Gloedje nieuwe opel rijder

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Gloedje nieuwe opel rijder

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    zwieny

Hai Mensen,

Bij deze doe ik me even voorstellen.
      Ik ben Diane en ben 25. Ik rij nu sinds 1 dag een opel. Opel corsa 1.2i uit ’93. Heb voor een prikkie gekocht, dus al te best issie niet meer. Mijn andere auto (renault 5 super campus) kwam niet meer door de apk, en deze auto stond langs de weg.

Aangezien ik een forum toch wel heel erg handig vind, zeker voor zo’n leek als ik in auto’s, heb ik me maar meteen geregistreerd.

Denk dat ik met mijn auto, in deze staat, nog wel wat hulp zou kunnen gaan gebruiken!

Groetjes

schuitje

welkom hier! en voor hulp aan je opel ben je aan het goede adres hier:vertag

groetjes

Astraman
        Deelnemer

Oww maar met wat handigheid kun je (als ie nog hard is) nog jaren voorruit in zo’n corsa, onderdelen zijn voor een appel en een ei te krijgen op de sloop of markplaats en Opel is lekker universeel met een hoop dingen, zeker uit die tijd nog. Veel plezier ermee.

zwieny

nou, voor die prijs mag ik blij zijn al ik er een jaar mee rijd. Apk is iig tot 14 juli, dus zou nog wel even door kunnen.
            Maar er zijn veel kleine interieur mankementjes, die ik via hier misschien nog wel kan verhelpen.
            Kijken wat we er nog van kunnen maken. :thumbup

McKaamos
            Deelnemer

Nou, in dat geval heb ik nog een setje sportstoelen van een Corsa GSi staan in kleur Antraciet ;)
              Heb ook nog wel een setje mistlichten staan die je aan de bumper kan hangen.

Btw, 93-er? Corsa A toch? Dat hoekige model. Heb ik een Sedan van gehad :) Super leuke auto’s, maar wel zorgen dat ze hard blijven. Bodem in de tectyl en eventuele roestplekjes zoveel mogelijk in de kiem smoren.

Over handig zijn gesproken, een werkplaatshandleiding is nooit weg. Misschien raadzaam om Opel TISS 2000 DVD te regelen of een Haynes workshop manual (even op Ebay kijken, kost je 2 tientjes en staat alles van A tot Z in)

zwieny

hahahah…nou, je moet meer denken aan bijv. dashboard wat los zit,koord van hoedeplank kan niet meer hangen, is afgebroken, slot van handschoenkastje los…en dat soort dingen.

Nu lees ik trouwens voor de 2de keer…”zorg dat ‘ie hard blijft” en daarmee wordt bedoeld? (voel me nu ook wel echt een noob hoor…)

doe er trouwens 2 foto’s bij. is volgens mij niet het hoekige model dat je bedoelt.

Anoniem

Met Hard blijven bedoelen we dat hij niet gaat roesten. Kwaal bij oudere Opel’s. ;)

zwieny

OOOhhhh…hahahah…ja..had al wel zo’n vermoeden, maar wist niet zeker.

maarrr….denk dat het daarvoor te laat is. heeft echt al wel wat roest opgelopen. Ontdek steeds meer plekken.
                    ook aardig op de randen onder de moterkap enzo…en aan de binnenkant van de achterbak enzo…

Kermitkiller

ook welkom hier:D

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Het onderwerp ‘Gloedje nieuwe opel rijder’ is gesloten voor nieuwe reacties.