gezocht leverancier

Forumindex Forums Modellen Kadett gezocht leverancier

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Berichten
  • #17972931
    Vinci
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 August 2009

      Is voor zover ik weet onzin, carros is op deze plek identiek hoor… Die site is opgestart door een stel restpartij verkopers en wat er op de stickertjes stond of in EPC hebben ze letterlijk overgenomen. Heb het al meer gezien. En ook bij Opel hebben veel identieke onderdelen toch andere nummers omdat het toevallig voor een ander modelletje een ander nummer had gekregen. Denk niet dat je je hier zorgen over moet maken…

      #17972932
      gsi-maffia
        Lid sinds:
        15 December 2006

        In 2 van mijn GSI`s 16v zit deze plaat al ingelast.. zit er goed in, enigste waar ze voor waarschuwen is eventueel de uitlaat met katalysator

        niet goed zou passen.. niet erg voor mij, deze auto`s worden toch voorzien van C20LET`s en dus eigen gemaakte uitlaat.

        En verder zie ik geen verschil, kan er volgens mij gewoon in.. Denk je trouwens dat de rechter kant van je GSI wel nog goed is??

        Dan maak t maar eens open, je zult nog schrikken..

        #17972933
        KadettE_gsi16v
          Lid sinds:
          27 August 2011

          ok dan bestel ik deze plaat gewoon, k wou het alleen even zeker weten, want voor niks bestellen zou jammer zijn.
          ik heb wel een kat maar daar verzin ik nog wel wat op.
          voor zover ik weet is de rechterkant goed die heben we al bekeken op de brug en al ;)
          iedereen bedankt voor de reacties :thumb
          mvg. jeroen

          #17972934
          Vinci
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 August 2009

            Op de brug zie je nog niet half hoe hij er aan toe is. Vloermatten er uit en aan de voorkant gaatje boren, endoscoop erin en schrikken!

            #17972935
            KadettE_gsi16v
              Lid sinds:
              27 August 2011

              ja ok maar we hebben hem wel los gehad van zowel boven als onder, ik weet hoe hij eraan toe is., komt wel Goed.

              #17972936
              Vinci
              Deelnemer
                Lid sinds:
                3 August 2009

                Als je toch aan de gang gaat kun je toch net zo goed gelijk beide kanten doen als je het mij vraagt…. Zeker als je toch al voor beide kanten materiaal koopt voor maar 65 euro….

                #17972937
                KadettE_gsi16v
                  Lid sinds:
                  27 August 2011

                  de plaat is besteld, nu wachten tot mn pakketje binnenkomt

                  #17972908
                  Vinci
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 August 2009

                    Ben wel benieuwd, je maakt toch wel een stapeltje foto’s tijdens het werk heh? Hou ons op de hoogte! :wors

                    #17972930
                    KadettE_gsi16v
                      Lid sinds:
                      27 August 2011

                      dat zal nog lastig worden want hij word door iemand gelast die niet echt kort bij mij woont king:

                    9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.