gister bij een vectra gekeken

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum gister bij een vectra gekeken

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    soepkiepe
    Deelnemer

ben gister even bij deze vectra wezen kijken http://link.marktplaats.nl/434611704

zo op de foto een leuke auto, alleen wat blanke lak er af maar jah.
      daar aangekomen bleek er dus meer blanke lak af dan op de foto.
      had hen voor de tijd al een de telefoon gehad en zijn vraagprijs was 300, vond ik al verdacht laag, nja later weer gebeld, kon hem voor 250 meenemen nadat ik vroeg als er niet nog wat af kon.

toen ik de motorkap los trok zat het blok onder de aangekoekte en losse olie, maar ja ik zag dat het kleppendekselpakking lek was dus had zoiets van als die allang lek is zou het kunnen.
      toen vroeg ik hem als hij hem es wilde starten, 1e keer wou hij niet aanpakken en pofte er wat en zag ik het slangetje wat over het luchtfilterhuis heen liep omhoog springen, 3e keer pakte hij aan, liep op zich niet heel verkeerd maar ik wou toch es weten wat dat gepof was, luchtfilterbak eens losgehaald omdat dat slangetje dus omhoog sprong, zag er nog redelijk uit, heb ik eens verder gekeken wat voor slangetje dat was, overloop slangetje van het koelsysteem..
      dus ik de dop van de koelvloeistof er ff af.. wat denk je? schoonleeg, geen druppel water op het blok, nja ik heb hem maar laten staan, ook zei hij dat hij de olie elke week peilde, heb de stok er niet uitgehaald toen hij zei dat hij ongeveer elke 3 maand een kleine beurt liet doen en toen er ook olie bij opgegooit werd had ik zoiets van nja het zal wel.
      en volgens mij word er bij een kleine beurt ook het olie filter vervangen, deze was bij zwart af, lijkt me sterk als dat in 3 maand gebeurt, anders heb je wel iets goed lek.
      ik heb de man de tip gegeven om er even water op te gooien, ik weet niet als iemand deze auto kent, of misschien ook heeft zien staan en er op gereageerd heeft, ma dan weet je nu ff waar je op moet letten.
      ik denk ik zet het maar ff op het forum, zal sneu zijn als je iets koopt en achteraf blijkt ht blok gewoon niet goed te zijn.
      was voor mij iets meer dan een uur rijden :sleeping voor niks dus

Andreas.Berger

ik vind het juist goed van je, dan behoed je andere mensen ervoor om een miskoop te doen, ik heb ook pas geleden een vectra a gekocht, de auto was 11 jaar bij de zelfde eigennaar, ik heb hem na gelopen, het enigste wat ik opmerkte waren de voorbanden, terwijl de apk verliep, binnen een kwatier gekocht, en meteen nieuwe banden erop laten leggen en goed gekeurd, die man was eerlijk, en beloofde mij niet te weinig maar ook niet teveel.

helaas is niet iedereen zo, laats ook bij een tigra wezen kijken, dat ding stond ook helemaal droog, de eigennaar wist dat nog niet eens, en dan praat je over 1500 euro:fy1

soepkiepe
        Deelnemer

toen ik hem zei dat er geen water op zat kreeg ik als antwoord.. “o dat kan ik er wel even op gooien dat is geen probleem”
          nee is geen probleem wie weet hoe lang ie al zonder water rijd :agent

en dan praat ie ook nog op zo manier dat de auto elke 3 maand een kleine beurt krijgt, kom op dat geloof je dan toch niet als er geen drup water op staat, en het olie filter zo goed als helemaal zwart is

Andreas.Berger

dat is idd niet netjes, vooral niet als je ook nog eens van ver zou moeten komen, dan zou ik hem ook wat anders vertellen, mijn auto’s worden altijd netjes onderhouden door mij zelf, en als ik de auto verkoop dan wil ik dat de auto goed afgeleverd wordt

Anoniem

tjah voor een auto van die prijs mag je tegenwoordig al blij zijn dat er een motor in ligt en 4 wielen onder zitten
              ;);)

maar om de 3 maand een kleine beurt geloof ik nergens
              dat doet geen normaal denkend mens;)

dus mooi afblijven van zo,n auto is het beste wat je kon doen:thumbup

Andreas.Berger

mag je mischien niet veel van verwachten, maar eerlijk zijn verwacht ik wel, vooral als je ver voor zo’n auto moet rijden, jammer genoeg is niet iedereen zo eerlijk, maar voor 300 euro kan je ook een goede auto kopen, het is alleen veel mazzel hebben :)

soepkiepe
                Deelnemer

ik zoek me al dood op marktplaats :P
                  heb helaas niet veel geld te besteden maar ben eingelijk opzoek naar een astra 5 deurs of een vectra, een vectra krijg je niet zo goedkoop als een astra dus denk dat het toch een astra word.
                  morgen waarschijnlijk even kijken bij 1 met nog 3 maand keuring of zo met een lichte voorschade.
                  voor dat geld wat ik te besteden heb verwacht ik ook echt niet een perfecte auto, en die vectra had ik zelf ook mijn twijfels bij gezien de prijs, maar toen ik aan de telefoon vroeg als het blokje nog goed was kreeg ik als antwoord dat die nog goed was, ik was ook goed chaggerijnig op de terug weg.
                  maar ja, hopen dat die astra wat beter is, is bij een dealer volgens mij dus zal vast wat beter zijn dan de vectra ;)

dappie
                  Deelnemer

soepkiepe, ik heb ook nog een astra tekoop misschien is het wat voor je.
                    het is een station, d.blauw-meta, bj:1995, als het wat is u2u me maar.

gr, jac.

Famempeters

er staan hier bij mij om de hoek 2 Astra f stations een groene(de mooie niet dat donker groen ) net ding klein deukje in linker voor scherm 1200€ en een blauwe is niet zo ,n mooi ding een beetje een hok maar is wel goed beide van 1997

is in Hoofddorp Graan voor Visch bij de Aldi voor

Edwin1104

Heb ook nog een vectra te koop vriend.
                        Je hebt u2u.

soepkiepe
                        Deelnemer

iedereen bedankt voor de aanbiedings.
                          maar zoals ik al aangaf, heb een klein budget.
                          en dan bedoel ik ook echt klein momenteel.
                          ik probeer er per dag wat meer van te maken maar ja valt niet mee met een ziektewet uitkering ;)
                          als nog toch bedankt allemaal

grijsje

[rquote=1916548&tid=146592&author=Andreas.Berger]mag je mischien niet veel van verwachten, maar eerlijk zijn verwacht ik wel, vooral als je ver voor zo’n auto moet rijden, jammer genoeg is niet iedereen zo eerlijk, maar voor 300 euro kan je ook een goede auto kopen, het is alleen veel mazzel hebben :)[/rquote]

ind het kan. heb zelf een nette corsa a gehad 3 jaar mee gereden, niets aan gehad en winst verkocht==200 euro

bmw e30 400 euro en ook 3 jaar meegereden, normaal onderhoud+ versnellingsbak gewisselt

opelfreak1975

ik kocht een maand geleden een vectra b2 station sport voor 700 euro en die rijd nog steeds super ( goed kocht hem met motorprobleem ) maar dat heb ik zelf gerepareerd

hierbij de vectra

heb er inmiddels ook achterspoiler er op zitten

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.