Gid voor Cid inruilen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Gid voor Cid inruilen

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Fido5314
    Deelnemer

Beste leden

Nou heb ik vrijdag een spontane aankoop gedaan van een cid scherm.Deze beste man kon mij vertellen dat het scherm van 2005 wel zou passen op een vectra gts van 2003 waar nu zo een standaard oranje zwart scherm in zit.
      Nou las ik ook iets van uitleren en inleren.Dus heb ik contact gezocht met iemand hier van het forum maar die wist me te vertellen dat een Cid inleren niet werkt met een aftermarket dubbel din van Kenwood.

Heb ik nou een miskoop gedaan of heeft diegene mij nou verkeerd begrepen?

Mocht die mij verkeerd hebben begrepen is er dan iemand in de buurt van rdam die voor mij dat wel zou kunnen inleren en uitleren ?

Groeten

ZakhooiTM
      Deelnemer

Het zal inderdaad niet werken met je aftermarket radio, maar als goe is kan de CID ook worden ingeleerd zonder radio, dan doet hij alleen de boardcomputer functies :)

Fido5314
        Deelnemer

Ok dat zou dan gewoon kunnen ?Maar nu werkt mijn Kenwood er ook gewoon mee …

Kano
          Deelnemer

Volgens mij kan dit helemaal niet. CID werkt niet met de semi-canbus vectra’s. Althans, niet zonder heel veel extra werk.

Fido5314
            Deelnemer

Ja dat zei diegene waar ik hem van heb ook al dat t misschien lastig zou worden..Maar hij zei daarop dat er 2 draadjes doorgetrokken moest worden..

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.