Gister Vectra1.9Cdti V-line aangeschaft, aantal vraagjes ;-)

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Gister Vectra1.9Cdti V-line aangeschaft, aantal vraagjes ;-)

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #18146566
    kleinegee
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 May 2011

      Gefeliciteerd met je aanschaf, dit jaar nog een astra g gekocht bij dit bedrijf voor vrouw lief.

      #18146567
      Erikje
        Lid sinds:
        23 May 2013

        Bedankt, ben er ook erg blij mee.

        Ik heb vandaag mijn rechterportier los gehad om de speaker te bekijken. Alles zit goed vast, behalve dat er 1 klikpen aan sluitzijde van het portier gebroken is, dat geeft wat rammel. Maar dat is niet de trilling van de speaker, deze zit ook goed vast, maar hij zit niet goed in de verloopring oid, hij trilt tegen zijn eigen rand volgens mij, ik denk dat ik de box er helemaal uit haal om dit eens goed te bekijken en rij dan wel even langs een goede audiozaak om te informeren en het op te lossen. Is dit probleem bij meerdere mensen bekend?

        #18146568
        kleinegee
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 May 2011

          @Erikje wrote:

          @Matglas wrote:

          Ja dat is de stekker.

          Maar als de V-line een uitgeklede versie is wat zit er dan niet op?

          De 12v plug voorin :D ????

          Toch even een vraag wat je kwijt was voor de 12 volt aansluiting.
          Ik ben bij de VOD geweest en die van mij rekent gewoon fuc&ing 52,50 :vertag.

          Als er iemand is die hem voor 12euro kan halen mag die mij een pm sturen maak ik het over incl de verzendkosten

          #18146569
          CAlberts
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 December 2010
            #18146570
            Erikje
              Lid sinds:
              23 May 2013

              Tja, ik ben ook redelijk ‘opgelicht’ en was klaar voor 41,50. Ik heb wel een aanvraag gedaan bij verschillende sites, met de bijbehorende artikel-nummers, maar tot op de dag van vandaag geen reactie gehad.

              Btw, mij unit is vrij kort, als ik een usb 12v plug er in steek, heeft deze de neiging om er weer uit te ‘vloepen'(best mooi woord). Bij mijn 12v unit achterin is dat niet het geval.

              #18146571
              CAlberts
              Deelnemer
                Lid sinds:
                15 December 2010

                Opelkwaaltje. Althans bij mijn Astra G had ik dat ook.

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.