glasschade Forumindex › Forums › Overige › Feedback en mededelingen › glasschade Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 25 oktober 2010 om 19:00 #17227619 HansDeelnemer Lid sinds:7 September 2004 trosradar: carglas is 3x te duur! http://www.r-smachinebeglazing.nl/ 25 oktober 2010 om 19:08 #17748647 FearlessDeelnemer Lid sinds:9 January 2005 Voor mij oud nieuws………denk je dat die glascowboys op de winkelcentra’s zo eerlijk zijn? Daar heb ik ze nog niet over gehoord. Ik plak de ruit er zelf wel in…70 euro voor de ruit…voor mijn corsatje. Rubber er bij en een goeie ruitenkit. Sterretjes vul ik ook zelf….. Ook mooi om te zien hoe snel ze een ruit afkeuren bij de glasboeren:jerry Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen