GID display defect?

Forumindex Forums Modellen Astra GID display defect?

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Dave440
    Deelnemer

Ik vrees dat hij defect is…

Is dit nog te repareren? Het vlekje wordt langzaam maar zeker steeds groter. Hoe kom ik bij dat display? Ik denk radio eruit, middengrille eruit, en dan display naar beneden halen? Ik heb een CD 50 Phone, dus een ander type scherm kan ik wel vergeten…

Alvast voor de genomen moeite bedankt.

Family man
      Deelnemer

Heb precies hetzelfde, zit er al in sinds aanschaf, eerst zat het onderin, maar kruipt langzaam naar boven (nu op drie kwart van onder).
        Van de zomer was het bijna helemaal weg, maar denk door wrijven op de display toch weer groter geworden (zelf gedaan).
        Het lijkt niet alsof pixels kapot zijn maar alsof er vloeistof tussen 2 lagen (display?) zit.

Zou ook weleens willen weten of dit open kan of iemand anders dit al gerepareerd heeft of een oplossing weet misschien.

Opeltje17
        Deelnemer

Lijkt er idd op dat hij defect is middenconsole moet eruit om hem te vervangen, zijn wel bedrijven die ze repareren maar die zijn ook duur.

Zou even ebay en dergelijke in de gaten houden misschien dat je voor een leuk prijsje een goede kan overnemen, wel zorgen dat ie afgemeld is!

opel-mark
          Deelnemer

je komt ze 2e hands wel eens tegen voor rond de 75 euro, vervangen dus, wel in de gaten houden of het afgemeld is en de donor dezelfde brandstof heeft gebruikt anders moet je iemand met een tech 2 hebben die hem van diesel naar benzine of benzine naar diesel omzet.

Mark
            http://www.AstraTuningClub.nl

Dave440
            Deelnemer

Slimme opmerking :thumb Kan dat ook met een Op-com?

opel-mark
              Deelnemer

mij lukte dat niet met de opcom, dus ik heb een clublid gevraagd met de tech2 het om te zetten zodat de verbruiksmeter ook iets beter klopte.

Mark
                http://www.AstraTuningClub.nl

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.