Gezocht Tech2 hulp voor de upgrade van cd30mp3 naar DVD90

Forumindex Forums Overige Op-Com Gezocht Tech2 hulp voor de upgrade van cd30mp3 naar DVD90

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Demon3
    Deelnemer

Ik heb de mogelijkheid om een set DVD90 met CID + bijhorende RGB-kabel, gps antenne en CID frame aan te kopen.
      De toestellen zijn uitgeleerd uit de originele wagen, dus daar zou geen probleem mogen zitten.

Maar ik heb enkel een OP-COM en kan deze dus niet inleren.
      Dus daarom zoek ik hulp van iemand met een TECH2 om mij hierbij te helpen.
      Ik woon zelf in België (regio Leuven), maar ben wel bereid om een rit van max 2u te doen om tot bij u te komen.

Wat ik denk dat er allemaal moet gebeuren:
      1. Het uitleren van mijn UHP, CD30MP3 en GID
      2. Uitbouwen van de CD30MP3, GID en GID-frame
      3. Inbouwen van de DVD90, CID en CID-frame, en de GPS-antenne ergens verstoppen (die kan ik later nog mooi wegwerken)
      4. inleren van de DVD90, CID en UHP

Dus mijn vraag is wie mij hierbij kan/wilt helpen, anders is het dom als ik dit pakket zou kopen.
      Mijn wagen is een Astra H TwinTop, bouwjaar 2010

liviu2004
      Deelnemer

Als je kom naar Rotterdam deze avond, na 19:30 of so …. ik kan doen. Je moet kom met alles radios, scherm, alles.

Demon3
        Deelnemer

liviu2004 bedankt voor het aanbod, maar ik heb de nieuwe radio enz nog niet in mijn bezit.

Ik wou er eerst zeker van zijn dat er iemand is die mij wilt helpen, voor ik alles overkoop.
          Ik vind het zot om nog eens honderden euro’s te betalen aan een opel dealer omdat de op hun traagste alles programmeren.

Als jouw aanbod geldig blijft wil ik wel eens op een ander moment afspreken wanneer ik alles in mijn bezit heb.

liviu2004
          Deelnemer

Ah, ok, kopen ze eerst en dan kunnen we ze programmeren.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.