hallo ik ben hein ik heb een zafira A opc nu heb ik een vraag ik heb een GID scherm in de zafira kan ik daar zomaar een CID scherm in zetten of zijn er aanpasingen voor nodig ik wil graag zo,n kleuren scherm er in hebben is dat tedoen ???
of word er gezegt van niet aan beginnen ik hoop graag op jullie reacktie
Ik neem aan dat je nu dus ook navigatie en dergelijke hebt? Als dat zo is is het niet zo heel moeilijk en is het kleurenscherm gewoon te wisselen zonder al te veel poespas. In een aantal gevallen moet je dan nog wel een andere kabel tussen de radio en cid monteren.
nee het gaat mij niet om de navigatie maar om de boardcomputer en omdat ik persoonlijk een kleurscherm mooier vind dan de GID. maar is dat tedoen ?? ik heb de radio vervangen door een pioneer radio
Kleurenscherm werkt alleen met de originele radio
Mijn zwager heeft ook een kleurenscherm en een Pioneer radio in zijn Zafira opc maar hij kan niks meer bedienen van zijn kleurenscherm
Dat kan alleen met de originele radio
Mocht je een kleurenscherm willen met de originele radio (inclusief navigatie) dan zou ik je het afraden.
Een kennis van mij had dit plan ook en heeft doorgezet maar doet dit geen 2e keer meer ;)
Maar als jij het ziet zitten om er de nodige uurtjes in te steken vind ik het ook goed :thumb
Het is helaas geen plug and play