GID,TID,CID???

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) GID,TID,CID???

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    asconahobbyist
    Deelnemer

Ik mijn Zafira A zit een kleurenscherm voor de navi etc,maar de navi radio heb ik niet,dus het boordcomputerdeel doet niks,niet te bedienen.
      Nou heb ik weinig zin om van alles uit te zoeken,dus tijd,datum en buitentemperatuur alleen is goed,dus uit zo’n basis zafira moet ik hebben.
      Ik zou dan een CID hebben,een gewone oranje voor toepassing met een boordcomputeris dan een GID en ik zoek dan een TID,alleen tijd,datum en temperatuur,toch???

midnight black
      Deelnemer

Standaard zit er in de meeste Zafira’s een MID (multi info display, met boordcomputer en checkcontrol) GID is Grafische info display.
        Heb je wel de boordcomputerstengel aan de rechtse kant van het stuur? Je zou natuurlijk ook naar een originele navi kunnen zoeken, was destijds namelijk een exclusieve (lees te dure) optie. Op schadeautos.nl staan wel Zafira’s waar nog zo’n navi inzit.

edwardvdk

Als je weet wat je nodig hebt kan ik je http://www.broekhuis-autos.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
          aanraden, heb ik pas ook m’n MID vandaan. Mooie prijs ook nog!

asconahobbyist
          Deelnemer

die navi radio’s zijn erg duur en ook nog eens slecht van kwaliteit dus die wil ik sowieso niet,de BC hoor je te bedienen met de radio.
            Met een BC hendel is niet mogelijk,dus dat valt al af,dus daarom wil ik gewoon zo’n simpele met alleen klok en temperatuur,paar draadjes treken en klaar,kan ik in elk geval de klok goed zetten.

opelfreak1975

ga je toch ombouwen patrick?

asconahobbyist
              Deelnemer

ik wel,morgen effe naar de sloop,kijken of er zo’n schermpje ergens inzit.
                Want dat kleurenscherm krijg ik niet aan de gang met een BC hendel.
                Dan maar zo! ;)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.