeling, doe je voordeel ermee!
Groet,
LeeriC
24 augustus 2010 om 19:01 #17718003succes met de schade peter!
Wim v6 mooi verhaal man:jerry wat een sukkel
24 augustus 2010 om 19:08 #17718004haha, ben eigenlijk wel nieuwscheirig of ie ook uit de leasemaatschappij is gegooit.
waren ze wel mee bezig vertelde de beste man van de lease maatschappij.
Willem
24 augustus 2010 om 19:08 #17718005Een paar foto’s:
Als je goed kijkt dan zie je waar de reserveband de motorkap heeft geraakt, en op het achterlicht een streep die op de hoek van de bumper uitkomt waar je kunt zien waar bumper e.d. werden geraakt: precies waar het dikke vuil ophoudt.
24 augustus 2010 om 19:18 #17718006F*&K JIMMY:fy1
24 augustus 2010 om 19:21 #17718007denk om je hart Leeric ;)
24 augustus 2010 om 19:24 #17718008Zo hee! Succes met de afhandeling! Het is en blijft een misdrijf, achterlijk gedoe allemaal
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.